Ik bekom nog altijd hetzelfde tarief op de Belgische Site.
Op de UK-Site is het nu zelfs duurder dan op de Belgische.
Afdrukvoorbeeld
Ik bekom nog altijd hetzelfde tarief op de Belgische Site.
Op de UK-Site is het nu zelfs duurder dan op de Belgische.
Voor de meivakantie is het voor de Chevy traverse nog dezelfde prijs (met de actiecode).
Voor ons, auto vastgelegd voor 23 april, is de prijs nog altijd hetzelfde
Net volgens de 'methode' van @mblokland een Full-size SUV geboekt voor 23 dagen in Mei voor 578pond (ca. €725,-)
Het werkt dus nog steeds prima, en inderdaad, nergens vind je GB in de reservering terug. :D
Welke type is een Full size SUV? een Equinox of iets anders?
De 'methode' werkte op zich nog steeds prima, echter bleken opeens sinds de storing eergisteren bij Hertz de tarieven (voor bepaalde periodes) gewijzigd te zijn. Ga meteen even kijken of een periode (eind juli) die opeens 200% duurder bleek te zijn inmiddels weer is aangepast. Equinox is een Standard-SUV ;-)
Bij Hertz worden als Standard-SUV de volgende autos verhuurd:
4WD/AWD 5 Passenger Standard SUV (L, SFAR)
Dodge Journey L, YF SFAR, FCAR (Crossover; 5-passenger 2WD is YF, 7-passenger AWD is L)
Chevrolet Equinox L, YQ SFAR (19 mpg)
Hyundai Santa Fe L SFAR
Jeep Grand Cherokee L SFAR
Mitsubishi Endeavor L SFAR
Nissan Xterra L SFAR
Toyota Highlander L SFAR
Ford Explorer L, L4 SFAR
Bij Hertz worden als Full-size-SUV de volgende autos verhuurd:
4WD/AWD Large SUV (T, FFAR)
Chevrolet Tahoe T, YT FFAR (YT-tagged vehicles may have DVD system)
Ford Expedition T FFAR
GMC Yukon T FFAR (21 mpg)
Ook bij Alamo zitten bovengenoemde merken/types in de verhuur
idd is het type FFAR. een GMC Yukon of gelijkwaardig (zoals de Chevy Tahoe)
De 30% kortingsactie bij Hertz loopt tot 24:00 vanavond, dus mocht je nog twijfelen....
Wij hebben er ook gebruik van gemaakt. Zelfs voor 2 auto's. We hebben nu een minivan voor 5 weken voor net iets minder dan eur. 1000 voor de gehele periode inclusief 2e bestuurder en de eerste tank "gratis". De tweede auto is een suv voor net iets meer dan eur. 900 voor 5 weken. IK heb het nergens goedkoper kunnen vinden. Daarnaast ben ik altijd heel erg tevreden over Hertz als ik daar zakelijk bij huur.
Nee het was geen optie maar het stond later wel op de bevestiging. Included additional driver and first tank of gas free. Ik heb de deal wel gemaakt als gold member en misschien maakt dat nog iets uit.
Ook wij hebben gebruik gemaakt van de actie.
Ingelogd als member maar er staat niet op de bevestiging included additional driver en ook geen first tank of gas free..
Natuurlijk wel een goede deal gemaakt met 30% korting!
Hierbij de relevante informatie uit mijn reservering.
Your Vehicle:
https://images.hertz.com/vehicles/15...EUSMVAR999.jpg Minivan, MVAR
Dodge Grand Caravan or similar
Er staat ook in dat is exclusief fueling options en additional driver maar bij included staatadditional driver fee en first tank of gas is included.
