-
Re: Ik geraakt er maar niet uit
Zo maar een paar datums ingegeven bij Expedia.
25 april,29 april,5 mei, 8 mei, 22 mei.
Al deze datums waren gewoon per dag te boeken.
Als je dan toch voor een Disney hotel zou gaan en je kijkt naar de prijs van het Hard Rock zou ik voor het Grand Floridian gaan.:razz:
-
Had je het al rechtstreeks bij het HR Hotel geprobeerd ?
http://www.hardrockhotelorlando.com/
-
tinkelbell als ik de prijs bekijk voor een standaad kamer is de prijs hetzelfde als in het beach resort met lagoonvieuw en is het zwembad bij dit hotel niet leuker
Heb bij usareisen ook het hard rock geboekt maar kreeg even erna telefoon dat dit alleen per 2 dagen geboekt werd dit is ook zo bij kuoni en jetair en wings and wheels .
gerrit ik ga nu proberen te bellen met het hard roch omdat ik ook een AAA kaart heb hier zou ik graag het club level eens proberen bij diney is dit echt niet te betalen vind ik
-
centraal liggend hotel
ik ben druk aan het rond neuzen, maar zie door de bomen het bos niet meer....
ik zou graag in een niet te duur ,net en hygienisch hotel verblijven (tis eigenlijk alleen maar slapen en ontbijten,besteed mijn centjes liever aan de dingen erom heen)
ik zou wel heel graag centraal zitten ,zodat alles makkelijk bereikbaar is
we willen zoiezo natuurlijk disneyparken bezoeken, hopen dat het potterpark tegen die tijd (meivak.)open is.
seaworld en arabian-dinershow (eventueel discovery cove) staan op het lijstje.
we willen dit zonder rentalcar doen, welk hotel bied optimale service met bus/shuttles
we willen eventueel voor een `dagje weg `een auto huren, is dit daar ter plekke makkelijk te regelen.
Alvast bedankt
-
Re: centraal liggend hotel
Zonder auto wordt het erg lastig. De hotels zijn geconcentreerd langs International Drive met shuttles naar Universal en Seaworld. De hotels voor Disney zijn geconcentreerd langs de 192 met shuttles naar Disney. Er is wel openbaar vervoer maar dan doe je er ongeveer 2 uur over om pak en beet 15 mile te overbruggen. Als je geen auto neemt kan je bijna alleen met een taxi de Arabian dinner show bereiken.
Mijn advies huur een auto. De kosten zijn te verwaarlozen en de tijdwinst is enorm ten opzichte van het openbaar vervoer. Daarnaast ben je veel flexibeler in het gaan en staan tijdens je vakantie.
-
Hotels in Orlando zijn niet duur. Er zijn een aantal gebieden waar de hotels zich concentreren:
- 192 > dicht bij Disney
- International Drive > Dicht bij Universal / Seaworld
- Lake Buena Vista > Dicht bij Disney
http://www.gaylordhotels.com/gaylord...ap-Orlando.gif
De meeste hotels bieden een gratis shutlle naar 1 van de pretparken: Disney OF Universal/Seaworld. Dit is afhankelijk van wat het dichtste bij is. Voor de andere parken moet je betalen.
De meeste mensen op dit Forum zullen je aanraden om toch een auto te huren. Scheelt je vooral heel veel tijd en geeft ook veel meer vrijheid.
-
Zoals al geschreven werd door Njit zijn de hotels in bepaalde gebieden te vinden de 192 en de i-drive.
De hotels aan de 192 hebben shuttlebusjes naar de parken (in ieder geval de Disney parken).
Ontbijt in de hotels is niets meer dan een muffin of bagel.
Misschien is het een tip om eens te kijken naar de kosten van een villa, soms is dit een goedkopere oplossing (zelfs met 2 personen in een hotel).
Er zijn zelfs villa resorts waar ze ook shuttlebusjes hebben.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
moonlight91
we willen dit zonder rentalcar doen, welk hotel bied optimale service met bus/shuttles
Het eerste hotel met een optimale bus/shuttle service moet nog uitgevonden worden.
Het werkt als volgt, je wordt opgehaald bij je hotel op bepaalde tijden (mijn ervaring is 3 in de ochtend en voor terug 3 in de avond). Vervolgens rij je eerst langs meerdere andere resorts om andere hotelgasten op te halen. En dan pas naar het park.
