-
Re: Auto huren
Ik kreeg een mail van FTI maar ik kan er geen chocalade van maken, heeft iemand een idee waar dit over gaat?
Sehr geehrter Herr ,
vielen Dank für Ihr Schreiben.
Dass es zu den geschilderten Unstimmigkeiten kam, bedauern wir.
Zur Überprüfung und weiteren Bearbeitung benötigt unser örtlicher Vertragspartner den vor Ort abgeschlossenen Mietvertrag und Ihren Kreditkartenauszug. Bitte lassen Sie uns diese noch zukommen.
Für Ihre Mühe bedanken wir uns im Voraus.
Mit freundlichen Grüßen
-
Dit riekt naar,,,
PHISHING
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Arie
Ik kreeg een mail van FTI maar ik kan er geen chocalade van maken, heeft iemand een idee waar dit over gaat?
Het gaat over de afhandeling van een klacht of verschil van mening (unstimmigkeiten) waarbij FTI je vraagt om het huurcontract en een overzicht van de CC-afschrijvingen op te sturen.....
-
Citaat:
Arie
Sehr geehrter Herr ,
vielen Dank für Ihr Schreiben.
Dass es zu den geschilderten Unstimmigkeiten kam, bedauern wir.
Zur Überprüfung und weiteren Bearbeitung benötigt unser örtlicher Vertragspartner den vor Ort abgeschlossenen Mietvertrag und Ihren Kreditkartenauszug. Bitte lassen Sie uns diese noch zukommen.
Für Ihre Mühe bedanken wir uns im Voraus.
Mit freundlichen Grüßen
Heb je hun een mail gestuurd met een vraag?
Er staat (ongeveer) het volgende:
Zeer geeerde heer,
het spijt ons dat de door u geschetste problemen zijn voorgevallen.
Om het te kunnen controleren en verder te verwerken heeft onze boekingspartner een kopie van het huurcontract en van de creditcard-afschrift nodig. Stuurt u deze aub aan ons op.
Alvast bedankt voor de moeite,
-
Teleton was net iets sneller :)
-
Citaat:
Arie
Arie,
Als je minder problemen met Engels hebt, gewoon even in het Engels een mailtje naar FTI of ze je in het Engels willen schrijven.
Knaapje
-
Citaat:
Njit
net iets sneller :)
..maar de 'vertaalservice' van Martijn is weer uitgebreider! Haastige spoed is minder goed....;-)
-
Ja inderdaad heb ik eerder een vraag gesteld aan de verhuurder.
Doordat ik door een "fout" in de computer niet de full-size Suv had gehuurd maar de Mid-size suv.
Ik heb toen gewoon bijbetaald, want ik dacht dat regel ik wel als ik terug ben in Nederland.
Time passes by so fast.
Bedankt voor de vertalingen, groet Arie.
-
als je op google staat zie je recht van het logo taalhulpmiddelen staan .
gewoon even aanvinken voor welke taal en dan tekst plakken en vertalen.
Zo heb ik ook een auto kunnen huren bij usareisen.de ..Erg handig :-)
-
Re: Ervaring met usareisen.de
Ik krijg net de voucher binnen in pdf formaat, en het valt me op dat die grotendeels in het duits is.
Is dat nou een probleem, of kijkt Alamo naar specifieke dingen?
Afgelopen zomer hadden we via het reisburo geboekt bij Alamo en toen kregen we een voucher van Alamo zelf. Nu dus een door usareisen zelfgemaakte, vandaar deze (kleine) twijfel.
John
-
Weimar het gaat Alamo alleen om het reserveringsnummer, verschillende andere organisaties gebruiken ook hun eigen vouchers. Kijk alleen wel even of alles wat je denkt geboekt te hebben op de voucher staat.
-
Ik heb voor onze Florida reis in juli alvast een Equinox klasse auto gehuurd bij USAreisen.de met de vroegboekkorting :-D
Nu staat de creditcard op mijn naam dus heb ik mijzelf ook als bestuurder opgegeven. Heb ik het nu goed begrepen dat we een tweede bestuurder gratis (boven 25 jaar, heb super inclusief plus pakket) kunnen opgeven, maar dat je dit ter plaatse bij Alamo doet?
Ik hoor graag of ik dit goed begrepen heb, anders moet ik nog een mailtje naar USAreisen.de sturen. Bedankt!
-
huurprijzen USAReisen.de / mei 2010
hallO
Ik lees hier veel positieve berichten over een auto huren via USAreisen.de maar als ik op de site kijk, staan er alleen tarieven t/m maart 2010.
Zijn er mensen die al geboekt hebben voor na maart 2010 en zo ja, hoe gaat dat dan? Ik neem aan dat je met hen in t Duits correspondeert of belt? Ojee ...
