Hi Michael, ik heb het gevonden, thanks, ik heb vandaag mijn WDWtickets geboekt via de "geheime"site van UCT.
Afdrukvoorbeeld
Dag allemaal,
Ik heb het forum flink doorgespit en ook diverse sites bezocht, maar tot op heden geen antwoord op mijn vraag gekregen....
Wij gaan in mei naar Orlando en willen in 6 dagen het liefst 4 parken bezoeken:
Magic Kingdom
Universal Studios & Islands of Adventure (ik hoor dat 2 parken in 1 dag goed te doen is?)
Sea World
Waterpark (Wet 'n Wild schijnt het leukste te zijn?)
Nou zie ik allerlei aanbiedingen en opties voor alleen de 4 Disneyparken. Wij willen feitelijk maar naar 1 Disneypark en ook naar andere parken in Orlando...
Zijn er voor onze combinatie nou ook combi's op de markt die voordelig uitpakken? Kan iemand mij vertellen waar en op welke manier ik het voordeligst uit ben??
Wordt gewaardeerd!!!!!!
Dit topic gaat over de Disneytickets, voor een ticket van een dag koop je die het voordeligst aan de poort bij Disney of op hun site.
Voor de overige themparken kijk je het best hier. In jouw geval lijkt een e-ticket voor Universal kopen op de site van Universal en een combi kaart voor Seaworld en Aquatica , kopen op de site van SeaWorld de beste (voordeligste) oplossing.
Oké dan. Ik maak hieruit op dat er alleen combi's mogelijk zijn voor alleen Disneyparken, alleen Universal en alleen Seaworld? Dan is het duidelijk en ga ik bij ieder apart kaarten bestellen.
Ik dacht mij namelijk te herinneren dat er ook een combi tussen die drie aparte parken mogelijk was :-k. Verkeerd gezien dus waarschijnlijk:roll:.
Sowieso dank voor je reactie Teleton!
Er zijn wel combi's maar dan heb je er meer parken bij dan jij wilt:
Citaat:
Orlando FlexTicket
The Orlando FlexTicket gives you 14 days of unlimited admission and excitement to 5 Florida theme parks
Universal Studios®
Universal’s Islands of Adventure®
SeaWorld® Orlando - experience Manta
Aquatica™ - Florida's newest waterpark
Wet ‘n Wild® OrlandoThe ticket is valid for 14 days of unlimited access from the first day of use.Orlando FlexTicket PLUS
This brand new ticket, gives you 14 days of unlimited admission and excitement to 6 Florida theme parksThe ticket is valid for 14 days of unlimited access from the first day of use.
Universal Studios®- experience Hollywood Rip Ride RockitSM - Coming Soon
Universal’s Islands of Adventure®
SeaWorld® Orlando - experience Manta
Aquatica™ - Florida's newest waterpark
Wet ‘n Wild® Orlando
Busch Gardens® Tampa Bay - with the new up-close jungle experience, Jungala
Even een vraagje; kan ik de disneytickets aan de poort van ieder themapark kopen of moeten we ergens anders naartoe? Dus bijvoorbeeld:
In totaal gaan wij 3 dagen naar Disney. Wij gaan de 1e dag naar Animal kingdom daarna naar Magic kingdom. Dan kan ik bij Animal aan de poort een hopperticket kopen voor die 3 dagen? Of moet ik die elders kopen (hoorde ooit iets over een transportation & ticketcenter???)
kost wat, heb je ook wat he Teleton ;-) Wel bedankt!
Gewoon aan de ingang van het park.Dat is de "ingang" van m.n. Magic Kingdom. Als je je auto geparkeerd hebt op het mega-parkeerterrein voor Magic Kingdom, dan wordt je met het parkeerterrein-treintje naar het Transportation- & ticketcenter vervoerd. Daar vind je een hele batterij aan kassa's waar je tickets kunt kopen etc. En daarachter kun je opstappen op de monorail naar MK of de op de monorail aangesloten resorts. Of met de boot het meer over richting MK. Of op de bus stappen richting één van de vele bestemmingen binnen WDW.Citaat:
(hoorde ooit iets over een transportation & ticketcenter???)
Maar als je op je eerste dag WDW naar AK, HS of Epcot gaat, dan ga je gewoon bij die parken naar de ingang en koopt daar je tickets.
NB: Je kunt je tickets ook in Orlando / Lake Buena Vista / Kissimmee kopen bij een ticketkantoor. Dat is vaak wel iets goedkoper. Niet spectaculair goedkoper, maar rond de $10 per (meerdaags) ticket kan best wel eens lukken.
en dan heb je 10 dagen gekocht vanuit NL en dan heb je er nog 3 over na de parken gezien te hebben ....we kunnen er zonder exp daten van maken maar vlg mij is dat duurder dan de nu verloren gaande 40 euro verschil tussen 7 en 10 dagen kopen.
