Heb het net geprobeerd maar je moet wel minimaal 3 dagen van tevoren dit doen :(, jammer voor mij dus want ik ga morgen al \\:D/
Afdrukvoorbeeld
Heb het net geprobeerd maar je moet wel minimaal 3 dagen van tevoren dit doen :(, jammer voor mij dus want ik ga morgen al \\:D/
Nog even een vraag over het ophalen van een auto via Alamo (ik heb het forum al doorgespit maar kon geen antwoord vinden). Wij overnachten eerst in het Courtyard Hotel vlakbij de luchthaven, deze heeft een shuttle service van/naar de luchthaven.
Wij halen de huurauto pas de volgende morgen op. We hebben al een voucher (usa reisen)
Moeten wij ons eerst weer melden op de luchthaven zelf of kunnen we direct naar de afhaallocatie (dan nemen we wel een taxi)? Wat is het adres van de afhaallocatie?
Graag een reactie.
Nee hoor, je kunt gewoon naar het verhuuradres van Alamo gaan en na ff googelen kom je uit op:
3355 Nw.22nd St. Miami, FL 33142
Dank je voor je reactie, ik heb het inmiddels op de kaart gevonden. Dit is vlakbij ons hotel.
We zullen in ieder geval ook gebruik maken van de direct road optie, bedankt voor de tip!
Een paar jaar geleden vroeg de chauffeur van de airportshuttle van het Embassy ons waarom we zonder koffers naar het vliegveld gingen. Toen we vertelden dat we daar op de shuttle naar Alamo zouden stappen, zei hij dat we gewoon konden blijven zitten op het vliegveld. Hij heeft ons vervolgens bij Alamo af gezet.
Hoever is Alamo van de luchthaven of is het direct op de luchthaven?
Ik kom morgen om 21 uur aan in Miami en heb de auto pick-up tussen 21 en 22 uur.
voor ons tzelfde..
ben 3weken geleden daar geweest en landde om 19u savonds op een donderdag...er kwam in 20m tijd maar 1 Alamo bus en wel 10 van concurrerende partijen wat helaas op dat moment (aardig gaar van t vliegen) wel jammer was..
verder idd alles super geregeld!
Hallo, ik heb een vraagje aan de mensen die een convertible hebben gehuurd in Sout Beach bij Alamo.
Ik heb namelijk ook een convertible gehuurd, en vraag me af wat je daar toen gekregen hebt.
Ik heb vernomen dat de Chrysler Sebring meestal als convertible verhuurd word. Maar ben benieuwd of dat ook zo is in Miami South Beach.
In dit topic vind je een overzicht van welke auto's zijn gehuurd en welke zijn meegekeregen. Met de zoekfunctie op convertible, kom je er achter of er bestaande ervaringen zijn genoteerd.
Verder is het aanbod van auto's per locatie altijd sterk wisselend. Daarom huur je ook een auto die aan de bepaalde specificaties voldoet en geen beaald merk of type.
Ja die topic ben ik helemaal afgegaan. Er waren maar een paar mensen die een convertibel hadden gehuurd. De meesten huurden de Equinox las ik.
Maar ik vroeg specifiek in South Beach een convertible, en kwam er geen tegen.
De going convertible bij Alamo USA is toch i.h.a. de Sebring, ook volgens de website.
Of ze moeten toevallig net weer een bidding van een andere fabrikant hebben die wat proefauto's wegzet bij diverse vestigingen. Dat doen ze dan meestal wel in Florida, want zo hebben wij al een keer (long time ago) een PT Cruiser meegehad, die toen als proef draaide. Misschien krijg je wel een Mustang Cabrio :-)
Dat de meeste mensen een Equinox huren is buiten een prijskwestie ook een practische.
In een convetible kun je nauwelijks bagage kwijt en in de zomer is een dak boven je hoofd en een airco aan ook niet geheel verkeerd.
Ja ik begrijp best dat mensen voor de Equinox kiezen, daar niet van. Maar ik was benieuwd naar wat ik mogelijk zou krijgen, en wat er zou gebeuren als de Sebring er niet is, dus welke auto ik dan zou krijgen.