-
Re: huurprijzen USAReisen.de / mei 2010
Dat gaat nog niet (via de site i.i.g.), maar als je nog even geduld hebt komen de prijzen voor de volgende zomer er op.
Vorig jaar (en het jaar daarvoor) was dit ook rond half November en dan zit er gelijk weer een extra 10% vroegboekkorting bij.
Dus, Uw geduld zal beloond worden :-)
-
Re: Autohuur: usareisen.de
Ik wilde hier inderdaad ook boeken voor juni 2010, maar helaas... Nog ff wachten dus. Heeft iemand hier wel eens half juni een auto bij hun gereserveerd? Wat was daar ongeveer de weekprijs van?
-
Citaat:
Flufjuh
Heeft iemand hier wel eens half juni een auto bij hun gereserveerd? Wat was daar ongeveer de weekprijs van?
De prijzen van 2009 die tussen 1 april en 31 oktober gelden, staan toch gewoon op hun site? Heb je toch een aardige indicatie?
-
Dat is zeker een goede indicatie, en ze zijn zelfs iets minder dan die van 2008.
Had iets met de inkoop en de goedkope dollar te maken toen.
Dan zit je nu zeker weer goed, want de dollar is nog steeds mooi (voor ons) laag.
Dus de prijs zal echt geen €50,- p/w meer zijn dan de huidige.
-
Als de prijs ongeveer zo blijft, zijn ze in ieder geval een stuk goedkoper dan AE. Toch maar alles los boeken dan, i.p.v. een pakketreis. :)
-
Toeslagen USAreisen.de
Mijn vriendin zijn bezig een auto te huren bij usareisen.de. Maar nu lees ik het volgende
`Alle on-site te betalen bedragen zijn exclusief lokale belastingen en heffingen en zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving door de autoverhuur bedrijf of de staat.`
Iemand enig idee welke toeslagen en hoe hoog deze toeslagen zijn?
Alvast bedankt,
Kus
-
Re: Toeslagen USAreisen.de
Dit zijn de items die je niet afsluit als je de auto huurt bij USAReisen maar in Amerika er wel extra bij wil hebben. Het is dan ook logisch dat er niet vooraf is te zeggen wat de kosten van die items zijn.
Maar als je Alamo Gold / All inclusive neemt heb je eigenlijk alles erbij zitten en betaal je daar geen extra kosten of toeslagen. Enige risico is dan nog eigen stommiteiten zoals licht aan laten staan, sleutel in de auto laten liggen e.d. , daar moet je dan wel voor betalen als de verhuurder moet komen om dat te verhelpen.
Als je all inclusive neemt, kan je gewoon op alles nee zeggen op het vliegveld en even checken of er op de lijst die je tekent ook inderdaad $ 0 staat zodat ze er niet stiekum wat bij hebben geboekt, dat gebeurt wel eens helaas.
-
Bij Alamo op Orlando betaal je wel een toeslag, ook bij het Gold pakket.
Je betaalt een airport fee van 2,50 per dag met een max van 12,50.
Dit is ex tax, dus het is geloof ik 13,81 wat ze van je cc afhalen.
Gister nog gedaan... dus info van eerste hand.
En ze hebben nu ook compacts (en mogelijk ook economy's). Ik had compact besteld en kreeg een kleine Kia Spectra mee (met 3 man, 1 koffer op achterbank gegooid :mrgreen: ) Gelukkig trok ie onder het rijden naar links, dus niet goed uitgelijnd. Ontevreden teruggegaan vandaag en ik mocht een andere compact uitzoeken. Gevraagd naar een free upgrade en weggereden met een midsize Kia Optima. Is net een tikje groter. Maar pas dus op wat je besteld, ze hebben het nu dus ook 's avonds staan...
-
Dat is dan nieuw voor mij, ik heb vorig jaar nog geen toeslag betaald op Orlando.
-
De verkopers aan de Alamo balie vergeten het nog weleens... (vaak zelfs)
-
Wij hebben het in april/mei nog niet betaald, die toeslag.
-
wij hebben ook geen toeslag betaald afgelopen augustus, het enige wat de Alamo medewerker er even automatisch bij deed was de Road Assistence maar die heb ik keurig afgeslagen en we kregen (na wat gepufff) een nieuwe rekening van 0,00 dollar maar we moesten wel tekenen dat we die verzekering afgeslagen hadden.
Wij hadden een all-in Gold pakket met Economy en kregen een Economy mee, een Nissan Versa hatchback, waar we best met z'n 3-tjes inpaste met 1 koffer op de achterbank
-
Die toeslag was er vorig jaar ook nog niet. Jammer dat ze m bij mij niet vergeten zijn. Maar ach, ik rijd nu groter en natuurlijk volle tank benzine weer. :)
-
Op de site van Usareisen.de staat duidelijk dat de tarieven inclusief alle toeslagen zijn.
Als je dus iets extra moet betalen zou ik ze er op aanspreken.
