Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Njit
Premium pakket is geen term die Alamo zelf gebruikt. Vind het daarom ook raar dat ze bij Thomas Cook niet weten wat ze nu precies verkopen. Schept niet echt vertrouwen.. Overigens kan ik op ThomasCook.nl helemaal geen USA reis boeken. Hebben ze die alleen in het reisburo ?
Nou, ik denk dat ik er wel achter ben, in die zin dat we zelf onze vakantie hebben samengesteld. Als je dat namelijk doet bij een reisbureau is het reisbureau zelf aansprakelijk zouden er dingen verkeerd zijn qua boeking. Als je gewoon een kant-en-klare vakantie boekt bij het reisbureau is de Operator hiervoor aansprakelijk en dus niet het reisbureau.
Dus ik heb het idee dat men denkt in de trend van: "hoe minder gespecificeerde info hoe minder klachten/aansprakelijkheidstellingen we achteraf kunnen krijgen".
Verder hebben we geboekt uit een Duits boek van Thomas Cook. Mogelijk dat daarom hierover op thomascook.nl ook niks is te vinden.
Echter ik ga morgen persoonlijk nog maar eens naar het reisbureau. Als men iets verkoopt moet men mij ook maar duidelijk maken WAT men verkoopt!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Teleton
Enne....Waarom Thomas Crook? Weer een schakel ertussen die er wat aan moet verdienen. Misschien toch nog eens even de prijzen vergelijken?????
Nou, omdat dit het dichtsbijzijnde reisbureau is en we het regelen van de vlucht etc. toch aan het reisbureau wilden overlaten.
Ik heb nog even gekeken op Thomascook.de en kom daar onder "Alamo Rental Terms" het volgende tegen:
FUEL POLICY
A full tank of gas is purchased at the time of rental. The Service is convenient because the renter does not have to worry about taking time to stop and refuel before returning the car (there is no credit for remaining fuel).
Verder zie ik nog staan dat:
Das benzin ist im Mietpreis nicht inklusive. Bei Buchung der Premium-Pakete ist die 1. Tankfüllung inklusive (Ausnahme Anmietung Manhattan)
Dus zover ik het nu zie staan is de tank in ieder geval vol en ook inclusief. Verder is er inderdaad geen verplichting om de auto vol af te leveren. Nu nog de vraag of, als ik de tank leeg terug breng, ik dan alsnog moet betalen voor de tank of dat dit ook bij het "premium-pakket" hoort.
Dus dat wordt mijn eerste vraag morgen bij Thomas Cook ;)