Shooting range / schieten
Hallo,
Iemand ervaring met een shooting range?
Ik zou in USA graag eens naar zo'n zaal/veld gaan waar je met een wapen kan schieten.
Heb zelf totaal geen ervaring of heb ook geen brevet. Zou graag weten wat dan de mogelijkheden zijn?
En of iemand een goede weet.
Re: Shooting range / guns / schieten
Hoi Tim,
Ik heb je vraag toegevoegd aan een bestaand onderwerp hierover.
Misschien kun je hier alvast wat van de info vinden die je zoekt.
En uiteraard kun je hier ook je vragen stellen die je verder nog hebt over shooting ranges en alles wat met het legaal afvuren van wapens in Florida te maken heeft.
Veel plezier!
Ook ik ben benieuwd naar mogelijkheden en ervaringen met schietbanen in de omgeving van Orlando. Wil dit graag met mijn zoon van 17 doen .... Kan iemand een baan aanraden?
De meesten in dit topic zijn erg tevreden over Oak Ridge, ik vond het ook een prima tent, maar heb geen vergelijkingsmateriaal. Je zoon mag daar volgens mij gewoon schieten, zag toen nl zelfs kinderen van een jaar of 12 staan schieten.
Volgens mij stond vorig jaar een dame van ongeveer 10 naast me, wel met begeleiding maar zeer jong. Maar goed jong uitzien hoeft nog niet jong te zijn. Mijn zoon (16 vorig jaar) en ik hebben toen ook geschoten, prima baan en een keur aan wapens.
Dan bedoelen jullie deze? Oak Ridge http://www.oakridgegunrange.com/#home ?
precies die, zit niet ver van de Florida mall af
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
groennom
Ook ik ben benieuwd naar mogelijkheden en ervaringen met schietbanen in de omgeving van Orlando. Wil dit graag met mijn zoon van 17 doen .... Kan iemand een baan aanraden?
Als je heel erg benieuwd bent zou je ook het topic eens door kunnen nemen, daar staan behoorlijk wat ervaringen in :rolleyes:
Ik zal het Topic zeker even doorspitten :)
Afgelopen zomer samen met mijn zoon 12jr oud bij Oak Ridge geweest naar aanleiding van de berichten hier. Kregen goede uitleg nadat we aangaven nooit eerder geschoten te hebben. Superleuke ervaring!