De tijden om terug te gaan naar het hotel zijn vaak net zo rot gedaan dat je het laatste van het vuurwerk moet missen of helemaal.
Wij hebben dit 1x gedaan en nooit meer, maar ieder zijn eigen ding hoor... Voor ons was het niks maar een ander zweert erbij.
Citaat:
moonlight91
we willen eventueel voor een `dagje weg `een auto huren, is dit daar ter plekke makkelijk te regelen.
Het is ter plekke wel te regelen, jij zit zonder auto dus reken daar wel voor naar en van het verhuurbedrijf kosten voor een taxi.
Als je het ter plekke regelt dan ben je daar véél en véél meer kwijt dan dat je het vanuit Nederland regelt (en met véél meer bedoel ik 2-3x zoveel).
Als je hier al een auto regelt is het ook veel goedkoper en je rpijs voor 4 dagen huur is hetzelfde als voor 7 dagen huur, dit maakt het misschien ook aantrekkelijker om alle dagen een auto te huren.
Je bent ook veel vrijer als je een auto hebt, je kan boodschappen doen (water, drinken een snack enz enz) dat bespaart weer geld. Daarnaast kun je dan ook gaan eten in restaurants aan de 192 bv. Goedkoper dan in een park en lopend kun je maar een paar restaurantjes bereiken vanaf je hotel.
En je kunt shoppen!!! Met een eigen auto velen makkelijker bereikbaar.
Gebruik even de zoekfunctie over autohuur ed want er is héél veel al geschreven over het wel of niet een auto huren, maar ook over waar dan te huren.
Suc6.
-
Re: Hotel gezocht: Orlando
oke, de vraag wel of niet een huur auto
is nu wel beslist... :idea:het word dan gewoon een rentalcar....
ik wil niet te gebonden zitten, dus als een auto de meest vrijheid bied, ga ik daar voor..
maar goed dan nog het hotel... een villa zie ik niet zitten
ik wil gewoon mijn bed in ,bed uit,ontbijten en de deur dicht, en verder geen zorgen;)
:?:welk `in between` hotel is leuk geprijst , goede service, en smakelijk ontbijt .. makkelijk bereikbaar
-
Citaat:
moonlight91
:?:welk `in between` hotel is leuk geprijst , goede service, en smakelijk ontbijt .. makkelijk bereikbaar
Je kunt het ook andersom doen; kijken bij expedia, hotels.com, e-bookers, kayak.com etc. etc. naar een hotel in de genoemde gebieden met een prijskaartje en faciliteiten wat je aanstaat, en dan in de hotelervaringen kijken wat "wij" er van vinden.
Of, indien het hotel niet genoemd wordt, dan alsnog vragen wie er eventueel geweest is.
Dat lijkt me eenvoudiger :lol:
-
Je zou op de volgende sites eens kunnen kijken:
http://www.usafunvacations.nl/index.cfm?sub=59
http://www.americanestates.nl/hotelf...lbedwereld.asp
Meestal is is het ontbijt karig bij de allergoedkoopste hotels. Bij bijvoorbeeld een Quality Inn of een Comfort Inn is het best uitgebreid. Maar je kunt ook de keuze maken om goedkoper te slapen en steeds buiten de deur te ontbijten. Er zijn heel veel verschillende gelegenheden waar je goedkoop en lekker kunt ontbijten.
Zie ook hier het overzicht van verschillende hotelketens van goedkoop naar duur: http://www.floridaforum.nl/showthrea...06&postcount=4
-
op hotels.com kwam ik `parc corniche condominium suithotel` tegen
het zou op een 700 meter van discoverycove liggen
wie kent het ??
op de site hotels.com is de beoordeling heel positief
verder ben ik ook benieuwd naar de hotels `comfort inn` en `ramada maingate west`
-
Ik ben er in oktober j.l. geweest in een deluxe 2BR suite op de hoogste etage. Voor een volgende reis staat het hoog op de prioriteiten.
Je hebt dan een complete "bungalow" tot je beschikking.
2 Br met 2 badkamers, eethoek, zithoek, keuken, balkon en 3 televisies.
Wasmachine en droger om de hoek.
De keukenuitrusting was wat karig en de meubels netjes maar niet nieuw.
Voor een prijs van zo'n $ 100 per dag was het goed.
Rustig in een golfpark, vrij dicht bij de supermarkt enz. Een 5 a 10 minuten rijden naar het drukkere gedeelte van I-Drive.
