Dat is dan wel goedkoop bij vd Valk in Belgie!
Bij Schiphol is het een stuk duurder (auto mag dan wel tot 31 dagen gratis staan).
Afdrukvoorbeeld
Dat is dan wel goedkoop bij vd Valk in Belgie!
Bij Schiphol is het een stuk duurder (auto mag dan wel tot 31 dagen gratis staan).
Het slapen is idd van vrijdag op zaterdag,
Terug komen we op zondag, eigenlijk zouden we dan 30 euro extra moeten betalen , de 2e week extra parkeren is nl dan al ingegaan. Maar ze rekenen 15 euro.
@Teleton
Ja dat zag ik. Bij Schiphol kost een park & fly arrangement voor een driepersoonskamer 145 euro (voor juli + wij zijn met drieën) - ontbijt komt er dan nog bij a 10 euro pp (5 euro kind). Auto mag dan wel 31 dagen geparkeerd worden.
Bedankt voor jullie berichtjes. Heb inmiddels van der Valk airport brussel geboekt. Per kamer met 2 volwassenen 79 euro incl. 2 weken parkeren. Wij hebben 2 kamers en 4 weken parkeren. Niet slecht, lijkt mij.
Even voor mijn duidelijkheid; je hebt 2 kamers voor 1 nacht en mag dan 4 weken 1 auto gratis parkeren ?
Ja klopt. Het is 2 weken parkeren per kamer per auto, maar omdat wij 2 kamers en 1 auto hebben wordt het parkeren bij elkaar opgeteld.
Wanneer je 4 weken weggaat de auto 4 weken gratis kan blijven staan ipv 2 weken gratis bij 1 kamer en dan moet je nog 2 weken bij betalen.
Waar heb je dat gevonden?
Ton, prima tip .....en ik wilde meteen boeken, maar zie niet de mogelijkheid van 62,- + 1,- p/d voor parkeren. Wel een andere mogelijkheid voor 72,- incl 7 dgn parkeren en 9,- p/w voor elke volgende week. Moet ik die hebben, of zie ik wat over het hoofd.
Nee hoor, ik zie het nu ook! De site is gewijzigd, heb van het weekend nog voor iemand gekeken. Wij boeken voor Happy Tarief 62 euro en parkeren voor 1 euro. We bellen naar hotel, vragen of dit kan en noteren de naam van de medewerker. vervolgens boeken we en bevestigen de parkeerafspraak per mail.
Maar het voor mij nieuwe tarief van 72 euro inclusief een week en daarna 9 euro per week voor parkeren is ook geen slechte deal, vind ik. Vergelijk hem wel even met vd Valk want die hebben (soms) een tarief van 79 euro, twee weken gratis parkeren en daarna een tientje per dag. Dit parkeertarief schijnt onderhandelbaar te zijn, om een paar extra dagen doet men soms niet moeilijk.
@ wendy 1, klik op de link!
Linkje doet het niet meer. De koekjes zijn opgegeten denk ik..
@Teleton:
Elke week extra is 15 euro, en over 1 extra dag doen ze niet moeilijk
Dat tarief is alleen als je in het weekend vertrekt. Voor €10,- p/p meer heb je ook een uitstekend ontbijtje erbij, en bij langer dan 7 dagen parkeren wordt de autombiel nog gewassen ook !
Voor ons een goede reden om het in Oktober maar eens te ondervinden \\:D/
Nog eens proberen: Voor wendy1 uit de koekdoos de link naar de site van Ibis Brussel
Gebeld en geboekt voor 72 incl 7 dagen p/w parkeren en 2e week parkeren voor 9,- en 2 dagen extra naar rato van deze 9,-. Binnen 5 minuten de bevestiging in de mail. De 2e hotelkamer met het actietarief is een onlineaanbieding en deze geboekt via de digitale snelweg. All set.
Teleton, nogmaals dank!