Knaapje
-
En als rechtgeaarde Hollander lees je natuurlijk alleen de dingen die je wilt lezen en niet de dingen die je eigenlijk óók moet lezen...
Want ook dit staat op de USAreisen.de site...
Citaat:
Alle on-site te betalen bedragen zijn exclusief lokale belastingen en heffingen en zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving door de autoverhuur bedrijf of de staat
Het geval wil dat Alamo op de luchthaven van Orlando wordt een Customer Facility Charge geheven van USD 2,50 p.d. met een maximum van USD 12,50 p.w. Deze toeslagen zijn niet in het tarief inbegrepen en moeten ter plaatse worden betaald.
Voor het grootste gedeelte van de tijd vergeten ze 't omdat ze téveel bezig zijn met hun commissies..
Maar... ga jij maar lekker "even" discussiëren... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
-
@Corrus
Je quote heeft niets te maken met het onderwerp.
Wat hier bedoeld wordt is dat alle ter plaatse te betalen bedragen ex-Tax zijn.
Bijv. de $ 4,99 voor de Roadsite Serv. en bijv. wanneer je een stoeltje huurt de bedragen Ex-tax zijn.
In de specificaties bij de tarieven staat wel, dat de airport fees inclusief zijn. Hier valt vlgns mij de genoemde fee onder.
Tevens nog een keer een duidelijke verwijzing dat "vorab" geboekte bedragen inclusief Tax zijn.
Steuern (Sales Tax) auf vorab gebuchte und bezahlte Leistungen: Inklusive
Airport Fee: Inklusive
-
Re: Autohuur: Alamo
Hey , weet iemand wanneer de prijzen van usareisen.de voor de zomer van 2010 bekend gemaakt worden ?
of heeft er iemand een emailadres van desbetreffende , om dit te kunnen navragen , want op de site is helaas niets terug te vinden
thx
-
Re: Autohuur: Alamo
meestal half november. De huidige boekingen lopen van 01.11.09 und 31.03.10
Maar je kan ze ook even mailen op info (at) flamingocompany . de
Zie hier hoe de beste mensen eruit zien: http://www.usareisen.de/flamingo/impressum.htm
-
Ik heb zojuist een mail gestuurd met de vraag wanneer de boekingen van na 31.3.2010 op hun site komen. Zodra ik een reactie heb zal ik het hier plaatsen ;)
-
Thanks, wij wachten ook met smart ! Gezien alle berichten hier gaan wij ook maar eens via deze organisatie boeken.
-
hi Chicco68, das mooi - dankjewel. Ik ben benieuwd!
-
Ongetwijfeld half oktober eind oktober zoals ieder jaar.....
-
En om te weten of het nu half of eind oktober is (zoals ieder jaar ;)) heb ik dus het mailtje verzonden..... :-\"
-
Citaat:
Chicco68
En om te weten of het nu half of eind oktober is (zoals ieder jaar ;)) heb ik dus het mailtje verzonden..... :-\"
Het enige vervelende is dat ze het niet precies kunnen aangeven, ze zeggen half oktober en het wordt eind oktober, ze zeggen eind oktober en het is er al half oktober....
Zo is het dus ook al een paar jaar gegaan.
Eigenlijk maakt het toch niet heel veel uit??
Maar dat wil niet zeggen dat ik het afkeur ofzo dat je een mail stuurt hoor, heb ikzelf ook vorig jaar gedaan en dat jaar ervoor, nu weet ik dus dat het echt wel goedkomt en hoef ik niet meer te mailen (trouwens dat doen jullie op het forum wel, zo kom ik ook aan de info ;)).
-
Ik heb vanmiddag een reactie ontvangen van usareisen en wel:
Die neuen Preisen für den Frühling 2010 werden wir ca. Mitte November / Anfang Dezember 2009 von den Veranstaltern bekommen und auf unsere Homepage veröffentlichen.
Dus we zullen nog even moeten wachten tot usareisen midden november / begin december 2009 van de verhuurders de prijzen krijgen......
-
Dankjewel voor de informatie, weten we dat we nog ff geduldig sein mussen.
-
goedemiddag,
ik heb een vraagje: heb vorig jaar bij usareisen.de een auto geboekt, kom daar aan niks bekend geen naam geen reserverings nummer, sta je daar dan met je koffers en alles. de mevrouw van alamo wel zo vriendelijk geweest om een auto voor ons te boeken en een gratis upgrade door de hele situatie. geld netjes terug gekregen via credit card. nou is mijn vraag volgend jaar ga ik weer maar nu nemen me zusje en ik onze ouders mee voor hun 25 jarig huwelijk, nou heb ik een beetje zitten rekenen en usareisen.de is en blijft de goedkoopste, zou jij het dan voor de tweede keer proberen of niet? hoor graag jullie mening.
dank je wel