Tsja, ik denk dat je dit bericht eens door moet lezen......daarin wordt het verschil waarschijnlijk wel verklaard.
Afdrukvoorbeeld
Tsja, ik denk dat je dit bericht eens door moet lezen......daarin wordt het verschil waarschijnlijk wel verklaard.
Op 16 december hebben wij de auto opgehaald op Orlando airport. De medewerkster vond het erg nodig om ons een upgrade van 'only' $ 500,-- aan te bieden, "an offer you cannot refuse". Wij weigerden vriendelijk haar aanbod waarop wij het contract nagenoeg naar ons toe kregen gesmeten. :evil:
Dan had je ook op DAT moment onmiddelijk naar de manager moeten vragen...
Dit soort dingen moet je helemaal nooit pikken...
Gewoon een klacht indienen bij Alamo, wij hebben dit ook aan de hand gehad: de bestelde auto was er niet en voor een klasse minder wilde de bitch achter de balie extra geld. Alles geweigerd, naar de garage gegaan en toen was de bestelde auto er wel! De baliejuf liep ook nog te miepen dat een Nederlands rijbewijs niet kon bij een Duitse verhuurder! Een pittige klacht ingediend bij Alamo en naar wij begrepen hebben is de juffrouw ontslagen. Kan ze tenminste niemand meer een poot uitdraaien.
Is een vierdeurs economy wagen bij alamo groot genoeg voor 2 grote koffers en 2 kleine hand bagage?
Is voor 2 pers.
Nee, dan moet er iets van de bagage op de achterbank.
bij ons wel...wij waren met zn 2en met 2 grote koffers, 2 kleinere model handbagage en nog een paar losse tassen. Niet alles paste in de kofferbak met met de achterbank erbij paste het perfect. Wij hadden een kia rio...De dame aan de balie zal wel zeggen dat het niet past maar ja ik ben mijn corsatje gewend en daar past ook heel veel in ;) dus niet toehappen dus :)
Aangezien we maar met 2 zijn is dit dus te doen voor ons.
En dan worden alle koffers toch uitgeladen.
Het is dus mogelijk thx!
Als je geen rondreis gaat doen dan is het helemaal geen probleem...
Neen inderdaad geen rondreis.
Andere jaren deden we dit wel en hadden we steeds een standaard SUV voor 2 pers.
Zodat de achterbank voor een koelbox was en in de koffer nog water e.d. kon.
Iedereen thx :).