Ik ben jong, en ik reis alleen, dus vandaar dat ik een cabrio wil:D
In de zomers van 2008 en 2009 heb ik in beide keren van Alamo een Sebring Cabrio gekregen. Er was geen andere keus aanwezig op Miami Int. Airport locatie. Prima auto alleen met veel bagage moet de ragtop helaas gesloten blijven.
Veel bagage neem ik niet mee tijdens mijn rondreis, die blijven wel in het hotel. Ik krijg namelijk mijn huurauto 2 dagen na mijn aankomst en ben in m'n uppie, dus het moet te doen zijn.
Dan heb je geen probleem. Pik niet meer dan 1 vriend(innetje) op als je aan het cruisen bent in SoBe ;) Weinig beenruimte achterin (:
Haha, ik pik niemand op. Ben in vergelijking met al die andere in Miami maar een arme sloeber, dus de dames zal ik daar niet kunnen krijgen haha.
Iemand ervaring met herz wachttijden in miami airport?
Goedenavond,
Weet eerlijk gezegd nog niet of ik mij heb voorgesteld...
Ik ben Ingrid en op 30 april vlieg ik samen met mijn man naar Miami. We hebben bij Sunny Cars een auto gehuurd die we bij het vliegveld van Miami (duh) :smile: op kunnen halen. Ik heb alle berichten in dit topic gelezen, maar ik lees alleen maar Alamo.
Heeft iemand ervaring met Sunny Cars? En is de balie/ kantoor van Sunny Cars gemakkelijk te bereiken?
Groetjes Ingrid.
http://www.floridaforum.nl/showthrea...ght=sunny+cars
Zijn zo maar een paar van een aantal berichten (niet veel, geef ik toe) die boven kwamen nadat ik "sunny cars" bij de zoekfunctie in de blauwe balk( boven aan iedere pagina) intikte.
Sunny Cars is, volgens een aantal van die berichten, een bemiddelaar, dus voor de auto moet je waarschijnlijk bij de balie van iemand anders zijn.
Geloof dat ik de laatste keer in m'n pakket van USAFV ook Sunnycars had (en nu zijn ze meen ik weer terug bij e-autohuur), maar toen werd het in elk geval Alamo waar ik de auto op kon pikken. Het is dus inderdaad een bemiddelaar.
Ik heb op zich wel goede ervaringen met Hertz/MIA. Maar die zijn al weer drie jaar oud en dus niet erg recent. Over het algemeen heeft Hertz de zaakjes goed voor elkaar. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er nooit iets misgaat. Ook daar kan ik over meepraten.
Ik had de zoekfunctie bovenin niet gebruikt :oops:. Sorry!
Bedankt voor het plaatsen van de links. Wij hebben de auto via het reisbureau geboekt en momenteel hebben wij nog geen vouchers. Weet nog niet bij welk bedrijf we de auto op moeten halen dus.
Maare in ieder geval ... weer wat wijzer geworden over Sunny Cars.
Ja, wij hebben afgelopen Oktober ruim 45 minuten moeten wachten bij Hertz, en zijn bovendien zeer asociaal behandeld. Lees maar in ons laatste reisverslag.
Tip: Controleer de auto voor je wegrijdt bij Hertz van voor tot achter en boven naar beneden. Accepteer geen slechte banden, veel schade, vies interieur en zeer hoge kilometerstand. Hertz is de laatste maanden bezig zijn klanten slecht te behandelen. Accepteer dit niet, je betaald tenslotte veel geld voor je huurauto. Ze claimen nog steeds de premium autoverhuurder te zijn en dat mag je van ze eisen.
Gr.
Walter
In de afgelopen 4 maanden heb ik 5x een auto bij Hertz gehuurd. Stuk voor stuk prima auto's meegekregen. Ik merk wel dat Avis zijn auto's langer aanhoudt dan te doen gebruikelijk. Wellicht dat dit ook voor Hertz geldt, maar dat heb ik persoonlijk nog niet ervaren.
Deze tip geldt natuurlijk voor elke verhuurmaatschappij.
