Ze proberen altijd een upgrade aan te smeren ivm provisie. Voor de crisis had ik wel geluk en bestelde ik economy en reed ik weg met groter spul, tot full size aan toe.
Soms hebben ze wel gelijk hoor, ik had compact met 3 man, is eigenlijk te klein. Zelfs met midsize (free upgrade na probleem met compact) was het de juiste auto uitzoeken want zelfs niet in elke midsize passen 6 koffers/tassen. Ga je alleen naar je hotel en verkas je niet, dan kan je natuurlijk wat op de achterbank kwijt.
Ik heb 1x toen ik naar Key West reed met een bomvolle auto, toch 1 koffer op de achterbank gelaten bij Theater of the Seas, gewoon zo neergelegd dat je 'm alleen zag als je naast de auto stond, van een afstandje niet te zien. Soms moet je risico nemen en aan de andere kant komen daar toch een berg toeristen die niet nog een koffer willen jatten.
En wat betreft laat landen en dan een mooie auto meenemen; dacht ik vroeger ook, maar het is inderdaad een 24 uurs proces. De auto wordt teruggebracht, men controleert kmstand, vraagt of er geen problemen zijn. Geen problemen? Door naar de wasserette, even schoonmaken, stofzuigen, voltanken en hup terug de garage in.
Bij Ta2Gerrit hebben ze er nog als extra service een kakkerlak in gedaan (was Gerrit toch?), al weet ik niet of dat Alamo was :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Best mooi concept van inleveren, schoonmaken en hup weer inzetten. :) Je moet gewoon het geluk hebben dat er meerdere vliegtuigen landen en jij in een dikke rij staat, dan wil je nog wel eens geluk hebben. Maar ik ben liever binnen 10 minuten aan de beurt ipv een uur of langer zoals ik de eerste keer meemaakte.
Omdat ik ze nu wel economy hebben in Orlando en ik nu een beetje het proces ken, bestel ik toch liever een auto die ik wil hebben ipv het risico te nemen voor een paar tientjes verschil.
Maar ze kunnen inderdaad wel flink zeuren bij de balie... of ik met die compact naar Miami zou rijden. Dat was niet te doen... op een fiets is het niet te doen, any car will do, honey. Die Amerikanen zijn veelste veel luxe gewend soms. :)