Overigens heeft NH hotels ook een mooi aanbod, incl ontbijt zie hier:
http://www.nh-hotels.com/park_sleep_...idpromo=103900
Voor ons komt NH met 88 euro incl. ontbijt en parkeren het voordeligste uit. V.d. Valk kost 99 euro incl. ontbijt (en 79 ex ontbijt), maar dan wassen ze wel je auto:-P
Iemand ervaring met NH en VD Valk?
Nog niet, maar in Oktober wel :-) Maar als vdV minimaal net zo is als die bij Schiphol, ben ik nu al tevreden.
En dan wordt de auto nog gewassen ook. Dat doen we vanaf nu dus zelf niet meer :lol:
Van de Valk is goed. Afgelopen november gebruik van gemaakt. Goede kamers en een parkeergarage waar je de auto kan parkeren. Hij staat dus altijd overdekt. Van het ontbijt helaas geen gebruik gemaakt.
Roomservice is alleen 's avonds en niet overdag of te gebruiken voor het ontbijt.
Wel ervaring met NH op andere locaties dan Brussel en dat is ook altijd goed.
Na 2 en een half jaar dagelijks dit forum te hebben doorgelezen valt mij op dat het laatste jaar er steeds meer floridagangers vertrekken vanaf Brussel-Zaventum.
Dit komt m.i. door de fervente florida fanaten die de echte koopjes voor ons ontdekken, mijn dank daarvoor.
23 maart vertrekken wij ook eens een keer van Brussel naar Miami en vandaaruit
naar Las Vegas en daar vandaar weer terug naar Brussel.
Het heeft ons t.o.v. Amsterdam ruim €450,00 uitgespaard ( 2 pers ).
Vrijdag 22 maart heb ik een overnachting geboekt bij het van der Valk hotel
kosten € 49,50 incl ontbijt\\:D/ en 14 dagen gratis parkeerplaats incl schoonmaken van onze auto.
Zaterdagochtend om 09:30 uur take off naar miami via Barcelona om op 12 april weer teug te komen in de middag.
Let wel op dat op hotelkamer prijs nog wel € 6,00 belasting betaald moet worden
Frans 45
De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik 50% korting krijg omdat ik nog steeds bij v/d Valk op oproepbasis achter balie zit om mensen in en uit te checken.:roll:
Wij vertrekken Vrijdag 6 Juli van Brussel naar Miami, is BRU nu altijd Zaventem?
Ben echt bang dat we straks ergens verkeerd staan haha
Nu kunnen we ook een parkeerplaats bespreken op interparking.be op P3.
Dat kost 99 euro voor 3weken daar staan. Nu reserveren bij terug komst pas betalen?
Wij vertrekken die dag gewoon van huis en nemen geen overnachting in Belgie.
Dus dat word vroeg uit de veren want we vertrekken om 9.55 ri Heathrow.
Zou ik nog eens over nadenken. Je rijdt maar niet zo maar naar Zaventem! Ook niet als je heel vroeg vertrekt. Hou rekening met behoorlijke files, zelfs als je over de A4 naar Antwerpen gaat.
Ik weet natuurlijk niet waarom je niet overnacht, maar een overnachting van 5 op 6 juli in het Ibis kost 102 euro, parkeerkosten zijn daarna 1 euro per nacht. Ik zou het wel weten........overnachten; iets duurder, veel beter.
Hoi Teleton,
Wij zouden niet overnachten omdat mijn man Donderdagavond nog moet werken tot half 10.
Maar ik krijg nu al een beetje kriebels om misschien toch maar een dag eerder die kant op te gaan, moet er toch niet aan denken om achteraan de file terecht te komen.:cry:
En klopt het dat BRU gewoon Zaventem is??
Bedankt weer zover
Wij hebben dezelfde vlucht maar dan op 13 juli. Wij overnachten bij Vd Valk voor € 79 incl parkeren. Dus goedkoper dan bij Interparking incl overnachting.
