Ik heb ook even gekeken, nooit geweten dat ik een password heb daar, maar nu wel:)
onze stoelen staan gewoon zoals ze greserveerd zijn.
Maar kun je zelf het seatplan wijzigen? of moet je dan dat nummer bellen?
(just in case)
groetjes sylvia
Afdrukvoorbeeld
Seatplan kan je wijzigen ja... van de week nog plekken van mn broer gewijzigd, hij heeft alleen denk ik geen bevestiging ervan gehad of hij heeft het nog niet aan me doorgegeven. Maar dan nog, al ga je nu veranderen, dan kan het zo zijn dat je plek door United weer aangepast wordt.
Kan je stoelnummer ook nog wijzigen als je via een reisorganisatie boekt? Of is dat alleen voor stoelen die rechtstreeks bij United geboekt zijn?
Ik heb het via USAFV geboekt en ik kan gewoon mn plekje veranderen. Dus heb zelf niets rechtstreeks geboekt. Je moet alleen een confirmationcode hebben van je vluchten en je achternaam invullen van de hoofdboeker. Dat staat op de itinerary (vluchtschema).
Koffer mee gaat geld kosten bij United Airlines
Uitgegeven: 12 juni 2008 20:07
Laatst gewijzigd: 12 juni 2008 20:07
CHICAGO - De Amerikaanse luchtvaartmaatschappij United Airlines gaat haar passagiers 15 dollar vragen voor iedere ingecheckte koffer of tas. Dat maakte het bedrijf donderdag bekend. Eerder deed concurrent American Airlines een vergelijkbare aankondiging.
United Airlines neemt de maatregel ter compensatie van de hoog opgelopen brandstofprijs. De luchtvaartmaatschappij verwacht er een extra omzet van 275 miljoen dollar per jaar aan over te houden.
Tot voor kort vroegen vrijwel alleen prijsvechters geld voor iedere koffer in het bagageruim. Andere luchtvervoerders brengen doorgaans alleen kosten in rekening vanaf de derde koffer of als het maximumgewicht wordt overschreden.
Continental Airlines
Branchegenoot Continental Airlines liet donderdag weten dat het meer dan veertig bestemmingen in binnen- en buitenland schrapt om kosten te besparen. Vorige week maakte het bedrijf al bekend dat het duizenden banen schrapt en zijn vloot inkrimpt in verband met de hoge brandstofprijzen.
Luchtvaartbedrijven dekken zich doorgaans in tegen schommelingen in de olieprijs. Sinds het begin van dit jaar is olie evenwel alleen nog maar duurder geworden, zodat strategisch inkopen steeds moeilijker wordt. Veel bedrijven dreigen daardoor in grote problemen te komen.
Bron : http://www.nuzakelijk.nl/20080612/be...nited-airlines
Zie hier de pagina bij United: http://www.united.com/page/middlepag...3,1031,00.html
International Travel staat trouwens op een aparte pagina. Dus ik gok dat wij er geen last van hebben (of je moet een binnenlandse vlucht nemen).
United had al op de binnenlandse vluchten dat je moest betalen voor de 2de koffer die je inchecked.
Als je internationale vlucht bestaat ook uit een binnenlandse vlucht, hoefde je er niet extra voor te betalen, dus ik verwacht nu ook niet.
Jeroen
Huh... extra betalen voor tweede koffer? Dat is bij United toch niet?? Net als Lufthansa kan je gewoon 2 koffers meenemen Jeroen...
Maar nu dus 15 euro per koffer. Toch niet meer als je een tweede meeneemt??
Even op hun site gekeken:
http://www.united.com/page/article/0...#international
Toppie! Dank je wel... Ik kan dus lekker shoppen haha...
Uhm, dat vroeg ik toch ook? Ik zou het namelijk nogal vervelend vinden als ik bij het inchecken ineens andere stoelen krijg aangewezen dan die op mijn bevestiging van USAFV staan.
Ik snap de opmerking van Corrus daarom ook totaal niet.
Bedankt voor je antwoord in ieder geval JKG.
Zou toch echt zo maar kunnen. Je ticket is slechts een vervoersbewijs, lees de kleine lettertjes nog maar eens na. Nog beter is het om het vluchtschema zo nu en dan te controleren. Maar tot je je boarding pass hebt, kan je geen aanspraak op stoelnummers maken. Idem voor vluchtnummers en vertrektijden.
Flufjuh, ik weet niet of je vaker bij USAFV hebt geboekt, maar als je stoelnr's veranderen bij United, dan krijg je van USAFV een mailtje (geautomatiseerd via United) dat er een wijziging is. Daarbij krijg je meteen een PDF met je nieuwe reisschema.
