Ja hoor, je krijt van AV het sleuteladres en de eventuele kluiscode bij je reispapieren.
En natuurlijk ook het adres van je onderkomen.
Afdrukvoorbeeld
Ja hoor, je krijt van AV het sleuteladres en de eventuele kluiscode bij je reispapieren.
En natuurlijk ook het adres van je onderkomen.
Da's niet helemaal waar. Als je geen specifieke voorkeur aangeeft dan verzorgen zij een mooie villa in een mooie wijk, zonder vantevoren aan te geven waar dat precies is.
Ik geef echter al enkele jaren een aantal wijken op in het deel van Kissimmee op waar ik wel wil zitten, en wat er in de villa moet zitten. En elk jaar krijg ik precies wat / waar ik wil, en vantevoren ook al duidelijk welke wijk / straat / huis ik ga verblijven. Telkens goed geregeld en dik tevreden.
Geen idee. Ik vind elk jaar de prijs die ze vragen nog steeds heel reëel, zo'n € 600 per week in juli/augustus.
Dat valt zeker mee. Ik heb bij hun ook een offerte aangevraagd voor juni/juli 2010, die was toch een stuk hoger dan de offerte van USAFV en AE, jammer want de organisatie zit er zeer betrouwbaar uit. :(
Heeft iemand ervaring met deze organisatie ?
American Vacations, www.americanvac.nl
Ja, vorig jaar alles geboekt. Heel goede service en goed ontvangen op locatie. Zou er zo weer boeken.
Grz
Ton
In 2006 en 2007 bij hun geboekt en meerdan perfect. Voor 2010 is de offerte ook al binnen.
A.s. zaterag hebben ze een mini vakantiebeurs. Daar komen vele van de forummers. Dus misschien een goede tip.
Ik raad in ieder geval iedereen AV aan. Goede service, snelle en nette reacties. Ze zijn vriendelijk aan de telefoon en je kunt met al je vragen bij hun terecht. Via mail ook altijd snel antwoord.
wij hebben nu voor de 2e keer geboekt bij av heeeelllleee goede service ze regelen echt alles goed,al bel je ze 100 keer op met vragen niets is te veel,
groetjes diana
2008 en 2009 bij AV geboekt goede service en vriendelijk niks is teveel
groetjes,
Marijke