nee ,is onze laatste
ik had ook al voorgesteld om op 23 april even binnen te springen
maar ik denk dat net als gerrit al aan geeft dat allemaal te veel geromslom is,
dus annuleer ik maar en boek op nieuw
Afdrukvoorbeeld
Op mail wordt wel vaker slecht geantwoord. Waarom niet even bellen?
... wou ik net zeggen. Als je belt word je in Amerikas vrijwel altijd goed en correct geholpen. Vergeet niet het tijdsverschil.
ik heb idd gisteren van hun ook een mailtje terug gehad met de vraag om te bellen naar het hotel...
Mmmm, zal dat nu om 9.15 maar even niet doen haha....
zal me er vanavond eens voor zetten
beste
welke kredietkaart werk het best, een visa of een master card
of werken ze daar beide even goed
misschien is er wel een verschil wat onkostenverrekeningen betreft bij de verschillende kaarten
welke kaart aanvaarden ze het meest
wie er slecht mee gevaren is , graag even reageren
dank u
paull
Visa en Mastercard worden beide overal geaccepteerd, on tegenstelling tot Amex, waarvan je nog wel eens "No Amex" bordjes ziet hangen bij winkels.
Ik heb alleen ervaring met Mastercard, nooit problemen gehad met betalen of acceptatie.
Beide kaarten worden overal geaccepteerd. Wat mij wel vaak opvalt is dat de koers bij VISA over het algemeen ongunstiger uitpakt dan bij MC.
Ervaring met Mastercard en Visa, nooit geen problemen meegehad.
Verschil in kosten?
Me nooit druk over gemaakt, het moet marginaal zijn.
Om het echt uit te vinden zou je op vrijwel hetzelfde moment met beide kaarten moeten betalen en dan kijken of er verschil in de omrekenkoers zit.
Knaapje
Wil ik toch even op reageren. Ben net terug uit Florida. Heb daareen hotel betaald met mastercard. Bij thuiskomst blijkt plm 400 dollar teveel afgeschreven te zijn. ING (mastercard) doet daar helemaal niets aan. Visa wel?