Zondag via priceline het 4* Westin Colonnade hotel in de wijk Coral Gables in Miami gewonnen voor 80$ per nacht.
8 tot 18 augustus!
Afdrukvoorbeeld
Zondag via priceline het 4* Westin Colonnade hotel in de wijk Coral Gables in Miami gewonnen voor 80$ per nacht.
8 tot 18 augustus!
Net het Hilton Garden Inn Lake Mary in de buurt van Orlando gewonnen voor 45$.
Niet verkeerd.:sun:
Mooie prijs!
ben weer eens alles via Priceline aan het boeken
Renaissance Fort Lauderdale Plantation voor $ 65,00
Deauville Beach Resort voor $77,00
Ramada Inn Convention Center I-Drive voor $39,00
Lekker bezig !
hoi,
ik lees dit topic al een aantal jaar en steeds dacht ik, het is te veel gedoe om alles te regelen via priceline..
ik wil toch mijn stoute (nike) schoenen aantrekken en ervoor gaan, zeker nu ik net hierboven zie dat Bejavenlo het Renaissance Fort Lauderdale Plantation voor $ 65,00 heeft gewonnen!
Ik keek zelf eigenlijk naar Hyatt place ook in Plantation, maar het Renaissance ziet er een stuk aantrekkelijker uit.
Ik heb zojuist pagina's 1 t/m 20 en 70 t/m 85 helemaal gelezen en ik sta op t punt om het te gaan proberen.
-------------------------------
21.08u
ik heb het geprobeerd, helaas is nog niet gelukt:
ben begonnen met 9-12 tot 11-12. 4* ft lauderdale plantation $50, afgewezen
toen pompano erbij $60
ft lauderdale north $62
ft lauderdale airport north $64
miramar $66 en
coral springs $68
alles afgewezen, ook geen tegenbod gehad.
volgens betterbidding zitten de prijzen zo in de $60.. helaas, morgen weer proberen.
zou het er mee te maken kunnen hebben dat de prijzen in het weekend hoger liggen?
(ik had gister geboekt voor het Best Western premier in Miami, die kan ik annuleren tot 1 dag voor aankomst, dus dan kan ik proberen via priceline wat nog leukers/beters te scoren. hebben jullie nog tips voor leuke (kindvriendelijke) hotels in Miami?
Zou heel goed kunnen dat de prijzen in het weekend hoger liggen, en dat daarom je bod wordt afgewezen.
Kijk ook even naar de 'normale' prijzen op en rond jouw datum. Dat geeft vaak ook een indicatie of het wel of niet gaat lukken. Als het net een feestweekend is, of ze hebben net een conferentie dat weekend, zullen de reguliere prijzen ook hoger zijn bv. Daarnaast kunnen ze dan ook minder, of niets, aan priceline beschikbaar stellen. Succes !
Ik heb helaas geen credit card met een Amerikaans adres. Is er een manier waarop ik toch kan boeken?
Ik heb enige tijd geleden drie nachten via Priceline gescoord. Gewoon met een NL cc. Als je cc gegevens inbrengt, gewoon adres gegevens op een Amerikaans adres laten lijken. Normaliter wordt dat door hun systeem opgepikt en kan je vervolgens gewoon op afrekenen met de opgegeven cc (na een geaccepteerd bod).
Je kunt via biddingfortravel de prijzen in dollars opzoeken die geboden worden, deze omzetten in ponden via www.xe.com en in ponden bieden op www.priceline.co.uk.
Die accepteren dezelfde prijzen als *.com, hierop is het gemakkelijker om met je Nederlandse adres te boeken. Alleen je telefoonnummer kan wat gesodemieter geven maar dat is een kwestie van nullen toevoegen en mij hebben ze nog nooit gebeld.
(geboekt via priceline in Orlando (2x), ft Lauderdale, Las Vegas (2x), New York, London (3x), Berlijn (2x), Milaan, Barcelona, Brussel & Glasgow)....
Werkt perfect, ik heb altijd een mooi hotel voor een goede prijs gekregen. Nu, met kinderen, durf ik het niet meer aan omdat je geen garanties krijgt voor een kamer. Als ik echter alleen of met mijn echtgenote weg moet/mag dan is het weer priceline.
Ok, prima, hartelijk dank voor de reacties nixian en sleepwalker! :)
Net voor $42 dollar een hotel bij Orlando Airport gewonnen! Da's leuk om te doen zeg!
Het Hyatt Place Orlando Airport Northwest. Drie sterren, prima voor de eerste nacht.
Het is wel jammer dat er zoveel taxes bijkomen, dus uiteindelijk samen op bijna $55 dollar, maar da's nog steeds niet zo veel!
Of ben ik in de aap gelogeerd, en heb ik stiekem toch veel teveel betaald?
We hebben onze hele rondreis zo'n beetje gepricelined(wel in meerdere staten), maar ik zal die van FL even opsommen:
1) Hampton Inn Blue Lagoon Miami Airport--->110$ incl=Goed(excellent ontbijt)
2) Hilton Garden Inn Lake Mary--->55$ incl=Goed(geen ontbijt)
3) Holiday Inn Express Bradenton--->55$ incl.-Vrij goed(goed ontbijt)
4)Four Points by Sheraton Punta Gorda--->70$ incl=Topper!! (geen ontbijt)Dit was het beste hotel waar we tijdens deze 4 weken verbleven hebben. We kregen zelfs een gratis upgrade naar een kamer met harborview--geweldig!
5)Ramada Inn Naples--->55$ incl.=Rampzalig--we zijn hier na 30 minuten weer vertrokken, en hebben een ander onderkomen gezocht. Dit was met grote afstand het slechtste hotel van onze 4-week roadtrip!!