Included in the rates
- Airport Concession Fee Recovery On Flight Arrivals
- Additional Driver Fee
- Loss Damage Waiver
- THE FIRST TANK OF GAS IS INCLUDED IN RATE
- Tax and other charges
- Liability Insurance Supplement
- Personal Accident Insurance / Personal Effects Coverage
- Customer Facility Charge
- Rental Surcharge
- Vehicle Licensing Cost Recovery
- ENERGY SURCH
- Unlimited Free Miles Included
Not included in the rates
- PREMIUM EMERGENCY ROADSIDE SERVICE
- Refueling Options
- Additional Driver
Payment method: : Pre-Pay Online
Discounts:
CDP Name: : HERTZ EUROPE LIMITED
CDP Rate: : Your rate has been discounted by 30 %
5 Weeks at 157.14 GBP 785.70 GBP
Vehicle Subtotal 785.72 GBP
nee jammer maar zo staat het bij ons niet op het boekingsformulier.
Misschien moeten we toch maar even contact opnemen over het gold member ship?
Bij mij ook niet echter de tweede bestuurder (indien je partner) is ook voor ons gratis zoals beschreven in de voorwaarden:
NATURE OF THIS AGREEMENT
These reservation terms cover your booking with us (Hertz Europe Service Centre Limited, a company registered in Ireland) and are governed by Irish law. Your rental terms will be given to you by the Hertz company that provides your rental vehicle and will be governed by local law. If you are a Gold customer, your Gold terms will apply to your rental.
Die tank benzine neem ik dan maar op de koop toe!
Ja dat staat er bij ons ook.... :)
Beste mensen,
Graag zou ik van jullie willen weten wat momenteel de betere site's zijn voor het boeken van huurauto's.
Ik ben jarenlang vertrouwd met www.americanestates.nl, maar verder kijken vind ik ook geen probleem.
Ik zou graag het goedkoopste van het goedkoopste willen huren, met in mijn achterhoofd dat ze deze auto's toch (bijna!) nooit hebben, en dan een 'free upgrade' te krijgen(is me jarenlang gelukt!).
Het gaat om de periode 29/4 tm 11/5, ophaal en terugbrengen op Sanford....
Is er iemand die het leuk vind om een klein beetje mee te zoeken?
Ik kom nu op +/- 370 euro uit voor die periode.
Bedankt alvast!
Bij deze site kom ik al goedkoper uit: €343 voor de kleinste auto en dat is alles inclusief (Gold tarief) en met volle tank benzine. En... je kunt gebruik maken van de Alamo kiosk.
http://www.uscarhire.com/quoteresult...H%2f8P1cML0%3d
Het is misschien een teleurstelling maar de betere site voor autohuur is zo maar niet te noemen. De prijzen voor autohuur via de brokers wisselen namelijk per dag en per periode. Daarnaast bieden de verschillende verhuurders vroegboekkortingen, speciale aanbiedingen etc die allemaal een tijdelijk karakter hebben. Wat vandaag voordelig geprijsd is, kan morgen weer anders zijn. Het is dus zaak om ze zelf voor jouw eigen situatie te bezoeken en de prijzen te vergelijken. Een veelgehoord motto op het forum is: Vergelijk, vergelijk en vergelijk de prijzen van de verschillende aanbieders in Nederland, Belgie, Duitsland en de UK. Ook op de usa sites zijn dikwijls aanbiedingen te vinden al moet je dan wel goed opletten dat de prijs inclusief alle kosten is, inclusief alle kosten die de europese aanbieders standaard in het pakket aanbieden. Sla toe op het juiste moment als de prijs naar jou zin is en kijk er daarna niet meer naar om!
In het topic over de autohuur wordt regelmatig gewag gemaakt van mooie aanbiedingen, Hertz is onlangs een veelbesproken actie gestart waar velen gebruik van maakten. Helaas voor jou is de actie net achter de rug....Verder is het van belang je plannen voor de reis te betrekken bij de autohuur. Omdat vooral in zuid Florida de tol niet meer cash betaald kan worden op sommige wegen, kan het voordelig zijn om naar de verschillende tarieven van de verhuurders te kijken als je gebruik wilt maken van electronic tolling. Hier vind je bij de Faq's uitgebreide informatie over.