Wat moet ik trouwens denken van al die "we buy unused tickets aan de US 192"
De Disney pasjes staan op handtekening en fingerprint dus daar heeft niemand toch wat aan ??
Die tickets zijn inderdaad gekoppeld aan je vingerafdruk. Vooral links (of rechts) laten liggen dus die opkopers :)
Je kunt het zien als verloren gegaan. Je kunt het echter ook zien als dat je een stuk flexibiliteit hebt gekocht, de mogelijkheid om flexibel om te gaan met je (Disney-)invulling van de vakantie, de flexibiliteit om om te gaan met eventuele calamiteiten die een (grotere) spreiding van je bezoeken konden veroorzaken. Zie het als een verzekering: Het geeft je de mogelijkheden als er iets gebeurt, maar als er niets gebeurt heb je je wel veilig gevoeld.
Gezien? Helemaal? I dare you! Na vele bezoeken heb ik nog steeds niet alles gezien en beleefd in WDW en laat ik me graag telkens weer verrassen. Heel graag zelfs. Of het nu de 14e of 233e dag WDW is.Citaat:
en dan heb je 10 dagen gekocht vanuit NL en dan heb je er nog 3 over na de parken gezien te hebben
Het verschil tussen 7 en 10 daagse kaarten is volgens mij behoorlijk kleiner. Ik vind maximaal 9 euro verschil, met extra's op de tickets wordt het verschil nog kleiner. Op grond van die kleine verschillen zou ik ook iedereen adviseren een paar reservedagen in te calculeren voor de redenen die Michael aanvoert.
Zo maar even snel een prijsvergelijking:
MYW tickets van American Estates.
7 daags ticket 198 euro.
10 daags ticket 207 euro.
MYW met hopper of met Waterparks en more, 7 dagen 235 euro.
MYW met hopper of met Waterparks en more, 10 dagen 242 euro.
OK, OK, correctie dan heren: het prijsverschil was voor ons gezin totaal, het is inderdaad niet veel en precies zoals omschreven gekocht voor de zekerheid, ik had bedacht 7 dagen 4 parken en daarnaast de mogelijkheid van terugkomen, vooral omdat ze 2 weken geldig zijn en wij 3 weken hier zijn. En ja ook gelijk, we hebben zeker niet alles gezien in de parken maar ook omdat alle coasters afvallen wegens verhoogd spuuggevaar binnen de familie hebben wij genoeg gehad aan de 7 dagen.
Hallo, wij gaan 3 juli voor 3 weken naar Orlando en willen graag een 21 days ultimate Disney ticket en een 5 park Orlando Combo bestellen via internet.
Nu hebben we een site gevonden, die we hier nog niet eerder genoemd hebben gezien, geloof ik..... http://www.cheapest-park-tickets.co.uk/
Deze scheelt behoorlijk in prijs met de sites die ik hier genoemd heb gezien...
Heeft iemand ervaring met deze verkoper?
Is engels, maar stuurt wel naar Nederland
"Whilst we do not actively promote Cheapest Park Tickets outside of the United Kingdom, we do welcome custom from overseas"
bijvoorbaat dank voor reakties!!
wat ik mij afvraag, hoe gaat dat in zijn werking, je besteld de tickets en gaat ze ophalen bij een van de aanbieders daar. Hoe zit dat dan met een vingerafdruk etc, nemen ze dat bij disney zelf af? en de mensen die vooraf bij een andere online ticketaanbieder hun ticket hebben gekocht, hebben die geen problemen gehad bij de entree dat het niet ticket niet juist was ofzo?
De eerste keer dat je je ticket gebruikt wordt de scan gekoppeld aan je ticket (als je een aantal tickets heb gekocht dan geld je scan voor alle tickets van de groep - dit om te voorkomen dat je moet onthouden wat 'jouw' ticket was).
oke, heb ik nog een vraag. als we de myw base 4 dagen ticket kopen met de fun and more optie, betekend dit dat wij binnen die 4 dagen naar het waterpark moeten zijn geweest of kan dit ook daarna omdat het ticket 14 dagen geldig?
Simpel: Je ticket is geldig 14 dagen vanaf de eerste dag dat je het gebruikt. Dat geldt voor alles wat je met je ticket gekocht hebt, alle "dagen", alle "opties".
Hallo forum gebruikers,
Ik lees overal dat veel mensen de kaarten al vooraf kopen, al dan niet met vezend en behandelingskosten. Ik lees echter nergens over voordelen of voorverkoopkorting, wie kan me vertellen wat de voordelen zijn van het vooraf kopen van park kaarten?
groetjes Sybrand
Geen rijen ter plaatse, that's it.
