In ben benieuwd of deze manier van boeken na de Brexit nog mogelijk is , iemand overigens recent nog ervaringen met https://www.alamo.co.uk/partners/members/brits/ ??
Afdrukvoorbeeld
In ben benieuwd of deze manier van boeken na de Brexit nog mogelijk is , iemand overigens recent nog ervaringen met https://www.alamo.co.uk/partners/members/brits/ ??
Ik wil je danken voor deze tip, heb gemaild met sun promotions omdat ik geen recensies e.d. kon vinden over deze partij, hun antwoord was dat boeken via hun alleen mogelijk was voor reisorganisaties.:confused:
Na een paar dagen toch maar gewoon online geboekt via link sun promotions alamo, je doet dit dan rechtstreeks bij Alamo en krijgt een reseveringsnummer wat skip the counter e.d. mogelijk maakt.
Scheelde hoop centjes, misschien mag het niet maar soms moet je het gewoon doen.
Iemand enig idee waar ik het wachtwoord van de WiFi in de wagen kan vinden?
zijn momenteel in Cape Coral en hebben een Chevrolet Tahoe “gekregen” van salami met wifi maar moet dus een wachtwoord ingeven.
https://youtu.be/45RYojYem1Y
zit in het menu verstopt
Ik ben geïnteresseerd in je ervaringen. Ik werk niet bij een reisbureau maar zou ook graag op deze manier willen boeken
Mijn vrouw is wel werkzaam in de reisbranche. Heb meerdere malen via SunPromotions geboekt. In de praktijk vragen ze nooit naar bewijs bij het inchecken. Maar dat wil niet zeggen dat ze bij problemen het niet kunnen checken.
Dat is dus een risico wat je zelf zal moeten inschatten.
Idem met Alamo Brits. De site geeft aan je een UK rijbewijs moet hebben en een boekje moet kunnen laten zien. In al die keren dat ik daar geboekt heb is er nog nooit naar gevraagd.
Tips gevraagd! Ik huur altijd Economy, heb niet zoveel met auto's zeg maar, maar heb nu voor dezelfde prijs een SUV.
En laat ik eens gek doen en in een grotere auto gaan rijden.
Eerst een intermediate dacht ik, nu met gratis opgrade naar Standard SUV, Ford Edge or similar.
Wat voor auto moet ik nemen???? Als ik daar sta in de garage heb ik geen idee natuurlijk haha.
Wat is zeg maar de mooiste/beste in deze klasse?
Bedankt alvast!
Ik zou de Ford Edge (of nog liever: de Ford Explorer, mijn favoriet in de US!) nemen (als die er staat). Als je alternatieven wilt is ook een Jeep (Grand) Cherokee een aanrader.
Ford Edge is een echte Amerikaan.
Hyundai Santa Fe en de Kia Sorento zal je ook aantreffen. Dit zijn eigenlijk zustermodellen uit Korea.
Rijden allemaal goed.
Goede reis, geniet ze.
Dank jullie wel, dan weet ik in ieder geval welke auto's tot deze klasse horen. En kijk ter plekke wel welke ik het mooiste vind.
Ik denk die blauwe :rolleyes:
Ik vind kleur wel een belangrijk ding ja :p (rij hier in NL een kobaltblauwe auto haha)
Wij hebben nu voor de mei vakantie 2022 via Exit Reizen hier besteld.. 778 voor 2 weken een full-size SUV.. volgens mij geen verkeerde deal
Dat kan waarschijnlijk goedkoper, kijk hier eens https://partners.rentalcar.com/american-vacation/
Kies (bijna aan het eind) wel voor pay later
De prijs is incl een volle tank, dus zo leeg mogelijk terug brengen
Scheelt inderdaad zo'n 100€ denk ik.. maar goed .. bij Exit reizen heb ik meer vertrouwd gevoel. Maar als jij daar goede ervaringen mee hebt is het zeker wat waard om op te slaan voor de volgende keer.
Op facebook lees ik alleen maar dat de prijzen het dak uitgaan
Met deze link boek je direct bij Alamo, vertrouwder kan het niet lijkt mij.
Je krijgt direct een mail met een boekingsnummer waarmee je online kunt inchecken.
En indien je kiest voor “pay later” loop je geen enkel risico, ook niet bij een no show.
Ik heb er al meerdere keren gebruik van gemaakt.
