Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 18 van de 117 EersteEerste ... 816171819202868 ... LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 1162

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

1. Top | #171
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

Die tickets zijn inderdaad gekoppeld aan je vingerafdruk. Vooral links (of rechts) laten liggen dus die opkopers
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

2. Top | #172
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reza Bekijk Berichten
    ... maar vlg mij is dat duurder dan de nu verloren gaande 40 euro verschil tussen 7 en 10 dagen ...
    Je kunt het zien als verloren gegaan. Je kunt het echter ook zien als dat je een stuk flexibiliteit hebt gekocht, de mogelijkheid om flexibel om te gaan met je (Disney-)invulling van de vakantie, de flexibiliteit om om te gaan met eventuele calamiteiten die een (grotere) spreiding van je bezoeken konden veroorzaken. Zie het als een verzekering: Het geeft je de mogelijkheden als er iets gebeurt, maar als er niets gebeurt heb je je wel veilig gevoeld.

en dan heb je 10 dagen gekocht vanuit NL en dan heb je er nog 3 over na de parken gezien te hebben
    Gezien? Helemaal? I dare you! Na vele bezoeken heb ik nog steeds niet alles gezien en beleefd in WDW en laat ik me graag telkens weer verrassen. Heel graag zelfs. Of het nu de 14e of 233e dag WDW is.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

3. Top | #173
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reza Bekijk Berichten
    duurder dan de nu verloren gaande 40 euro verschil tussen 7 en 10 dagen kopen.
    Het verschil tussen 7 en 10 daagse kaarten is volgens mij behoorlijk kleiner. Ik vind maximaal 9 euro verschil, met extra's op de tickets wordt het verschil nog kleiner. Op grond van die kleine verschillen zou ik ook iedereen adviseren een paar reservedagen in te calculeren voor de redenen die Michael aanvoert.

Zo maar even snel een prijsvergelijking:

MYW tickets van American Estates.
    7 daags ticket 198 euro.
    10 daags ticket 207 euro.

MYW met hopper of met Waterparks en more, 7 dagen 235 euro.
    MYW met hopper of met Waterparks en more, 10 dagen 242 euro.

4. Top | #174
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009

OK, OK, correctie dan heren: het prijsverschil was voor ons gezin totaal, het is inderdaad niet veel en precies zoals omschreven gekocht voor de zekerheid, ik had bedacht 7 dagen 4 parken en daarnaast de mogelijkheid van terugkomen, vooral omdat ze 2 weken geldig zijn en wij 3 weken hier zijn. En ja ook gelijk, we hebben zeker niet alles gezien in de parken maar ook omdat alle coasters afvallen wegens verhoogd spuuggevaar binnen de familie hebben wij genoeg gehad aan de 7 dagen.

5. Top | #175

Hallo, wij gaan 3 juli voor 3 weken naar Orlando en willen graag een 21 days ultimate Disney ticket en een 5 park Orlando Combo bestellen via internet.
    Nu hebben we een site gevonden, die we hier nog niet eerder genoemd hebben gezien, geloof ik..... http://www.cheapest-park-tickets.co.uk/
    Deze scheelt behoorlijk in prijs met de sites die ik hier genoemd heb gezien...
    Heeft iemand ervaring met deze verkoper?
    Is engels, maar stuurt wel naar Nederland
    "Whilst we do not actively promote Cheapest Park Tickets outside of the United Kingdom, we do welcome custom from overseas"
    bijvoorbaat dank voor reakties!!
    Laatst gewijzigd door Njit; 14-05-10 om 12:59.

6. Top | #176
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2010

wat ik mij afvraag, hoe gaat dat in zijn werking, je besteld de tickets en gaat ze ophalen bij een van de aanbieders daar. Hoe zit dat dan met een vingerafdruk etc, nemen ze dat bij disney zelf af? en de mensen die vooraf bij een andere online ticketaanbieder hun ticket hebben gekocht, hebben die geen problemen gehad bij de entree dat het niet ticket niet juist was ofzo?

7. Top | #177
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

De eerste keer dat je je ticket gebruikt wordt de scan gekoppeld aan je ticket (als je een aantal tickets heb gekocht dan geld je scan voor alle tickets van de groep - dit om te voorkomen dat je moet onthouden wat 'jouw' ticket was).
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

8. Top | #178
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2010

oke, heb ik nog een vraag. als we de myw base 4 dagen ticket kopen met de fun and more optie, betekend dit dat wij binnen die 4 dagen naar het waterpark moeten zijn geweest of kan dit ook daarna omdat het ticket 14 dagen geldig?

9. Top | #179
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Simpel: Je ticket is geldig 14 dagen vanaf de eerste dag dat je het gebruikt. Dat geldt voor alles wat je met je ticket gekocht hebt, alle "dagen", alle "opties".

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

10. Top | #180
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2010

Hallo forum gebruikers,

Ik lees overal dat veel mensen de kaarten al vooraf kopen, al dan niet met vezend en behandelingskosten. Ik lees echter nergens over voordelen of voorverkoopkorting, wie kan me vertellen wat de voordelen zijn van het vooraf kopen van park kaarten?

groetjes Sybrand

Forum Rechten