Voor dat de spraakverwarring compleet is, laten we even stap voor stap door de vragen en antwoorden hen gaan: Bij het stellen van je vraag was nog niet helemaal duidelijk of je nu een standard of een full-size had gehuurd. Dit blijkt dus een full-size te zijn.
In het verleden was er een verschil in huurprijs voor een 2- or 4-deurs auto, je gaf dit zelf al aan. Als je nu op de site van Avis kijkt zie je dat ze t/m de Standard 2- en 4- deurs auto's aanbieden. In het online reserveringssysteem kom je vreemd genoeg geen mogelijkheid meer tegen om aan te geven of je voor een 2- of 4-deurs kiest. Kennelijk moet je dit ter plekke regelen of kan je er vooraf over bellen.
Bij de full-size auto's zie je inderdaad op de site dat deze auto's als 4-deurs worden geleverd. Dat lijkt me ook logisch omdat er 5 personen in mee moeten kunnen. Als referentieauto wordt de Chevrolet Impala opgegeven. Voor zover ik kon nagaan kent deze serie momenteel geen coupeversie met 2 deuren. Deze categorie is dus kennelijk altijd een 4 deurs sedan auto. Alle "or similars" zullen dus 4 deuren moeten hebben.
Tot slot nog even dit: Ik begreep dat jullie aanvankelijk graag een 4 deurs wilden hebben. Dan is het toch verder geen probleem om i.p.v. een 2 deurs, een 4 deurs te krijgen? Andersom lijkt mij minder prettig.
Hopelijk is alles nu duidelijk...;)