En misschien een beetje een gevoel van goed voorbereid op vakantie gaan.
Dierentuin, pretpark en musea verkopen tegenwoordig allemaal tickets vooraf, en het scheelt gewoon tijd aan de poort.
In 2008 kocht ik voor DisneyLand ( LA ), Six Flags Magic Mountain en Universal Hollywood ook al mijn tickets en opties zoals "voordring-passen" online. Bij aankomst bij het park kan de spass dan direct beginnen.
Het ligt er ook aan hoeveel dagen je gaat. Vanaf 4 dagen is het goedkoper om ze al van te voren te kopen.
joepie,onze tickets zijn vandaag aangekomen,we hebben de orlando freedom tickets besteld bij atd ierland,daarin zitten alle pretparken met uitzondering van wet and wild voor 14 dagen onbeperkt gebruikt+nog 3 gratis tickets voor een mini golf.
Kostprijs 429 euro p.p
Orlando here we come\\:D/
Stel dat je niet kan vanwege die vulkaan, loop je dan niet het risico dat je misschien wel 500 euro of meer kwijt bent aan Disney tickets waar je geen geld voor terug krijgt ?
Mijn reisverzekering dekt maar tot 3000 euro voor annuleren voor het hele reisgezelschap, maar dat is wel voor dekking van alles, dus vliegen, hotel, etc.
Het is wel goedkoper om al die tickets van te voren te kopen, maar ik kan niet inschatten welke financiële risico´s je loopt.
Misschien is het dan beter om je een hogere verzekering te nemen. Een reis naar Florida is nou eenmaal wat duurder dan de gemiddelde vakantie naar Turkije, om maar wat te noemen. Met alleen werelddekking ben je er helaas nog niet.
Wat de tickets betreft, kijk dan naar de voorwaarden van de leverancier. Zijn er mogelijkheden om de tickets terug te sturen? Zijn daar kosten aan verbonden?
Voor alle aanbieders is dat weer anders. Net als met vliegtickets, autohuur, hotelreserveringen etc. is het met attractietickets ook wel handig als je alle voorwaarden kent, niet alleen de gebruiksvoorwaarden maar ook de rest. Zoals wat te doen bij verlies of diefstal van de tickets (jammer maar helaas, of nieuwe tickets), of bij annulering van de reis (jammer maar helaas, of geld terug). Alles is mogelijk.
Ikzelf bestel mijn tickets graag bij Undercovertourist. De prijs daar vind ik erg gunstig, maar de rest van de voorwaarden staan mij ook wel aan: gratis en snelle verzending, slechts 5% refund-fee (die je dan weer op je annulleringsverzekering kunt verhalen) en gratis refund bij annullering als gevolg van hurricanes. Goede telefonische bereikbaarheid en een grote mate van behulpzaam willen zijn is voor mij ook niet onbelangrijk.
Kortom: Attractietickets kopen is meer dan alleen maar een paar kaartjes kopen. Zeker bij de bedragen waar het hier meestal om gaat.
moest het gebeuren,dat we de reis volledig moeten annuleren,dan kan het zijn dat we 20 tot 50% verliezen van het geld als we ze terugsturen naar gelang de datum van de annulatie.Maar laat ons hopen dat het niet zover komt we vertrekken op 31 Juli ,dus nog 2 maanden .We zijn er ook voor 3 weken dus een paar dagen later toekomen,zou nog niet zo'n ramp zijn ,we moeten optimistisch zijn anders moet je nergens naartoe gaan .
We zaten al in zo een situatie tussen kerst en nieuw met de eurostar en alles is toch op zijn pootjes terecht gekomen,dus blijven duimen maar
Heb op 19 april mijn WDW ticket besteld bij undercovertourist, helaas zijn deze nog steeds niet binnen.
Ze hebben aangegeven dat ze waarschijnlijk door de vulkaar vertraging op hebben gelopen, maar dat ze mij een scan zouden sturen (email) waarmee in bij de guest info van WDW nieuwe tickets kan halen. (helaas heb ik deze ook nog niet gehad van ze
Heeft iemand hier al ervaring mee? Is het veel geregel bij de poort, of meer van " papiertje laten zien, en tickets ontvangen"
Zowaar net de tickets toch nog ontvangen.
Tickets waren vanuit Engeland verstuurd (zou toch sneller moeten kunen dan de 12 dagen die ze stellen), maar met te weinig postzegels.
Kan weer rustig slapen
Google op Wal-Mart:
Geen risico met verzending, geen verzend-of behandelingskosten, en acties.
Discount tickets for major Florida theme parks and attractions are available at select Florida Wal-Mart stores.
