Standard SUV Alamo (Chevrolet Trailblazer) & MP3
Hoi,
weet niet zeker of dit de juiste plaats is om de vraag te stellen.
Weten jullie of de Standard SUV klasse bij Alamo (Trailblazer) is uitgerust met een cd speler welke MP3 afspeelt ? Ik vertrek woensdag voor een tourtje van de West Coast en wil graag weten of ik tijdens de ritten vrij eenvoudig een MP3-CD aan kan zetten met wat thema muziek passend bij de reis.
Volgens mij zitten er in de Standard SUV klasse bij Alamo de Chevrolet Trailblazer en de Toyota Highlander. Weten jullie welke er nog meer deel van uitmaken ? Weet ik gelijk of ik eventueel een verkeerde wagen krijg aangeboden in Los Angeles
Alvast bedankt !
Gr,
Thijs
Ps sorry na vier keer Florida deze keer eens een andere kant van de US....wellicht volgend jaar weer naar Florida :cool:
Re: Standard SUV Alamo (Chevrolet Trailblazer) & MP3
Hoi,
Alamo heeft inderdaad o.a. Trailblazers en Highlanders staan in die klasse. Ik had 2 jaar geleden een Trailblazer en die stereo kon geen MP3 afspelen.
In april had ik een Dodge Caravan ( minivan ) die had een stereo die het wel kon. De afgelopen 3 weken heb ik rondgereden in een Chevvy Tahoe ( fullsize-SUV ) en die had een stereo die wel MP3 en ook DVD afspeelde.
Groetjes,
Pieter