Re: ervaring gevraagd: geen hotel maar vliegmaatschappijen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Jan en Jolanda
Wij hebben met US Airways en met Delta gevlogen. Met allebei meerdere keren. We hebben met allebei zeer goede ervaringen.
Jolanda
Ik denk dat het op zich ook niet zo veel uitmaakt, alleen hoor je hier niet zoveel over US Airways, vorig jaar met United en is ons prima bevallen alleen die was nu iets van €250 duurder en daar kan je natuurlijk ook weer andere leuke dingen mee doen.
Kon er alleen niet zoveel over vinden in de verschillende fora en op internet.
gr. Paula
Citaat:
lies-hattink
Hallo allemaal
.............. De 2 laatste hebben ook nog eens lage luchthavenbelastingtarieven(woord voor galgje!!).................
Lies,
Let wel even op.
Ik heb bij vergelijkingen diverse malen gezien, dat er bij dit soort verschillen er later bij de boeking ineens een toeslag o.i.d. tevoorschijn kwam.
Je kunt altijd even een "schijnboeking" maken via een of andere boekingsmachine.
Groeten
Knaapje
Citaat:
knaapje
Lies,
Let wel even op.
Ik heb bij vergelijkingen diverse malen gezien, dat er bij dit soort verschillen er later bij de boeking ineens een toeslag o.i.d. tevoorschijn kwam.
Je kunt altijd even een "schijnboeking" maken via een of andere boekingsmachine.
Groeten
Knaapje
Knaapje,
Ik heb vandaag dit onderwerp even nieuw leven ingeblazen met wat vragen over US Airways, het oorspronkelijke bericht van Lies is volgens mij van begin juni, ik neem aan dat ze onderhand wel geboekt heeft.
gr. Paula
Citaat:
paula
Knaapje,
Ik heb vandaag dit onderwerp even nieuw leven ingeblazen met wat vragen over US Airways, het oorspronkelijke bericht van Lies is volgens mij van begin juni, ik neem aan dat ze onderhand wel geboekt heeft.
gr. Paula
Effe niet opgelet.
Knaapje
Nou die vraag van mij heeft dus ook weinig zin gehad.
Werd net gebeld door AV dat alle vluchten volgeboekt zitten voor 8 juli en de twee daaropvolgende weken met US Airways:mad: :mad:
Nu dus toch met United en wel op 13 juli, natuurlijk op vrijdag de 13e](*,) ](*,) , als dat maar goed gaat.
Paula
Heeft iemand een idee of je je DVD speler kan opladen in het vliegtuig bij Delta? Of moet je dan zorgen dat je op een speciale plek zit?
Volgens Seatguru zitten de Power Ports in de 767-300ER alleen in de Business Elite klasse en in de 767-400 overal (vliegen wij een keer mee heen of terug :???: )
Beste plaats om over te stappen
Ik wil via internet vliegtickets boeken bij United (World ticket center). Je kan kiezen tussen een overstap in Washington of Chicago.
Ik ben inmiddels diverse keren in Washington overgestapt en dit zonder problemen. 1x Zijn we in Chicago overgestapt en dat was een groot drama. We hadden vertraging op de reis van Orlando naar Chicago en daardoor te weinig tijd om over te stappen. Daarna alleen nog maar rechtstreeks gevlogen maar ja, das nu een stuk duurder dus toch maar weer overstappen.
Waar zouden jullie voor kiezen (Chicago of Washington) en hoeveel tijd zouden jullie minimaal aanhouden?
Jackie
Re: Waar zouden jullie overstappen?
Ik snap niet helemaal waarom je de vraag stelt aangezien je het antwoord zelf ook al kan bedenken. Op Washington ben je al een aantal keren overgestapt zonder problemen en op Chicago is de overstap een keertje wat minder soepel verlopen. Als je goede ervaringen hebt met Washington lijkt me toch dat je daar weer voor kiest?
Re: Waar zouden jullie overstappen?
Dat lijkt mij ook, tenzij het natuurlijk heel veel in prijs of overstaptijd scheelt. Mijn overstap in Washington verliep in ieder geval heel goed vorig jaar, in Chicago ben ik nog niet geweest.