Save now on the following attractions:
Theme Parks:
Walt Disney World
Universal Orlando
Sea World
Busch Gardens
Local Attractions:
Kennedy Space Center
Wet-n-Wild
Gatorland
Dinner Shows:
Arabian Nights
Sleuths Mystery
Pirates Dinner
Phone orders are not accepted. Tickets must be purchased in person at the store. Please contact the following locations for inquiries on current prices.
Ticket Center Locations:
Wal-Mart Supercenter 0817
4444 West Vine Street
Kissimmee, FL 34741
Phone: (407) 397-7000
Fax: (407) 397-7407
Wal-Mart Supercenter 0908
8101 South John Young Parkway
Orlando, FL 32819
Phone: (407) 354-5665
Fax: (407) 354-3790
Wal-Mart Supercenter 3782
5991 Goldenrod Road
Orlando, FL 32822
Phone: (407) 382-8880
Fax: (407) 382-8935
Wal-Mart Supercenter 4332
8990 Turkey Lake Road
Orlando, FL 32819
Phone: (407) 351-2229
Fax: (407) 351-2270
Wal-Mart Supercenter 5299
550 US Hwy 27
Clermont, FL 34711
Phone: (352) 536-2746
Fax: (352) 536-2761
Wal-Mart Supercenter 5420
3250 Vineland Road
Kissimmee, FL 32746
Phone: (407) 397-1125
Fax: (407) 397-1145
Ik kom er nog niet helemaal uit.
Wij gaan in juli naar Orlando en willen graag een 10 dagen MYW + waterpark optie nemen.
Is het ook mogelijk om deze tickets aan de kassa van een willekeurig disneypark te kopen of is het alleen mogelijk om deze in de voorverkoop te kopen.
Ik heb geïnformeerd bij American Vacations, als ik daar mijn tickets koop, moet ik ze ook ter plekke nog omruilen voor de originele kaartjes, dus in de wachtrij moet ik dan toch.
Graag een reactie.
Ja, die kun je ook ter plekke aan de kassa van elk Disney park kopen.
Ja, dan betaal je meer dan vooraf bij andere aanbieders.
Ja, er zijn ook aanbieders die je direct echte tickets toesturen die je niet meer hoeft om te ruilen. Zoals Undercovertourist. Of je gaat ze in Florida bij een andere aanbieder halen, ook goedkoper dan bij Disney aan het loket (geen honderden dollars verschil, maar een tientje per ticket gemiddeld).
Wij kopen de tickets altijd vooraf en nooit geen problemen.
Dit keer blijven we met 1 ticket zitten, omdat er 1 persoon niet mee gaat. Dat is pech voor ons, maar dat heeft met de aanbieder niets te maken.
Het is toch wel erg makkelijk om niet in de rij te hoeven bij de parken.
Bedankt voor jullie reacties.
Kunnen jullie misschien ook vertellen wat ongeveerd het verschil is met de tickets hier vooraf kopen of bij Walt Disney World zelf kopen?
Alvast bedankt
Monique
Kijk even in deze thread... het wordt er een paar keer zelfs in uitgelegd... :D :D :D
Vingerafdruk?
Als ik de tickets hier bestel en er dan mee naar de poort loop, kan ik dan niet gelijk naar binnen? (net als EuroDisney)
Moet je ook je paspoort laten zien om binnen te komen?
Wie kan het heel simpel en duidelijk uitleggen wat de procedure is om dat park binnen te komen zodat ik niet vol verrassingen kom te staan bij de ingang?
De eerste keer dat je het park inkomt ga je eerst langs de tassencontrole. Daarna door naar de 'turnstiles' (poortjes met draaihek). Daar gaat je kaartje door het systeem en leg je je vinger op de vingerafdruk'machine'. De eerste keer wordt dan je vingerafdruk geregistreerd, daarna moet deze 'dezelfde' zijn.
Volgens mij is dat alles!
hartstikke bedankt voor je snelle reactie!
Ik was al even bang dat het er net zo aan toe zou gaan als bij de Empire State Building en de Statue of Liberty!
hallo,ik heb de tickets op de 12de dag gekregen zoals ze beloofd hadden,hopelijk komen de jouwe ook op tijd:smile:groetjes en een leuke reis.
Zijn er nog mooie tips voor goedkope tickets; we willen de 10 MYW basis tickets kopen voor onze vakantie volgende week. Gezien de dalende dollar-prijs is Undercovertourist niet meer heel goedkoop (zie $ 247 per stuk), ten opzichte van bijvoorbeeld American Vacations (€ 199). Alleen bij AV komt er 20 euro bestelkosten bij, en ik hoef maar 2 kaartjes ... Maar via UCT moet ik ze weer ter plekke gaan ophalen, omdat de tijd te kort is voor naar NL te laten versturen. Iemand nog een goed idee #-o?