Ik kom via die sites voor mijn trip uit op €1800 voor een midsize SUV, terwijl ik twee boekingen bij hertz en National heb staan voor $1100
De prijzen zijn sinds een dag of twee verdrievoudigd.
Op dit moment niet meer interessant, maar later misschien weer wel.
Ik heb een reservering staan voor €650,- 2 weken full size suv, voor als ik bij National niks leuks kan vinden.
Bij National in de aisles vind je geen full size SUV…wel midsize en standard.
Weet ik, als er niks goeds of leuks bij National staat, ook niet als ik het heb gevraagd.
Dan ga ik naar de buurman voor een full size suv, die is wat mij betreft altijd goed.
Als er uberhaupt al iets te kiezen valt...
Bij de rechtstreekse link inderdaad nu een stuk duurder. Voor 22 dagen 1100 bij Exit 866 incl extra bestuurder. `ook bij American Estates wel goede aanbieding voor Alamo gold. Bij Autoeurope is Alamo niet meer te betalen. 6100 voor dezelfde periode. Daar bieden ze voornamelijk sixt and budget aan.
866 voor 22 dagen? Is dat euro of dollars? Welke ophaal/inlever locatie zoek je en welke data?
Ik kom bij National op $778 vrije keus uit de aisles incl extra bestuurders en alle benodigde verzekeringen.
Welk type auto zoek je en heb je gevonden voor die prijs?
QEn wat is Alamo gold? Heb je daar iets van nodig? Lastig om bij National Alamo gold bij te boeken…..
op nationalcars.com aanmelden als EC lid.
als account number gebruik je 8572154 en dan krijg je een prijs van $772 voor een aisle pick, inclusief gratis bestuurders (mits 25 jaar).
Je wilt een midsize SUV, daar staan er meestal genoeg van.
Je kunt voor de zekerheid een tweede boeking maken voor een midsize suv voor $905. Je hoeft niets vooruit te betalen en ter plekke kijk je gewoon eerst of er een leuke suv in de aisle staat en anders gebruik je je backup boeking. Deze tweede boeking kun je laten vervallen (of ter plekke even netjes annuleren via de website).
Even iets over het autohuren.
Beetje off topic omdat niet per se Alamo
Wij huren toch wel heel vaak een auto om een enkele reis Sebring naar een vliegveld te gaan of andersom
Nou ben ik aangewezen op Hertz omdat die een garage hier heeft.
Wij betalen eigenlijk inloggend met ons Nederlands adres en Credit kaart ongeveer 40 Euro.
Deze keer vlogen we van Aruba naar Fort Lauderdale en moesten we 136 euro aftikken.
Ik had eerst gekeken voor Miami en dat zou het deze keer 80 euro kosten.
Dat we toch voor Ft Lauderdale kozen had te maken met de veel voordeliger vliegreis die in ieder geval de meerkosten van de auto afdekte.
Hb me nooit zorgen gemaakt om de verzekeringen maar hoor en lees zoveel ‘horrorverhalen’ dat ik nu toch wel heel hard twijfel.
Als je rechtstreeks bij Alamo huurt, zitten er dan alle nodige verzekeringen automatisch inbegrepen?
Want ik kan wel enkele ‘extra’ boeken maar heb geen idee of dat noodzakelijke verzekeringen zijn…
Damage Waiver $ 31.99/day
Personal Accident Insurance / Personal Effects Coverage $ 8.50/day
Roadside Assistance PLUS $ 6.99/day
Supplemental Liability Protection $ 13.31/day
http://www.floridaforum.nl/blob:http...7-144c7fcbd0ce
Heet dat niet Gold of zo iets? Waar alles meteen in zit?
Als je al geboekt hebt bij Alamo dan zou LDW en SLI/LIS al in je boekingstarief moeten zitten ( Althans, dat is mijn ervaring bij Alamo ) , en dat is voldoende. De opties 'Personal Accident Insurance' en 'Roadside Assistance' zijn optioneel , maar ik neem aan dat je ook een (doorlopende) Reisverzekering hebt dus dan zijn die niet nodig
Dus mocht LDW en SLI/LIS niet in je boekingstarief zitten , dan moet je die dus erbij gaan boeken , dan wordt de huurauto flink duurder...
@Penpe
Roadside assistance is een soort Wegenwacht en heeft niets met je reisverzekering te maken.
Staat op de site van AutoEurope in het groene balkje. En als insider bij Alamo heb ik dat ook.
https://i.ibb.co/GP8vYyg/F8-C9-CA69-...-D2-D3-ADF.jpg