Tot slot nog even over de gratis upgrade van een economy car naar een grotere. Op de grote verhuurlocaties in Florida zijn tegenwoordig gewoon kleine autootjes beschikbaar. Modelletjes waarbij je de ramen nog met de hand kunt opendraaien, de airco een stand heeft en de deur en de kofferbak nog ouderwetsch met de sleutel moet worden opengedraaid. Voor een paar centen meer huur je wel een auto naar je zin, maar ook hier geldt dat ieder daarin zijn eigen kleuzes maakt.
http://www.alamo.co.uk/brits
234 euro
mailtje gestuurd naar hertz over de exstra bestuurder dit was hun antwoord (Uw echtgenote is inderdaadautomatisch een extra bestuurder .
Hier zijn geen extra kosten voor . ) Arno
Ik weet niet of het in dit topic hoort, mijn excuses dan, maar kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen een midsize en standard SUV?
Alvast bedankt!
P.
Heel simpel gesteld: de grootte van de auto. Als je bijv. bij USAReisen kijkt dan heeft Alamo de volgende voorbeeld-modellen staan:
Midsize: Hyundai Santa Fe
Standard Size: Chevrolet Equinox
Full Size: Chevrolet Tahoe
Premium: Chevrolet Suburban
De grootte merk je vooral in de beschikbare kofferruimte. In een Midsize SUV kun je wel met 4 personen zitten maar niet voor 4 personen bagage kwijt. Nu betwijfel of je dat in een Standard Size wel kunt..
Heb ik nog een vraag mbt de volle tank die je in je pakket kan kiezen.
Normaal gesproken boek ik deze optie eigenlijk altijd, gewoon omdat ik dat de kosten al voor ik daar ben op een rijtje heb staan.
Maar als ik de optie niet aanvink, wat rekenen ze dan voor een volle tank? Is dat een 'normale prijs'? of weer de tankprijs x 3 ofzo?
Als ik de optie er nu bij kies betaal je iets van 5 á 6 euro extra per dag, x12 dagen =....
Heeft iemand hier wat ervaring mee?
Dan moet je de auto met een volle tank inleveren. Doe je dat niet dan geldt er een aanzienlijk hoger bedrag per gallon als wanneer bij het benzine station gaat tanken. Is je tank bijvoorbeeld half vol dan wordt er een halve tank benzine in rekening gebracht.
Dan ga ik maar lekker ZONDER die extra volle tank boeken, aangezien ik in sommige gevallen +/- 100 meer betaald.
Maar aangezien er in een tank max volgens mij 70 liter gaat, en de literprijs ergens rond de 75 en 85 cent zal liggen, zie ik hier het nu niet van in...
Bij welke verhuurmaatschappij of via welke broker huur je dan? Zelf aftanken is niet in alle gevallen toegestaan. Bij vooruitbetaalde reserveringen vind je in veel gevallen in de voorwaarden dat je twee opties hebt: je betaalt de brandstof direct in het prepaid tarief of je betaalt ter plekke de eerste tank benzine vooruit. Andere opties zijn er dan niet.
Citaat:
Die Kosten für die erste Tankfüllung sind bei diesem Paket nicht enthalten und werden ihnen vor Ort in Rechnung gestellt. Je nach Fahrzeugkategorie kann dies zwischen US$ 70 und 100 kosten. Oft ist es preisgünstiger ein Super-Inklusiv-PLUS Paket zu buchen
Citaat:
mit Kreditkarte (keine Debit- oder Prepaidkarten) des Fahrers US-$ 25/Tag bzw. US-$ 100/Woche (Barkaution in Einzelfällen auf Anfrage)
@teleton ik kan nergens zien over de 3 extra bestuurders? ben nu ook op https://www.alamo.co.uk/RatesAndRese...earchcar_alamo aan het kijken en kies dan een Midsize SUV. Prijs vind ik erg meevallen voor 10 dagen januari, ongeveer 270€ Bij de package staat wel 3 extra bestuurders maar links moet je nog wel kiezen voor extra bestuurders??
