Bij een standaard Martinair Economy Class kun je volgens mij geen stoelen reserveren.
Afdrukvoorbeeld
Bij een standaard Martinair Economy Class kun je volgens mij geen stoelen reserveren.
Ik heb dat een 1 of 2 maanden geleden gevraagd, en toen werd gezegd dat ik voor Economy 3 maanden van te voren plaatsen kon reserveren.
Go your gang... :lol: :lol: :lol:
Ik ben toch bang dat het niet gaat lukken... die 3 maanden van te voren is voor Comfort Class... (is tenminste altijd zo geweest)
Als ik jou was, zou ik nog maar eens gaan bellen en zeggen dat het om de "normale" Economy Class" gaat...
Klopt dat was altijd zo alleen is het nu al mogelijk om zodra je de vlucht geboekt hebt de Comfort Class te boeken dus maximaal een maand of 9 van te voren.
Tot vorig jaar was dat idd altijd vanaf precies 3 maanden van te voren.
Wij hebben net onze (standaard)stoelen gereserveerd, kon vanaf 90 dagen voor vertrek.
Dat kan je pas bij het inchecken doen.Wees op tijd dan krijg je meestal een raamplaats.
Ik vind martinair heel goed.
ina
Je kunt 90 dagen voor vertrek je stoelen reserveren of je moet comfort class bijboeken. Dan kun je het nu al doen.
Vandaag belde ons reisbureau dat onze vlucht van 21 juli naar Orlando geannuleerd is. Martinair heeft alle vluchten op woensdag gecancelled. Alle passagiers die al geboekt hebben moeten omgeboekt worden naar andere dagen. Voor ons niet zo'n probleem omdat we (nog) geen hotels geboekt hebben. Maar anders ben je wel de klos. In onze rondreis (zie http://www.floridaforum.nl/showthrea...748#post109748) wil ik zo'n 8 hotels bezoeken. Als je die allemaal moet omzetten :mad:
Bizar zeg ... Bedoel je echt alle vluchten op woensdag, oftewel Martinair gaat niet meer vliegen op woensdag ? Maar vliegen ze wel de 'terugvlucht' op donderdag dan ](*,) ?
zeker bizar, er is vraag genoeg naar deze vluchten. Wellicht groot onderhoud aan de kist ? Dat betekent dus dat ze deze passagiers moeten inpassen in de vlucht de dag ervoor en erna. Dat betekent dus ook dat de prijs van die twee vluchten omhoog zal schieten. Ik zie trouwens dat er heel veel vluchten ineens niet meer beschikbaar zijn in die periode.