Villa huren bij Usareisen.de
Hallo,
Heel langzaam begint het weer te kriebelen, en gaan we eens kijken of het dit jaar ook weer financieel haalbaar is.
Omdat ons dochtertje van dan net 3 ook meegaat wordt onze thuishaven nu Orlando.
Nu zag ik op de site van onze duitse vrienden dat ze ook villa's aanbieden, en voor een mooie prijs. Het komt neer op 51 euro per dag.
De periode dat we de villa willen huren is van 1 sept tot 12 sept. (als we gaan dan he). En dan nog een paar dagen hotelletje in daytona ofzo.
Nu mijn vraag heeft iemand ervaring met het huren van een villa bij usareisen?
Of misschien iemand nog andere (betaalbare) aanbieders?
Groetjes Marjolijne
Re: Villa huren bij Usareisen.de
Hoi Marjolijne,
Wij hebben vorige week bij USA Fun Vacations geboekt en betalen 69 euro per nacht. Het is de eerste keer dat we bij ze boeken. Maar op deze site heb ik alleen nog maar positieve berichten gelezen.
Veel succes bij je zoektocht! Die 69 euro is trouwens excl. zwembadverwarming, maar die hebben jullie niet nodig, denk ik.
Groeten, Claudia
Tip gevraagd voor villa of appartement in omgeving Miami
Hi,
In december gaan we met 8 personen 3 wkn naar Miami.
Heeft iemand ervaring met het huren van een villa, appartement of iets derdelijks voor grote groepen? In de omgeving van Miami beach, South beach, enz...
Ik had een mooie villa op het oog, maar helaas had ik te maken met een oplichter, dus ik ben nu heel voorzichtig.
Is er iemand die ook met een grote groep op vakantie is geweest en tevreden was met de (betaalbare) verblijfplaats of weet waar ik kan boeken bij een betrouwbaar bureau?