Re: Reisverslag Teleton: 26-02 t/m 26-03 2012 Springbreakertjes
Teleton, ik wens jullie een zeer goede (rustige) reis, en een zeer aangename vakantie. Als jullie aankomen ben ik al aan het inpakken voor de terugreis van maandag. Maar zelfs 1 week was leuk. Alvast welkom in Florida, en ik heb alvast het grote licht bovenin het uitspansel op volle sterkte voor jullie gezet ;-)
En ik vind de slogan rechtsbovenin jullie blog een giller zeg!
Haha, had het ook gelezen van de benzineprijzen daar, wat een giller :)
Heel voorspoedige reis en een fijne vakantie! Ik heb jullie foto's even goed in mijn geheugen geprent, zal eens opletten of ik jullie spot in Orlando :wink:
Een hele goede reis, en alvast een topvakantie toegewenst, we lezen weer graag mee.
Ton en Lidy,
Fijne vakantie en geniet vd Springbreakertjes. Leg ze maar vast op papier, vooral dan die wulpse, zwoele,...
sorry, liet me even gaan.
Goedemorgen,
Zo dat is weer lekker lezen op zondagmorgen, gezellig de blog is weer van start, weer heerlijk gelezen over allerdaagse dingen, die nergens over gaan, maar weer zo fijn geschreven.
Hoop dat jullie een rustige vlucht hebben over de plas en een goed begin van jullie vakantie.
Groetjes Tante Toos
Goed om te lezen dat er weer een paar Ollanders onderweg zijn naar hier. De zeven zonnen worden af en aan geblokkeerd door wat wolk, maar de temp is prima de luxe.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Ta2 Gerrit
maar de temp is prima de luxe.
Om met Polle Eduards te spreken: Pico de luxe! Geen woord te veel gezegd, bij aankomst al behaaglijk, na de eerste boodschapjes zojuist nog 22 graden gemeten. Nu eerst zo tussen de klamme lappen.....morgen verder.....:-\":-\".
Lekker hoor het grote genieten is begonnen !!
Wij zitten klaar om morgens lekker mee te lezen !!
Ben blij dat jullie nog even blijven , leuk om mijn morgendkoffie mee te drinken