Re: Naar Walt Disney World
En dan is er natuurlijk ook nog de Mouse for Less!
Eerste keer WDW: Vragen en tips!
Hoi allemaal,
Mijn naam is melanie en ik ga in julli voor het eerst naar florida. We gaan met zijn 3e en gaan in 25 dagen van miami via de keys naar orlando ( blijven daar 10 dagen) en dan via de west kust terug naar miami.
Ik heb het forum al voor een groot deel afgestruint naar informatie over snorkelen en de everglades enz. Ik heb het forum al grotendeels afgestruind. Ik heb toch nog een paar vraagjes:
-Wij willen als we in orlando zijn ook een paar daagjes naar disney. Ook denken we er over naar Universal studios te gaan. Is het dan nog leuk om naar de Hollywood studios van disney te gaan of zeggen jullie doe een van de 2( en welke dan).
-Heb ik het goed begrepen dat je als je 2 dagen naar disney wilt je de kaartjes net zo goed aan de kassa kan kopen. Wat kost een los kaartje?
Ik wou nog wat vragen maar dat ben ik ff kwijt, komt later wel.
Al vast bedankt
groetjes Melanie
Voor de eerste keer naar WDW. Wie heeft tips voor ons??
Wij gaan in het voorjaar voor de eerste keer naar WDW.
Misschien een hele gekke vraag, maar wat zijn absolute tips om daar te gaan zien / doen.
Ik heb er wat over op gezocht op internet, maar het is zo groot ...
We zullen er w.s. een dag of 2 zijn en willen toch wel de hoogtepunten zien.
Wie heeft er tips voor ons?
Re: Voor de eerste keer naar WDW. Wie heeft tips voor ons??
Ja dat wordt moeilijk.
Diney heeft 4 pretparken
waaronder:
Magic Kingdom
Hollywood Studios
Animal Kingdom
Epcot Center
2 Waterparken nl:
Typhoone Lagoon
Blizzard Beach
Dan nog Down town disney met al zijn winkels restaurantjes barretjes disney quest etc etc.
Hoogte punten wordt dus moeilijk, daar ieder park zo zijn eigen hoogte punten heeft :-k
2 dagen max zou dus betekenen ook 2 parken max bezoeken.
Ga dan niet hoppen of zo, want dan ben je nog tijd kwijt die je normaliter in een park kunt besteden.
Als ik max 2 dagen had zou ik gaan naar Magic Kindom om de ultieme disney sfeer te proeven.
En naar Epcot omdat daar een hele aparte sfeer hangt.
Dit park bestaat uit 2 gedeeltes nl het pretparkgedeelte en 2 het landengedeelte met als afsluiting vd dag een geweldig vuurwerk.
Gelukkig gaan wij altijd lander dan 2 dagen naar disney, zodat we al het leuks niet hoeven te missen en ook geen keuzes hoeven te maken hahaha
Ik heb dus eigenlijk maar 1 tip ga langer dan 2 dagen naar WDW
Re: Voor de eerste keer naar WDW. Wie heeft tips voor ons??
yep zeker niet maaar 2 dagen je gaat het je leven lang beklagen