Je moet Vd Valk gewoon even mailen want de prijzen op hun site zijn veel hoger voor data in juli. Toen ik mailde kwamen ze met het aanbod van € 79 (excl ontbijt)
En BRU is Zaventem.
Wij vertrekken dan niet vanuit België, maar vanaf Schiphol. Toch hebben we ook besloten om daar te overnachten. Wij gaan op maandagmorgen en je weet het nooit hoe het op de weg is. Dan ben ik liever al daar.
Misschien helpt dit, de voorwaarden zijn iets anders dan ik noemde maar het blijft een goeie aanbieding. Je betaalt 102 euro voor het Park, Fly on holiday arrangement:
Citaat:
Verkoopsvoorwaarden van het tarief
http://www.ibishotel.com/imagerie/co...nilogo_IBI.png IBIS Brussels Airport Park & Fly on holiday Standard-kamer met 1 tweepersoonsbed
Annuleringsvoorwaarden : Geen annuleringskosten voor 16:00(lokale tijd) op de dag van aankomst. Hierna de 1e nacht wordt gefactureerd. Aankomsttijd : Check-in tijd 12:00 Vertrektijd : De kamer dient uiterlijk om 12:00 uur te zijn verlaten. Kinderregeling : Geen speciale voorwaarden voor kinderen. Inclusief in Package : Dit speciale tarief en de aanbieding voor het parkeren gelden alleen op vertoon van uw reisdocumenten van een arrangementreservering (vlucht en hotel). Zeven dagen parkeren is in de prijs inbegrepen. Er zal 9EUR worden aangerekend voor elke extra week. Garantievoorwaarden : Tenzij anders aangegeven moet voor alle reserveringen een creditcard worden opgegeven die bij aanvang van het verblijf geldig is. Vereiste officiële documenten : Dit speciale tarief en de aanbieding voor parkeren gelden alleen op vertoon van uw reisdocumenten waaruit de arrangementreservering blijkt (vlucht en hotel).
Oh dit is hellemaal geweldig !!
Dus 102 euro incl 1 week auto parkeren daarna 9 euro per week per auto!!
Een totall van 120 euro per kamer.
Mooi dat word boeken
Teleton.... wederom bedankt.
Gisteravond toch nog ff 3 kamers geboekt incl parkeren 120 euro per kamer,
geeft wel een geruststellend gevoel moet ik zeggen.
Donderdag op het gemak naar Brussel, en Vrijdagochtend uitgeslapen naar het vliegveld.;)
Mooie prijzen vanuit Brussel naar Miami met United via Philadelphia (tussenstop van ong. 2 uur), vertrek 4 of 5 juli € 656 p.p.
Voor wie nog op zoek is naar goedkope tickets (zoals ik :-)) via Skyscanner
http://www.skyscanner.nl/vluchten/br...juli-2012.html
Dan zou ik maar snel boeken, lijkt me een heel goede prijs voor deze datums!!
Philadelphia is dit niet via US Airways?
Vliegen wij ook mee in oktober.
Ik zal site IBIS hotels eens nazien maar als ik me niet vergis kan je na een overnachting je auto laten staan voor 1 euro per dag.
Vliegen wij ook vanaf, volgens mij op dit moment de goedkoopste luchthaven om vanaf te vertrekken (voor NL, DE of BE).
Bij mij is dit brussel maar dan op miami .
Wij vliegen op 4 juli vanaf Brussel. ik zie een hoop berichten over goedkoop overnachten in Brussel maar ik kom nergen goedkoper uit dan parkeren op P3.
Lees ik het nu echt verkeerd of komt het door het feit dat ik 2 kamers moet huren voor ons gezin van 4 mensen.
Wie heeft een tip aub?
Wij hebben per kamer 99 euro betaald bij van der valk , auto mag 14 dagen gratis blijven staan en ze brengen je naar en van de luchthaven . Maar wij waren met twee mail hun eens voor een kamer met 4