Let wel, dat er iedere dag alleen handdoeken, vaatdoeken en theedoeken gewisseld worden, vuil weggehaald en je krijgt zelfs een tablet voor de vaatwasser. Je bedden worden niet opgemaakt en niet gestofzuigd ofzo. Dat gebeurt pas na een week geloof ik of tegen extra betaling.
Goed internet (tegen betaling), het ontbijt ben ik niet geweest.
Ik ben zelf voor a.s. oktober aan het kijken en het wordt momenteel op diverse zites of in combinatie met tickets met grote korting aangeboden, het is de moeite om even te zoeken.
Succes
Goede reis
-
Ervaringen met hotels gevraagd in Orlando
Via Expedia zagen wij een mooie aanbieding voor Saralego hotel & suites in Kissemmee. Standaard 2dubbel bed room met kids eat free.
Het ontbijt voor ons als ouders boeken wij terplaatse er wel bij.
Of het hotel Baymont Inn & suites in Kissemee, als wij deze rechtsstreeks boeken bij het hotel zijn wij goedkoper uit dan via Expedia.
Als iemand ervaringen heeft met bovenstaande hotels dan zouden wij graag op de hoogte gebracht worden, wel of niet boeken.
Misschien zijn er nog andere hotels + ontbijt die betaalbaar zijn. Graag reactie!
-
Re: Ervaringen met hotels gevraagd in Orlando
kijk ook eens op de site van american estates.
Deze heeft een hele goede zoekfunctie, met prijzen etc.
http://www.americanestates.nl/indexdisney.html
dit hotel vond ik goed.
ligging = super, kort bij disney en seaworld.
prima ontbijtje, niet al te uitgebreid maar goed.
Country Inn & Suites Lakes Buena Vista
12191 S APOPKA VINELAND ORLANDO
tarieven per nacht per kamer inclusief tax
CONTINENTAL BREAKFAST</B>
€ 43 per nacht-standard guest room continental breakfast
This small, welcoming hotel is located at the heart of Lake Buena Vista just a few minutes walk from Downtown Disney Marketplace and Pleasure Island.
http://www.countryinns.com/hoteldire...telCode=FLLAKE
-
Citaat:
Jojo7826
Standaard 2dubbel bed room met kids eat free.
Het ontbijt voor ons als ouders boeken wij terplaatse er wel bij.
Even een vraagje: wat bedoel je precies met deze opmerking?
Misschien is het goed om ook nog eens op dit forum na te lezen wat je precies van het ontbijt mag verwachten in de hotelklasse die je nu noemt. Reken ook op behoorlijke drukte en herrie als je voor een vrij grote tent als het Serlago (neem ik aan?)kiest.
Op basis van de info die je over jullie zoon gaf, zou ik eigenlijk verwachten dat jullie voor een villa, town house of condo zouden gaan. Een prima plek om tot rust te komen want zo'n vakantie kan toch veel stress veroorzaken. Het wachten beperkt zich immers niet tot de attracties, waar wellicht de auticard wat soelaas kan bieden. Denk daarbij niet alleen aan de vliegreis, ook zonder overstap zit er ongelooflijk veel wachttijd in. Een dagje MK Disney? Reken op: Wachten bij de tram, bij de boot of monorail, bij de security, bij de ingang, bij de restaurants....Misschien niet erg, maar wel goed om je vooraf goed te realiseren. Een villa, met een zwembad waar ze zo in kunnen springen, kan dan ideaal zijn, zowel voor de kids als voor de ouders.
-
In het Serelago hotel, via Expedia.nl kun je de standaard kamer boeken met voor de kinderen gratis ontbijt. Dus voor ons als ouders zullen we ter plaatse ontbijt erbij moeten betalen.
-
Citaat:
Jojo7826
Dus voor ons als ouders zullen we ter plaatse ontbijt erbij moeten betalen.
Ok, ik zou zeker een betaald ontbijt niet vooraf boeken, maar ter plekke bekijken wat ze te bieden hebben. Ik kon ook op hun site zo 1,2,3 niet vinden wat er voor een ontbijt wordt gerekend. Je hebt in die omgeving volop keuze om voor relatief weinig geld te ontbijten, dus alternatieven zat.
Ontbijtprijs op tripadvisor gevonden: We added breakfast for 2 adults for $13.00/day - 2 kids ate free
-
Moderator Michael66:
Graag voor je hier je vragen stelt even dit doorlezen: Lees dit bericht voor je je ervaringen of vragen plaatst!