Dat veld mag je negeren, deze voorwaarden zijn van toepassing:
Brit's Guide rates include:
- Unlimited Mileage
- Collision Damage Waiver
- Liability Protection (LP) ($1 million liability coverage)
- State/local taxes
- State/local surcharges
- Airport fees
- 10% Discount
- Free additional Drivers
- Boeken via www.alamo.co.uk/brits
Ik ben een tevreden mensch! Zojuist via http://www.myvouchercodes.co.uk/alamo de volgende deal gemaakt:
CAR 7 Passenger Minivan, Dodge Grand Caravan or similar
14 juli - 29 juli 2013 (Miami Airport), 15 dagen Total: £401.29 (ca €493,00)
Rate Inclusions:
DescriptionPrice
Collision Damage Waiver Full
Extended Protection
Concession Recoup Fee 9.89%
Rental Car Facility Chg 4.60 Per Day
Tire/battery Fee .02 Per Day
Florida Surcharge 2.00 Per Day
Vehicle License Fee .69 Per Day
Sales Tax
Unlimited Mileage
3 Additional Drivers
Vlucht...check! Autohuur...check! Op naar het volgende avontuur!
Groetjes!
piggy waar heb jij de additional drivers kunnen selecteren? Het is een mooi bedrag en ik ben ook aan het kijken voor eind januari, we zouden dan een midsize SUV willen huren.
ik zal even gaan kijken want heb de link wel geopend en zie dan ook rechts in het scherm dat er dan additional drivers bij zitten. Bij de booking summary staat idd de Fred additional drivers. Aangezien ik geen ervaring heb met het huren van een auto in Florida vraag ik me af hoe de verzekering bij deze actie is. Is die volledig? En moet je bij aankomst voor een volle tank benzine betalen?
Oh en wat is gemiddeld een intermediate SUV? Staat dat gelijk aan een midsize SUV? Ik zag staan een ford escape, neem aan dat dat voor twee personen voldoende is. Welke ander merk valt daaronder?
wij hebben in februari een full-size gehuurd kwam ik achter, ik dacht een midsize suv bij Alamo. Als je een upgrade wil, trekken ze dan echt het vel over je oren? wat je wel eens lees wat hun dan mooie aanbiedingen noemen.. want als ik op de site van Alamo kijk is het verschil voor die 10 dagen maar 50$. Dan kunnen ze toch niet bij de balie heel veel meer gaan vragen?
Ze vragen aan de balie wat ze willen en krijgen ze meer dan doen ze dat omdat ze daar ook commissie over krijgen.
Heb al vaker meegemaakt dat ze hoog beginnen veel hoger dan op de site want die getallen zaten in mijn hoofd. Uiteindelijk zakken ze vaker (niet altijd) snel naar beneden of geef zelf aan wat je wil betalen. Houd er altijd rekening dat er allerlei tax overheen gaat.
Daarnaast de site in NL geeft hele andere bedragen dan die bv. in USA dus houden ze echt geen rekening met $ 50,-.
Ze vragen je gerust $ 300,- zonder blikken of blozen. Als je echt een grotere auto wil gok dan niet maar regel het hier en dan weet je zeker dat je die klasse ook krijgt tegen een redelijke prijs.
Ik denk niet dat ik het om kan boeken omdat ik (voor het eerst) via een reisbureau geboekt heb usafunvacations. En alles is al betaald....
Want ik ga er namelijk van uit dat de auto te klein is voor drie volwassenen en 1 kind van 15.... plus ik hou van grote auto's. Heb alleen gewoon hoe dom ook het woord full size gelezen, en de suv niet gemist op dat moment.. nu dus wel!