Je kan er dus best wel van uit gaan dat jij de plek krijgt die op je ticket staat, maar dit kan altijd wijzigen. De vorige keer dat ik met United vloog, wijzigde het reisschema 5x (dat was eigenlijk meer de stoelnr's die ingevuld werden die ik nog niet had), de laatste 4 weken gebeurde er niets meer en kreeg ik precies de stoelen die op het reisschema stonden. Je kan er dus best van uit gaan dat je de stoelnr's krijgt op je schema, maar het is geen hard gegeven dat je precies die krijgt. Als United anders beslist, dan heb je maar te slikken. :)
Anyway, jij kan dus ook je stoel wijzigen op de website.
Het is mijn eerste keer met USAFV, sowieso de eerste keer naar Florida trouwens, dus ik heb echt nul ervaring met dit soort dingen. Voorlopig heb ik nog niks gehoord van USAFV qua wijzigingen, dus hopen dat het zo blijft. :)
Nu maakt het mij in principe weinig uit waar ik zit, het enige dat ik wel belangrijk vind, is dat mijn vriend en ik naast elkaar zitten. Verder zijn volgens mij toch alle stoelen hetzelfde. Behalve die van de business class natuurlijk, maar ja....... :D
Kijk maar eens op deze site: http://www.seatguru.com/ Hier kan je in ieder geval zien op welke stoelen je beter niet kunt gaan zitten. Zo is het geen feest om 9 uur rechtop te zitten, omdat je de leuning niet kunt verstellen.
Thanks voor de tip, Teleton. Alleen staat de BOEING B777-222 waarmee wij vliegen er niet bij. Of, misschien beter gezegd, ik kan 'm hier niet vinden. Ik zie alleen BOEINGS 777-200 en ik heb geen idee of dat dan dezelfde zijn ja of nee. :(
Wij vliegen over 5 weken met united airlines.
Maar ik heb begrepen dat er pas bij inchecken stoelen worden toegewezen en dat je dat niet van te voren kunt vastleggen.
Wij vliegen via washington.
En we reizen met 10 volwassen en 2 kinderen, dus we willen graag bij elkaar zitten en het liefste met goeie beenruimte voor de kinderen om daar evt. te kunnen spelen.
Weet iemand of je nu wel kan inchecken of niet?
Dan moet je een stoel hebben bij een exit op de vleugels (en die zijn schaars :) ). Maar die stoelen kunnen geloof ik niet naar achter. Maar kinderen moet je niet laten spelen op de grond tijdens de vlucht, gewoon in de stoel neerzetten met wat speelgoed. Als er turbulentie is, lijkt het me niet slim om je kinderen 'los' op de grond te laten spelen.
Daarbij krijg je dus al wel vaak stoelen van te voren aangewezen, maar kan dat dus door United op moment van inchecken (en eerder) door hun gewijzigd worden. Heb je geen stoelnr's van te voren, dan krijg je ze idd met inchecken.
Hoi,
De enige stoelen bij de nooduitgang zitten in het Economy-Plus gedeelte,
en ook die zijn meestal al bezet zodra je kunt boeken voor de vlucht.
In september zitten wij op heen- en terugvlucht op rij 17, dit is de rij achter de nooduitgang, dus als de stoelen voor mij niet naar achter kunnen heb ik ondanks al Economy Plus dus nog iets extra ruimte.
Groetjes,
Pieter & Petra
:D Nog 2 maanden 2 weken en 4 dagen voor we weer gaan...
Weblog Florida 2006 : http://penpe.blogspot.com/
Weblog Florida 2007 : http://penpeintheusa2007.blogspot.com/
Weblog Florida April 2008 : http://penpeintheusa-april2008.blogspot.com/
Je kunt bij United géén Exit row boeken.
Bovendien mogen er beslist géén kinderen zitten in Exit rows.
De vorige keer dat wij vlogen, hadden wij ook geen stoelnummers, die kregen we pas op schiphol.
Dan kun je beter vroeg gaan, dan heb je de meeste kans dat je bij elkaar zit.
groetjes Sylvia
Wij hebben 2 kinderen en maar 1 stoel omdat de kleinste 10 maanden is dus als ze bij onze benen zitten hebben we ze snelgenoeg weer opgepakt in hun stoelen denk ik. En het is een reis van 13 uur (met tussenstop) dan lukt het niet om ze continu op hun stoel te houden.
In ieder geval bedankt voor je reactie
Dan hebben we er weinig aan.
We moeten dus maar afwachten.
We gaan zeker optijd naar schiphol toe.
Hoi,
Wij zijn zo-wie-zo altijd vroeg aanwezig want ondanks de gereserveerde plaatsen weet je het maar nooit...