Lijkt mij een goede reden om de auto te weigeren en een nieuwe te vragen. Ik heb het nog nooit meegemaakt dat ze dat weigeren. Sterker nog. Negen van de tien keer krijg je een upgrade. Zoals eerder aangegeven, over het algemeen heeft Hertz zijn zaakjes goed voor elkaar. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er nooit iets misgaat.
wij twijfelen nog tussen een autohuren bij Alamo of Dollar.
onze grootste vraag wij vliegen op Miami en willen graag weten of wij bij beide verhuurders de gehuurde auto zelf mogen uitkiezen (vinden wij erg leuk:smile:)
alvast bedankt voor de info
Ik weet dat dit in Orlando Airport wel het geval is. Van Miami weet ik dat niet zeker.
Wat betreft de keuzen denk ik dat je vooral naar de prijs moet kijken. Ik vind er persoonlijk weinig kwaliteit verschil in zitten.
In Miami mochten wij vorige zomer bij Alamo zelf onze auto uitkiezen. Dit mochten wij trouwens ook het jaar daarvoor bij Alamo in Houston. Nu ik er verder over nadenk heb ik altijd waar dan ook in de USA alsmede Canada bij Alamo zelf mogen uitkiezen. En dat is heel wat keer geweest. :-P Misschien heb ik altijd mazzel gehad maar dit is mijn ervaring.
Dan zal je wel steeds op grotere airports/verhuurstations geweest zijn.
Bij Alamo op Jacksonville (2009) en Pensacola (2008) stond er gewoon een auto klaar.
Knaapje
In 2008 in Miami (MIA) mochten wij ook gewoon een auto uitzoeken. Ons werd een vak aangewezen waarin de door ons geboekte klasse stond en uitkiezen maar ;)
Ik heb alleen ervaring met Alamo en daar mochten we beide keren zelf een auto uitzoeken. In San Francisco was dat heerlijk omdat we echt veel keuze hadden en konden gaan voor de auto die ons het beste paste terwijl we in New York allemaal dezelfde modellen hadden en alleen voor een kleur konden kiezen.
Nieuws....nieuw adres terugbrengen huurauto vanaf Mei 2010
http://www.miami-airport.com/cip_rcc.asp
Per 13 juli 2010 is er een nieuwe garage in gebruik waar alle verhuurmaatschappijen gevestigd zijn. Je neemt vanaf de aankomsthal de transfer Car Rental. Maakt niet uit bij welke verhuurder je geboekt hebt. Bij de garage aangekomen ga je naar de betreffende verhuurder. Iedere verhuurder heeft vervolgens een eigen etage in de garage waar de auto's staan. Ondanks dat er bij ons een hele rij bij de balie stond, waren we er heel snel door. Bij Alamo hadden ze ongeveer 10 balies open.
Moet je dan nog steeds met een bus mee of is het nu een treintje oid?
Je gaat met een wit busje. Gaan ongeveer 10 tot 15 personen in. De vertrekhal uitlopen en je ziet de busjes vanzelf staan. Er staat Car Rental op. Al je de auto weer moet inleveren zijn er borden naar CAR RENTAL. Je levert je auto in en gaat vervolgens weer met het busje naar de luchthaven. Is ongeveer 5 minuten met het busje.
Eigenlijk niks veranderd dus behalve dat ze nu allemaal bij elkaar zitten :)
Las Vegas-style. Wel een stuk handiger, je hoeft nu niet meer uit te kijken naar een bepaald busje van een verhuurder. Gewoon instappen, en het komt altijd goed.
Echt ideaal was het! Heb dit paar weken terug mogen ervaren. Gewoon in het witte busje Car Rental stappen en dan rijdt je binnen 10 a 15 min naar de nieuwe parkeergarage.
Dan even kijken naar de juiste incheckbalie (in ons geval Alamo) en binnen 5 min. was ik klaar. Dan ga je naar het juiste parkeerdek, op zoek naar de afdeling met de juiste categorie huurauto en daar konden we kiezen uit 5 auto's.
En als je terugkomt volg je de borden Car Rental Return, zet je auto in de juiste rij en klaar!