Ook meteen maar even de Save Time optie van Alamo ingevuld.
Weet iemand of er op Fort Myers Airport een kiosk is of moet je gewoon naar de balie?
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
even een pluimpje voor alamo orlando. wij kregen zonder 100 dollar upgrade als laatste klant van onze vlucht een bakbeest van een auto mee , terwijl we de goedkoopste kleinste auto hadden besteld. ook bij terug inleveren hadden wij waarschijnlijk de zo leeg mogelijk optie terugbrengen . maar onze arke gids zei vol terug. dus hadden we dat geval 1 mile voor inleverings plaats geheel gevuld. kregen we netjes 52 dollar terug.
daarom mogen wij niet mopperen op de klantvriendelijkheid![]()
Ook meteen maar even de Save Time optie van Alamo ingevuld.
Weet iemand of er op Fort Myers Airport een kiosk is of moet je gewoon naar de balie?
Er zouden er 4 moeten zijn:
http://www.uscarhire.co.uk/alamo-kio...ss-pickup.aspx
Laatst gewijzigd door Michael66; 17-11-11 om 05:40. Reden: fqe
Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
Alabama: 2016, Arizona: 2017, SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
www.schoutenjanssen.nl
Voor de Dragster boekers, ook wij hebben inmiddels onze auto welke geboekt was tegen het Dragster tarief opgehaald.
We konden hem gewoon via één van de kiosken ophalen.
Alleen de extra bestuurder moesten we ineens $10,00 p.p. p.d. extra gaan betalen, terwijl er in het Dragster tarief 3 extra bestuurders zaten.
Hiervoor moesten we toch nog even naar de balie, maar toen was het ook zo geregeld.
Kortom we rijden inmiddels in een mooie rode Chrysler Town and Country
Sjon, Bianca en Romy
Sinds jaren helaas geen vakanties in het vooruitzicht
Misschien dat ik er overheen heb gelezen, maar heb je bij Alamo nu altijd automatisch het tolprogramma? Ik heb zonet de savetime optie ingevult maar ik zag die optie er niet bij staan.
Ja, daar hoef je niks voor te doen. Zodra je de 1e keer onder een tolpoort heen rijd wordt dat aan jouw reservering gekoppeld, en krijg je vanzelf enkele dollars aan kosten op je CC (Kan wel even duren).
Ok super, mooi makkelijk systeem![]()
Die snelle kiosk dingen werkte bij mij niet, omdat ik internationaal was. Werkte alleen bij USA klanten. Des al niet te min wel handig om alles online in te vullen, want dan hoeft dat bij de balie niet meer, was binnen 2 minuten klaar.
Wij vertrekken naar Florida op 23/02/12 tem 09/03/12. Wij vragen ons af waarom er zo'n groot prijsverschil zit op het boeken van een wagen op alamo.com tov alamo.nl
Kan je wat meer info geven: welke auto, welke verzekeringen, welk pakket ...