Groetjes,
Pieter & Petra
:grin: Nog 2 maanden 2 weken en 3 dagen voor we weer gaan...
Weblog Florida 2006 : http://penpe.blogspot.com/
Weblog Florida 2007 : http://penpeintheusa2007.blogspot.com/
Weblog Florida April 2008 : http://penpeintheusa-april2008.blogspot.com/
De stoelen op rij 16 kunnen gewoon normaal achteruit, maar aangezien je op rij 17 zit (Economy Plus) heb je m.i. voldoende ruimte. Tenzij je erg lang bent, maar dan zit je volgens mij nergens echt comfortabel.
De 777-222 is de 777-200 variant van United.
Amsterdam-Washington en v.v. wordt al een tijdje gevlogen met de 767-300
Groetjes,
Pieter
.. ik ben niet echt lang ( 1.85 ) maar weeg wel 115 kilo dus het probleem zit hem bij mij niet in de beenruimte maar de "buikruimte" :oops: ....
Groetjes,
Pieter
Dat wordt in november weer veranderd naar Boeing 777...
Nee Guus, je antwoordde op mijn vraag, waarvoor dank. En daarnaast vlieg ik niet via Washington, maar via Chicago en staat er op mijn vluchtinfo dat ik met een 777 vlieg. :)
Dat kan ook, want ook daar gaan ze Boeing 777 toestellen op in zetten.
Hhmm, ben er nu nog niet helemaal uit, als ik de 777-200 US aanklik (wat me logisch lijkt omdat we naar/in de US vliegen) staat rij 38 er niet bij, en die rij hebben wij nu juist opgekregen. #-o
En bij de 777-200 WW 1 zitten we nog net niet op de poor seats..... Hopen dan maar dat we een beetje goed zitten. :)
Omdat je naar de US vliegt is dus de WW (Worldwide) van toepassing.
De 777-200 US is alleen voor de binnenlandse vluchten (en misschien Puerto Rico)
Goeie toevoeging, Gerrit. Had ik er misschien even bij moeten zetten.
Maar nu het volgende: Weet jij (of iemand anders) ook waar de toevoeging 1, 2 en 3 voor staat? Ik zie wel verschil in de First- en Business, maar dat is slechts voor weinigen weggelegd....:-&
Heeft het misschien iets te maken met de ombouwoperatie van de toestellen? In WW 3 geeft Seat Guru aan dat er geen poor seats in economy meer zijn.
Ah oké, bedankt voor de uitleg Gerrit!
Als je bij seatguru meteen bovenaan de website kijkt na het aanklikken van het vliegtuigtype zie je dat ze de WW1 gebruiken voor 5000+ miles flights, de WW2 voor vluchten naar Europa en Azie en de WW3 wordt pas in het najaar in gebruik genomen en heeft idd luxere stoelen in met name business en firstclass.
Ik bekijk wel vaker op Seatguru configuraties, maar dit was mij ook nooit opgevallen, dus werd ook erg nieuwsgierig naar het antwoord op je vraag.
777-1 Heeft de standaard Busines Class met de conventiele Business Class stoelen.
Wordt inderdaad gebruikt voor East bound vluchten vluchten
777-2 Heeft een grote(re) Businesss Class met de conventiele Business Class stoelen.
Wordt gebruikt op Japan en Australië.
777-3 Heeft een een kleine Business Class met de nieuwe Business Class (Flat Beds).
De Economy is iets ruimer opgezet, stoelrijen lopen verder naar achteren in het toestel... waardoor je geen mis-alligned window sets meer hebt, ook zijn beide pantries zijn iets smaller gemaakt waardoor het geheel ruimer wordt.
Wordt gebruikt op Midden Azië
Of werd dit niet bedoeld... :???:
Nou het is mij ook overkomen:mad:. Ik dacht dat ik voor mijn vluchten in oktober al gereserveerde plaatsen had (had alles lekker zitten invoeren en verschuiven), maar zoals eerder in dit onderwerp gezegd wil dat niets zeggen.
Van Asd-AID zitten we met z'n 6'n niet meer bij elkaar
En terug van MIA-AID zegt hij dat we onze plaatsen bij het loket krijgen (nog maar 5 van de 6 gereserveerd):evil:
Vandaag de tickets etc opgehaald.
De Boeing 777 is vervangen door een 767 300/300ER
De stoelen die we eerst hadden zaten naast elkaar nu met de terug weg 4x op 1 rij en dan 1x 8 rijen erachter. Ons is geadviseerd om dit met United op te nemen. Heeft iemand hiermee ervaring.
Grz
Ton