Kijken wie er het eerste een antwoord heeft :)
Afdrukvoorbeeld
Kijken wie er het eerste een antwoord heeft :)
Er zal wel meer aan de hand zijn.
Als ik mijn reservering exact hetzelfde weer maak via de .com site wijkt het tarief weer af, van $ 304,28 naar $ 302,89, niet veel, maar toch vreemd in 15 minuten tijd.
Knaapje
In die flyer van de speedgroup stond ook het volgende :
"The discount grade varies depending on countries and conditions but we are happy to tell it can go as high as 30% for car rental in the US. "
Dus kan tot 30% zijn hoeft niet zo te zijn!
Aangezien het nu is aangepast worden dus vanaf nu de prijzen dus ook aangepast waarschijnlijk.
Maar denk dat als je prepaid gedaan hebt dus dat je geld daadwerkelijk is afgeschreven ze echt geen nieuwe prijs kunnen gaan rekenen. Buiten het feit dat misschein een of ander tax wat hoger zou kunnen zijn.
Maar de orginele prijs zal dan echt niet met 200 pond omhoog gaan.
Op de .com site werd geen eens over betalen gesproken.
Je kreeg zo een confirmation met nummer en status "booked".
Knaapje
@ calypso:
Er stond nog meer in:
.............
The applicable discount code and a direct weblink for easy reservation at the correct pricing will be sent out from Speedgroup next week to all FIA/UEM drivers & riders that is already or later register to run the championship. In addition to the sportsman drivers & riders in the NDRS or SDL Series who are or become members of the all-new Speedgroup Drivers & Riders Club.
....................
De code was dus duidelijk voor een beperkte groep, maar is waarschijnlijk via de link op een site uitgelekt.
Knaapje
Ze zijn erg aan het klooien:
http://img153.imageshack.us/img153/8055/alamocom1.png
http://img803.imageshack.us/img803/7301/alamocom2.png
Maar wat houdt het nu in allemaal? Moet ik bang zijn dat onze reservering bij Alamo.com toch niet doorgaat als we daar aan de balie staan? Dat zou wel heel sneu zijn.
Heb voor de zekerheid ook die webpagina van dat Dragster uitgeprint om eventueel te laten zien aan de balie.
Daar kunnen ze dan toch niet omheen lijkt mij.
Plus het feit dat er ook op de website van Alamo weer stond: "
Whether you are travelling to Santa Pod, The Western Sydney Dragway, Pomona or just going on vacation we have locations nearby with very competitive rates just for you."
So dat betekend ook al heb je niks met Dragracing te maken je deze korting zou kunnen gebruiken.
Bij mij is de booking op .com ineens gestegen van usd 800 naar usd 1300. Ik ga dit weekend ook maar een mailtje dichten en vragen om uitleg.