Een overzicht van hotelervaringen? Dat hebben we ook: Overzicht hotelervaringen
En zoek je een hotel in Orlando? Ook daarvoor bestaat al een onderwerp: Hotel gezocht: Orlando
Dit onderwerp gaat derhalve op slot.
-
Beste plek voor een hotel?
Beste Allemaal,
Waar zit je het meest centraal ten opzichte van de parken in Orlando? Ik lees dat velen de voorkeur geven aan Lake Buena Vista en ook kom ik de term Walt Disney World Resort tegen, maar wat dat nu precies inhoudt, is mij niet helemaal duidelijk. Wij zijn met z'n 3-en (ouders en dochter van 11). Een hotel lijkt mij dan het makkelijkst, omdat je overdag toch het meest in de parken bent?
Groetjes,
Denise
-
Re: Beste plek voor een hotel?
Het meest centraal zit je op International Drive, in de buurt van Seaworld.
Dat ligt een beetje tussen WDW en US in. Wil je wat dichter bij Disney, dan is LBV de optie.
Of een resort/ hotel op Disney land, maar dan zijn Seaworld en US weer verder weg :-)
Uiteindelijk maakt het weinig uit, reizen moet je toch.
Of een hotel het makkelijkst is laat ik mij liever niet over uit ;-)
-
Even een kaartje erbij gedaan voor de duidelijkheid. De 3e pijl is Seaworld.
http://img7.imageshack.us/img7/2811/kaartjefl.jpg
-
Bedankt voor je snelle antwoord. Ik zie dat de afstanden goed te doen zijn, zeker als je een auto hebt. Gaat jouw voorkeur uit naar een huisje?
-
Wij (man, ik en dochter van 12) hebben de afgelopen 2 weken in Marriot Residence Inn Seaworld gelogeert
en w.b.t de ligging zeg ik erg gunstig.
Trouwens de rest was ook allemaal keurig verzorgt, kamers worden op het moment gerenoveerd, ontbijt zat erbij en je werd aan alle kanten geholpen met vragen enzzz.
Het hotel ligt vlakbij International Drive aan de Westwood Boulevard.
Seaworld en Aquatica zitten op nou wat zal het zijn 1,5 km hooguit, in Universal en IOA en Wet 'n Wild zit je zo met hooguit 10 min. en voor de Disneyparken schat ik ook een 10 á 15 minuten.
Het hotel zit meteen aan de I-4 waar je overigens totaal geen last van hebt.
En het hotel biedt een shuttle service aan naar Universal/ IOA, Wet 'n Wild, Seaworld en Aquatica. Mensen van ons hotel gingen ook met een shuttle naar Disney en zover ik begreep was die ook gratis.
De shuttles rijden naar Seaworld en Aquatica 2x per dag, 's ochtends om 9:00 uur en 's middags om 17:30 uur terug maar dat is ook heel makkelijk te doen met de I-Ride/trolley want die stopt ook bij het hotel net voorbij de parkeerplaatsen. Iets van 250 meter lopen.
De shuttle naar Universal/ IOA rijdt meerder keren om 8:00 uur en 10:20 uur 's ochtends en om 16:30 uur en 19:10 uur 's avonds.
Van Wet 'n Wild kan ik zo even de tijden niet noemen maar ook daar vandaan/naartoe kan je met de I-Ride.
Geen idee of jullie een auto hebben maar ik dacht vermeld het maar even over de Shuttles en de Trolley ;-)
-
Citaat:
Mammadenise
Bedankt voor je snelle antwoord. Ik zie dat de afstanden goed te doen zijn, zeker als je een auto hebt. Gaat jouw voorkeur uit naar een huisje?
Inderdaad :p
-
Citaat:
Ta2 Gerrit
Inderdaad :p
Nog suggesties?8-[
Bedankt Maanboo, voor het uitgebreide antwoord. Ik zal eens kijken hoe het hotel eruit ziet. Denise
-
Villa & auto zijn zeker aan te raden! Do it the American way!! Zal de "kleine" ook leuk vinden. Voor de prijs van een comfortabele hotelkamer huur je ook een villa met eigen zwembad en veel meer ruimte! En een eigen auto is vrijheid! (enige nadeel zijn de parkeerkosten van 12 dollar maar die 8 1/2 euro kan er denk ik ook nog wel van af!
-
Suggesties ? Ja hoor, kijk maar eens op deze pagina.
