Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 56 van de 86 EersteEerste ... 646545556575866 ... LaatsteLaatste
Resultaten 551 tot 560 van de 852

Onderwerp: Creditcard

1. Top | #551
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2009

Standaard Re: Creditcard

Wij hebben voor vertrek allebei de nieuwe kaarten uitgeprobeerd! Zowel met de pinautomaat als boeken via internet. Al onze hotels waren met deze kaarten geboekt. Uiteraard hadden wij ook de telefoonnummers van de maatschappijen bij! Ben wel blond maar niet dom. We kregen geen enkele hulp van de maatschappijen. Die bleven volhouden dat er niets mis was met de kaarten, maar beiden gaven aan 'diclined'. Gelukkig was de receptioniste van het hotel zo slim om de kaart handmatig in te voeren en dat werkte wel. Probleem was alleen dat heel veel winkels dit niet wilden doen. Alleen Tommy en Nike hebben het op deze manier gedaan. Achteraf bleek dat de nieuwe chip die in onze kaarten verwerkt zit op heel veel systemen in de States gewoon niet werkt. Goed voorbereid of niet: daar kan je weinig tegen doen. Wij hebben dus alles met de pinpas gedaan en dat gaf geen enkel probleem.

2. Top | #552
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009

Standaard Wie kan me even helpen (probleem met creditcard)

mijn creditcard waarmee ik het nickhotel via de eigen website geboekt heb is vermist (incl. mijn gehele portemonee) en dus geblokeerd
    ondertussen heb ik een nieuwe cc
    nu zag ik op mijn rekening overzicht dat het nickhotel nog niet heeft afgeschreven

dus heb ik een mail gestuurt over hoe en wat omdat de cc waarmee ik geboekt heb,niet meer van toepassing is en daar door er dus niets meer
    afgeschreven kan worden
    nu krijg ik een mail terug, en begrijp het niet helemaalops:
    althans ik denk het verhaal te snappen ,maar twijfel of ik wel goed zit

zie hier hun antwoord:

For reservations booked directly through the Nick Hotel website or reservation’s department with standard rates (all rates excluding advance purchase rate codes), authorizations are charged 24 to 72 hours prior to your arrival date. The Credit Card on file will be authorized in the amount of the first night's room & tax.
    This authorization guarantees your reservation, however, upon your arrival to the resort you may change the form of payment for your reservation and that authorization will be released back to your card.
    Please note:
    Reservations with declining Credit Cards are not guaranteed and may be cancelled if availability changes

wie helpt me even op weg..........
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

3. Top | #553
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007

Standaard Re: blond... wie kan me even helpen

Moest je een aanbetaling doen voor je in het hotel bent? Zo niet is het totaal niet belangrijk met welke cc je betaald.
    Ik had afgelopen vakantie alle kamers voor mijn zus op mijn cc geboekt en bij aankomst betaalde ze gewoon met haar eigen cc.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722

4. Top | #554
    Vaste Bezoeker DrDre's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2007

Even in de Google-translate machine gegooid :wink: en voila:

Voor reserveringen rechtstreeks boeken via de Nick Hotel website of reserveren afdeling met standaard tarieven (alle prijzen exclusief vroegboekarrangement codes), zijn vergunningen 24 tot 72 uur voorafgaand aan uw aankomst in rekening gebracht. De Credit Card van het dossier zal worden toegestaan in het bedrag van de kamer van de eerste nacht & belasting.
    Deze machtiging garandeert uw reservering, wordt echter bij aankomst op het resort kunt u de vorm van betaling voor uw reservering te wijzigen en dat de vergunning zal worden vrijgegeven terug naar je kaart.
    Let op:
    Reserveringen met dalende Credit Cards worden niet gegarandeerd en kan worden ingetrokken indien de beschikbaarheid veranderingen

Ok, het is geen perfect nederlands, maar ik denk dat het wel wat duidelijker is.
    In het kort: je CC wordt pas 24 tot 72 uur voor aankomst belast.
    Maar bij aankomst kun je ook nog wijzigingen doorgeven m.b.t. je CC.
    De laatste opmerking is dan wel tricky, omdat daar staat dat reserveringen met een geweigerde CC niet gegarandeerd zijn en bij gewijzigde beschikbaarheid kan worden geannuleerd.

1993 - Florida, 1999 - Florida, 2005 - Florida, 2008 - Florida, 2011 - Florida 8-)

5. Top | #555
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Lijkt me ook tricky. Ik zou vragen of ze het nummer 'on record' kunnen wijzigen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

6. Top | #556
    Ingeschreven
    May 2009

dat vond ik dus ook een raar zinnentje
    vandaar dat ik het dus niet helemaal begrijp
    als ze tussen de 14 en 72 uur voor komst afboeken
    gaat dat dus niet omdat het een geblokkeerde cc betreft
    dus loop ik het risico dat ik naast die kamer grijp

ik had voorgesteld om of het nieuwe cc nummer door te geven of dat ik bij aankomst in orlando op 22 april, daar persoonlijk kon langs komen met mijn nieuwe cc
    maar daar geven ze totaal geen antwoord op
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando

7. Top | #557
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007

Kun je de bestaande reservering niet annuleren? Meestal kan dit kosteloos als je zelf geboekt hebt. Ik zou eerst kijken of ik een nieuwe reservering kan maken en dan de oude annuleren.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722

8. Top | #558
    Ingeschreven
    May 2009

annuleren had ik ook al aan gedacht
    en opnieuw boeken

dit is hun annulerings voorwaarde:
    Reservations must be canceled by 4:00pm local hotel time at least three days prior to arrival to avoid a one night cancellation penalty charge.

vind het alleen een beetje L*llig
    dat ik enkele voorstellen doe om de overnachting te betalen ze er
    geen gehoor aan geven ...
    en dat ik feitelijk maar mag hopen dat ze de reservering niet gecanceld hebben als ik daar aan kom
    maar ja zal wel taktiek zijn:-?.... nu aardige vroegboek korting natuurlijk
    kan ik dan de volle mep afrekenen

heb visa gebeld en het schijnt dat er een reservering op dat bedrag is
    en dat ze ook als een cc geblokeerd is ,ze tot een half jaar kunnen afschrijven
    met een code die ze krijgen bij reservering
    ik heb in aug. al geboekt, dus ze zouden nu nog kunnen innen van de oude cc
    ik heb dat nu dus voor gesteld..
    mochten ze hier geen gehoor aangeven ...cancel ik en boek ik opnieuw
    Laatst gewijzigd door moonlight91; 27-01-11 om 12:32.

9. Top | #559
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009

Is dat meteen je eerste hotelovernachting als je aankomt in Orlando? Als dat niet zo is zou je persoonlijk langs kunnen gaan om je nieuwe CC te laten zien en zeker te zijn van je kamer, omdat ze pas net van te voren 1 nacht afboeken.

Als het wel je 1e overnachting is dan zou ik annuleren en opnieuw boeken met je nieuwe CC of als je korting hebt gehad die er nu niet meer is bellen en uitleggen, dan zullen ze het zeker veranderen in de computer of een aantekening maken.

1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

10. Top | #560
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Gewoon cancelen en opnieuw boeken. Dat is voor de meeste hotels en reserveringscomputers een veel eenvoudiger oplossing dan in de reservering gaan zitten klooien.
    En dan heb je voor jezelf ook zekerheid dat je een kamer hebt.

De reserveringen woorden veelal centraal geregeld, dus vandaar dat het hotel niet direct antwoord, omdat ze het zelf gewoon niet weten.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

Forum Rechten