Pluto never had it so good: The next major attraction to open at Walt Disney World won't be for the kids - it will be for the dogs.
Een tip voor de hondenliefhebbers onder ons :
http://www.clickorlando.com/irresist...98/detail.html
Afdrukvoorbeeld
Pluto never had it so good: The next major attraction to open at Walt Disney World won't be for the kids - it will be for the dogs.
Een tip voor de hondenliefhebbers onder ons :
http://www.clickorlando.com/irresist...98/detail.html
Ik hou van mijn hond tot in het absurde maar een van de dingen die ik hem absoluut NIET aan wil doen is een tien urige vlucht in een kooi.
Dan praat ik ook nog over een rechtstreekse vlucht.
Het is algemeen bekend dat bij overstappen de dieren vaak in de brandende hitte zonder water uren staan te wachten. Brrr nee dieren meenemen op vakantie naar de US is in ONZE ogen pure dierenmishandeling.
Onze hond is absoluut ons "flurry" child verwent tot op het bot maar als we de grote plas oversteken gaat hij lekker naar mijn moeder waar hij zalig drie weken tot een maand in de tuin kan rennen,graven,blaffen,snuffelen en al die andere dingen doen die een hondenleven aangenaam maken.:lol: http://bestsmileys.com/dogs/3.gif
Ik gok dat de doelgroep voor het Resort ook de Amerikaanse hond is :)
Wij gaan volgend jaar naar Orlando en verblijven daar in een disney hotel.
Nu willen wij graag weten of je met 2 volwassenen en 2 kinderen in een value hotel of een moderate hotel moet verblijven.
Dan gaat het niet om de prijs maar om de kamers en alles erom heen.
Wie heeft er een paar tips voor ons.
eu ik ben het daar niet me eens ja je hebt meer ruimte in je villa das waar maar een disney hotel geeft je de magie en het gemak van 5min te rijden tot een park of de disneybus te nemen , later weer terug te keren naar je hotel even aan het zwembad liggen en terug te keren naar het park om het vuurwerk te bekijken . Wij hebben in het french quarter gelogeerd en het beviel ons uitstekend . Nu hebben wij via de disney vacation club punten gekocht en zijn in animal kingdom lodge geweest voor 850 euro een 9 dagen voor 4 personen geen slechte prijs dus .
Zoals Cindy al zegt.
De kamers in de Disney resorts zijn prima te doen met vier man.
Ruimte genoeg en zeker French Quarter en Riverside.
Het is maar net waar je voor kiest. Elke dag weer in de auto op en neer en als de kinderen moe zijn terug naar de condo en s' avonds weer in de auto naar het vuurwerk.
Trouwens een villa klinkt leuk maar uiteindelijk zal moeder de vrouw toch verantwoordelijk zijn voor koken,wassen en plassen. Hoe weinig je ook doet je sleept je thuiswerk toch weer mee op vakantie.
Als je bij Disney US zelf boekt kun je je reservering altijd omzetten zodra de kortingen vrij gegeven worden. Nu boeken en gewoon wachten tot de acties beginnen .Met een telefoontje heb je dan zo 30% korting binnen of free dining.
Wil je helemaal afzien van een boeking kun je tot 45 dagen van te voren alles afzeggen. Je krijgt gewoon je geld terug.
hmmm wij gingen ook bijna elke dag wel iets eten hoor alleen ontbijten deden we in de villa . En ik vond het zeer makkelijk van de was gedaan te hebben voor thuiskomst. Maar in orlando verkies ik zeker een disney hotel boven een villa als het je niet om de prijs te doen is zou ik zeker voor een moderate hotel gaan die hebben meer ruimte in de kamer .
En een tip bij de lobby kan je je koffers laten wegen dan komje in de luchthaven niet met een rood hoofd te staan .
Heb alweer geboekt voor 10 nachten in het animal kingdom lodge via een disney vacation club member tinkerbell is dit ook niets voor jullie ze hebben toch ook villas in de grand floridian en het is meestal voor de helft van de prijs .
Geen idee of ze villa's hebben maar ik beken http://bestsmileys.com/blushing/2.gif dat ik op vakantie gewoon afschuwelijk lui ben. Ik wil dan zo uit bed de lounge inrollen ontbijten, en dan lekker mijn ding doen.:-$
Nee we willen op conciërge level logeren waar je de hele dag door gebruik kunt maken van eten,drinken en de alcoholische bar indien nodig.
Na afloop van de vakantie staat dan wel als eerste zuurkool op het menu ;)
Waar zouden jullie voor gaan? Het Value resort Art Of Animation of toch liever een Moderate Resort? Als ik via Walt Disney World zou boeken, krijg ik wat extra's, waaronder een giftcard van $ 100. Weet iemand toevallig of deze ook te besteden zijn in restaurants of geldt dit alleen in stores?
Wij vonden het french quarter heel erg leuk . Het is een kleinschaliger hotel van disney met een romantisch kader . Je kan met de boot naar downtown disney en per bus naar de parken .
De bus van de french quarter word gedeeld met de riverside maar die stopte altijd eerst in het french quarter dus dat was wel een voordeel . Wij namen toch weer telkens de auto naar het park je bent al vlug een half uur kwijt door de bus te nemen . En het resort zelf is niet zo groot naar disney normen dat het zwembad ook niet overvol zat en je geen 20 min moet stappen aleer je bij de bushalte bent .
Wat kamers betreft is er niet veel verschil tussen value of moderate. De thema's verschillen natuurlijk wel per resort. Eigenlijk betaal je gewoon wat meer voor een iets luxere sfeer en een table service restaurant op locatie (die heb je bij de value resort nl niet). Ik kies altijd een resort waarvan het thema/ de sfeer me aanspreekt en bepaal dan of ik het waard vind voor die prijs. De busservice van de value resorts is over het algemeen het prettigst omdat er per resort maar 1 halte is. De andere resorts hebben meerdere haltes (of delen er 1 met een anders resort). Maar als je er op ingesteld bent (en misschien gewend bent om met ov te reizen) dan zijn de Disney bussen erg prettig. Alleen als je naar een ander resort wil gaan (voor bijvoorbeeld een restaurant reservering) dan moet je er ruim de tijd voor uittrekken. Wij gingen een keer de segway tour doen bij de Wilderness Resort en hebben uiteindelijk een taxi moeten nemen om nog op tijd te komen want we deden er veel langer over met de bus dan we gedacht hadden.
En 20 min lopen naar een halte is volgens mij wat overdreven Cindy, dat lukt je op geen een resort! Maar jij hebt natuurlijk de scenic route genomen :).
Wij gaan in april naar het Art of Animation Resort en hebben in september al een kijkje genomen. Ziet er super leuk uit! Maar in dat resort zijn de meeste kamers wel suites, alleen in het mermaid gedeelte hebben ze gewone kamers (voor een value prijs). Over die giftcard kan ik je niets vertellen, nooit gehad.
Mmm ja 20 min is wat erover maar wij hebben in animal kingdom lodge op het einde van de gang gezeten en daar komt geen einde aan .... .