Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken
Hoi allen,
ik heb Disney tickets besteld via attractionticketsdirect, en heb ze ontvangen. Ze zijn alleen van plastic, in een soort creditcard formaat. Ik heb hiervoor altijd papieren tickets gehad... Is dit nieuw? Ook staat er niet op wat voor soort ticket het is (heb magic your way 2 day met water park & more fun besteld) Weet iemand hier meer van? Alvast bedankt!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
pbl
Hebben wij ervaring mee. Is op zich prima, van te voren betalen en ophalen in de winkel. Winkel ziet rommelig uit maar achterin is een toonbank met alles betreffende tickets voor parken etc
Maar is vaak niet de goedkoopste
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
captain-oats
Hoi allen,
ik heb Disney tickets besteld via attractionticketsdirect, en heb ze ontvangen. Ze zijn alleen van plastic, in een soort creditcard formaat. Ik heb hiervoor altijd papieren tickets gehad... Is dit nieuw? Ook staat er niet op wat voor soort ticket het is (heb magic your way 2 day met water park & more fun besteld) Weet iemand hier meer van? Alvast bedankt!
Wij hebben daar ook gekocht dit jaar (paar weken terug) maar nog de normale tickets (zoals alle jaren). Wel via de Duitse site en 5 dagen Disney met water park.
Heb ook via de Duitse site besteld. Njit bedankt voor de link, maar ik heb geen annual pass besteld? Het zal wel goed zijn. Ben gewoon papier gewend en ook dat er op staat wat voor ticket het is :)
Dankje jarjarbinks, ik denk dat we het gaandoen. Ik heb al rondgekeken, maar dit is wel weer goedkoper dan aan de poort kopen.
We hebben vorige week woensdag 5 dagen tickets besteld bij Attractiontickets.de en kregen ze maandag al aangetekend thuis! Goede service en tja voor kwaliteit moet betaalt worden en so is Disney!
Weet iemand hoe het zit met will call tickets ophalen bij de waterparken? (Typhoon lagoon in het bijzonder!)
Gewoon langs het loketje. Hangt volgens mij ook een bordje met 'Will Call'. Wijst zich vanzelf en anders is er altijd wel een vriendelijke Castmember die je de weg wilt wijzen.
Zit momenteel in kissimmee en heb Disney tickets gekocht via een giftshop op international drive in Orlando .Waren geweldige tickets met alles erop incl fastpass en waterparken hier het adres scheelt je een hoop geld want we blijven wel Nederlanders .
Laat even weten of jij ook zo tevreden was met de tickets .
Maggie's Tickets & Tours
7403 international drive orlando
tel 321-442-7291