Oke Calaypso,
Ik zal eens zoeken en kijken of dat me dat gaat lukken en zo maar goed dat zien we wel als ik hem heb gevonden.
Maar in iedergeval raken wij de weg niet kwijt in het grote Orlando en omstreken :grin:
Gr. Monique
Afdrukvoorbeeld
Oke Calaypso,
Ik zal eens zoeken en kijken of dat me dat gaat lukken en zo maar goed dat zien we wel als ik hem heb gevonden.
Maar in iedergeval raken wij de weg niet kwijt in het grote Orlando en omstreken :grin:
Gr. Monique
Heb vandaag de TomTom One XL Benelux gekocht. Nu kan ik op e-bay het SD kaartje van de VS kopen voor $ 75.-. Zou dat ook werken bij mijn (in NL gekochte) TT???
Zou ermee uitkijken. Je moet je kaartje activeren. Dus je moet wel zeker weten dat dat nog niet gebeurd is. Anders kun je er niks mee...
Bedankt voor je advies over het SD kaartje. Dat risico ga ik liever niet nemen.(om de een of andere reden groeit het geld hier niet aan bomen-jammer) dan betaal ik liever wat meer en dan wel een goede.
Superbedankt weer.
Groet,
Corry
Hi Corry,
Ik heb er een besteld via tomtom site.
Ik heb er 109.90 voor betaald in euro's dan wel!
Ik verwacht hem elk moment binnen.
Gr. Monique
Monique, kan dat kaartje op de site van tt helemaal niet meer vinden. Alleen nog de downloads. Zal wel weer wat blonds doen-ik weet het niet meer:sad:
Wel de 'Map of USA & Canada' selecteren en niet een deel-kaart. De laatste kun je namelijk alleen downloaden. Bij de eerste krijg je wel de optie om een kaartje te kopen (99 euro)
http://xs318.xs.to/xs318/07335/ttusa.jpg
Het kaartje is hier hetzelfde als daar, dat is geen probleem.
Wel een probleem is, dat je een kaartje maar op één TomTom kan activeren, dus je hebt niets aan een al gebruikt kaartje.
Ik zou zeker het risico niet nemen.
Eric
Ik begrijp nu hoe het werkt. Als je kiest voor de One (ipv bijv. de XL enz.) dan geeft hij idd het kaartje ook weer.
Hartelijk bedankt, ga in ieder geval niet het kaartje van een ander bestellen.
Kreeg zojuist een telefoontje van TT over dat SD kaartje. Zij zeggen dat ze het kaartje al sinds januari niet meer verkopen. Ben benieuwd of Monique die van haar nog heeft gekregen. Sinds VANDAAG is het kaartje ook ECHT weg van de site. Eerst kon je als TT One ingeven en dan kwam het kaartje nog tevoorschijn nu is het dus weg. BUMMER:-&:-&