Re: TomTom One V1 USA Map
Moeten we ook nog letten op de versie van de kaart?
Natuurlijk kijken we even na of de SD kaart op de TomTom 720T werkt!
Volgens mij moet je de kaart wel activeren met een code o.i.d.
Link is vernieuwd ;-)
€ 58,99
En Bol is perfect qua service!
edit:Zojuist besteld, over 3-4 dagen binnen:
Kosten kaart: € 58.99
Verzendkosten nederland € 1.95
Totaal € 60,94
Re: TomTom opladen in huurauto
Dat is snel ;-) gelukkg maar dat de TomTom oplader heeft een lichtje als er spanning op staat, dus die moet ik bij de hand houden dan!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Geert76
@Njit: Ik heb zojuist een medewerker van centralpoint.nl aan de telefoon gesproken en die vertelde me dat ik het sd kaartje nergens meer hoef aan te melden of zoiets...hij had het over " Plug&Play".
Denk jij, met jouw ervaringen, dat deze medewerker gelijk heeft??
Ik heb zelf alleen ervaring met de PDA versie van TomTom. Het ligt aan het type of je wel of niet moet activeren. Maar je merkt het vanzelf.
Zo'n medewerker zal wel weten waar hij het over heeft neem ik aan.
@ Michiel: thanks for the tip! :-D
Zag wel ff dat HET grote verschil tussen de SD kaart van bol.com 1 Gb is en van centralpoint.nl een 2 Gb SD-card is! Kun je er wel weer meer op zetten, zoals POI's. Of is 1 Gb genoeg voor de meest voor de hand liggende POI's??
Yep werkt heel goed, en voordeel in de USA is dat je hebm daar gewoon erin kutn laten zitten, niet zoals in Nederland waar je dan gelijk de auto word opgebroken omdat men denk dat de tomtom er ook in zit. Heb de kables en zuignap gewoon laten zitten de gehele 2 weken :-)
Ja hoor. 1 GB heb ik ook en de POI's staan er al bij.=D>
Ik had vrijdag de bestelling geplaatst, zaterdag al het kaartje binnen!
(nog niet geprobeerd d0h)
Citaat:
calypso
Yep werkt heel goed, en voordeel in de USA is dat je hebm daar gewoon erin kutn laten zitten, niet zoals in Nederland waar je dan gelijk de auto word opgebroken omdat men denk dat de tomtom er ook in zit. Heb de kables en zuignap gewoon laten zitten de gehele 2 weken :-)
Da's mooi, dan laat ik de zuignap gewoon zitten, de voeding gaat rechtstreeks in de tomtom, dus die hoef ik niet in het zicht te laten.
Zou toch gewoon de zuignap los halen. Je zal maar net een gek hebben die wel je auto openbreekt. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Citaat:
Njit
Zou toch gewoon de zuignap los halen. Je zal maar net een gek hebben die wel je auto openbreekt. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Tja het is natuurlijk nooit een garantie, de kans dat iemand inbreekt is er natuurlijk altijd, dat klopt.