Of neus eens in de reisverslagen, bijvoorbeeld de mijne :-). Kortom, doorzoek het forum.
Wij hebben al diverse huizen gehuurd, via evenvele wegen, en ze waren allemaal mooi.
Over een week of 5 gaan we weer en weer naar hetzelfde huis als in het voorjaar. Die bevalt ons op dit moment prima, maar je weet nooit hoe de toekomst uitpakt.
Misschien dat we nog wel een keer "verhuizen" maar voorlopig heeft deze alles wat we willen.
-
Alles heeft zijn voor en tegen, als je de themaparken wilt doen in orlando, en op 1 plaats wilt verblijven zou ik kiezen voor een villa.
Wij zelf, maken meestal een 'rondje' Florida, paar dagen Ft. Myers, paar dagen Melbourne, paar dagen een hotel bij Old Town. Dan weer een wekie in een hotel in Lake buena vista. Het is maar wat je leuk lijkt :)
Als je een villa huurt is het wel het voordeligst om dat per week te doen, als je bv. 5 dagen huurt betaal je de schoonmaak kosten vaak extra.
-
Hotel te midden van de parken
Hoi,
ik ga naar alle waarschijnlijkheid in februari een paar dagen naar Orlando.
Ik heb deze vraag ook al gesteld op het amerika prikbord, en gaven mij deze site.
De vraag :
De 4 parken die ik wil gaan bezoeken zijn Universal, Seaworld, Disney World en het daarbij behorend Hollywood studios.
Ik zoek een hotel dat een beetje centraal igt.
hans
-
Re: Hotel te midden van de parken
Ik neem aan dat je een auto hebt. Wat maakt het dan uit waar je zit?
Zie hieronder een kaartje waar alle parken liggen. Dan kun je een beetje inschatten waar je je hotel moet zoeken:
http://www.villa-xanadu.net/PageLibr...lorida_map.jpg
Bekende gebieden voor hotels zijn:
- International Drive: dichtbij Universal en Seaworld
- Lake Buena Vista: dichtbij Disney
- Kissimmee: dichtbij Disney
Maar goed, met de auto ben je overal snel.
-
een auto heb ik tot mijn beschikking, en dit kaartje is wel handig ;-)
-
Ik kon zo even geen beter kaartje vinden. Bij de op het Forum bekende aanbieders verwijzen ze ook naar de gebieden die ik noemde. Zoals bijvoorbeeld hier:
http://www.usafunvacations.nl/index.cfm?sub=59
http://www.americanestates.nl/hotelf...lbedwereld.asp
http://www.americanvac.nl/index.php?...d=66&Itemid=29
-
-
Ja, dit is idd een beter kaartje.
Iemand een tip voor een hotel ?
hans
-
Al eens gedacht aan een villa, apartement (condo), townhouse.
Ook te vinden bij de aanbieders die Njit al noemde. Zeker een aanrader.
En anders kun je voor de hotelervaringen altijd nog kijken op dit topic.
-
leuk hotel
Hallo weet er iemand nog een leuk hotel vlakbij universal,seeworld of aan de international drive.
Wij hebben een dochter van 12 dus een lekker zwembad is een pre.
OOk willen we een goed aangeschreven hotel,het liefst met ruime kamers met ijskast,magnetron enz.
Ik zie zoveel hotels dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
groetjes silvia
-
Re: leuk hotel
kijk eens hier:
http://www.americanestates.nl/
ga naar hotels
orlando
universal of inter national drive
of:
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=5422
-
-
Extended stay deluxe Universal!
Een ijskast en magnetron? Nee, een hele keuken!
Een kompleet bankstel.
Eethoek en eetbar.
Eenvoudig ontbijt gratis.
Internet voor $ 5 per stay.
Loopafstand van Universal.
Net van de I-Drive.
Het zwembad is wel niet zo groot.
Als je 1 week boekt krijg je ook nog $ 50 korting.
Zou er zo naar terug willen.
Knaapje
-
wij hebben geboekt bij `parc corniche condominium suites`
loopafstand seaworld/ discoverycove
mijn voorkeur ging uit naar een hotel waar ik ook `thuis`kon zijn
mocht het allemaal te veel en te druk worden voor ons kind, dat we even lekker aan tafel op de kamer kunnen ontbijten of zelf een potje kunnen koken
dit hotel heeft kamers met complete keuken
of het wat is, geen idee, we zullen het over enkele maanden weten