Groetjes!
Wij hebben ook alleen maar via priceline.com geboekt. Ging prima.
Voor het eerst via priceline geboekt/gewonnen:
09 dec - 11 dec Ft Lauderdale, Hyatt pier 66; $80
25 dec - 30 dec Miami downtown, Hyatt regency; $110
Ik heb verschillende sitea gecheckt, en volgens mij zijn dit wel redelijke prijzen.
Nu nog duimen dat ze kamers met double beds hebben..
Mooie deal:D je kunt de hotels even mailen en je verzoek kenbaar maken. Mijn ervaring is dat ze daarmee rekening houden. Vermeld je naam en reserveringsnummer, komt vast goed.
Nou.....niet altijd.
Via priceline heb ik voor onze reis in october 2 kamers gewonnen op Key West. We waren met 5 man, dus ik dacht: voor die 2 nachtjes kan de vijfde best op t tweede bed. No way, dat hotel bleek alleen maar kamers met 1 kingbed te hebben:sad:. Per mail gevraagd of er een rollaway bij mocht: nee dus, vanwege de brandgevaren-en-veiligheidsvoorschriften.....
Uiteindelijk heb ik maar een kamer geboekt in een ander hotel, want ze wilden ook niks voor me aan de prijs doen als ik een derde kamer bij zou boeken........
Als ik op de site kijk van beide gewonnen hotels (Hyatt keten) beschikken die over double beds. Het is mij niet bekend met hoeveel personen Harold van de kamer gebruik wil maken. Maar ze hebben double beds:D
Ze hebben idd double beds, we zijn met z'n vieren (2 volwas + 2 kids van 7 en 4)
Ik probeer een mail adres te vinden op de site, maar kom er niet uit.
Heb daarom zojuist maar gebeld naar Hyatt ft Lauderdale.
Die meneer zei omdat dit een Priceline boeking is, kan hij niks garanderen. We moeten het tijdens inchecken nog eens aangeven en als ze double beds rooms vrij hebben dat het dan zou kunnen.
Beetje jammer, aan de andere kant wist ik van te voren dat je bij Priceline standaard een king bed kamer krijgt. Dus moet ik niet zeuren, hoop wel dat het goed komt natuurlijk.
Wel spannend zo.. (zo denkt de baas er overigens niet over ;) )
Hyatt is een uitstekende keten en erg servicegericht. Als jullie straks met zijn viertjes voor de balie staan kan ik me echt niet voorstellen dat je dat een kamer met een bed krijgt. Ben benieuwd wat het gaat worden, nog een klein maandje zie ik.:D
Niet via Priceline maar via Hotwire gisteravond voor $289 incl tax voor 3 nachten het Westin Beach Resort Fort Lauderdale binnengehaald. Wel een mooie prijs, nog geen $100 per nacht! Er komt bij dit hotel wel altijd nog 25$ resort fee bij. We zijn hier vorig jaar al geweest en vinden dit een super hotel (aan het strand). Data 15 tot 18 juli 2012.
Goeie deal!
@ sonja
We stonden voor de balie van het hyatt en inderdaad geen probleem, gewoon een kamer met 2 bedden! Ze deden er helemaal niet moeilijk over.
Nu nog even afwachten in Hyatt miami.
Dit weekend het Hyatt Regency Bonaventure, vlakbij Sawgrass Fort Lauderdale, gewonnen voor onze eerste nacht (4 januari) na landing op Miami Airport. Ziet er echt prachtig uit daar ! En voor $ 95, wat op zich prijzig is, maar hotelprijzen liggen rond de $ 250, dus ben erg happy. Had ook in de buurt van Miami Airport geprobeerd, Coral Gables en Airport West, waar prachtige hotels liggen, maar tot $ 100 geen prijs. Op de een of andere manier zijn de prijzen hoog die nacht voor hotels.
We wilden vroeg wegrijden naar Orlando, maar tja, beetje twijfel nu ;-) ! We laten het van het weer afhangen, of we lekker de ochtend ook in het hotel blijven ;) ! Ligt ook aan de golfbaan, maar dat zal hem niet worden als ik samen met Yvonne ben ...
Hallo,
Wij hebben zowel in juli 2010 als in juli 2011 een aantal nachten in dit hotel doorgebracht.
Gewoon via hun site geboekt, ook rond de $90,00 per nacht, incl ontbijt (met AAA).
Wij vinden het een super hotel. Willen hier ook in 2012 weer naar toe. Het zwembad is perfect en ook het ontbijt (in buffetvorm) was geweldig. De locatie is prima. Heerlijk rustig en toch overal dichtbij.
Ik zou inderdaad wat langer daar blijven, shoppen in de Sawgrass Mills....
@ Sonja
Heerlijk weer! Vandaar eergister een heerlijk dagje Aquatica gedaan!
Terugkomend op de mooie deal van Mattrob,
Ik gokte eigenlijk ook op jouw Hyatt, goeie recensies + dichtbij Sawgrass mil, maar ik klikte de verkeerde area aan en toen won ik ineens iets anders. Over Hyatt Bonaventure lees ik bijna alleen maar goeie recensies, dus daar zal je zeker goed zitten!
Voor Miami las ik veel goeds over Hyatt Coral Gables, maar de baas wilde liever in downtown. Dat het daar Hyatt is geworden is toeval.
Veel plezier in ieder geval!
Ik ging in eerste instantie voor Hyatt Coral Gables. Ik heb daar al zeker 5 keer eerder gezeten via priceline. Prachtig hotel en normaal gesproken echt goedkoop; heb steeds rond de $55-$60 betaald. Helaas nu tot $100 gegaan en geen 'prijs' .... Dit is een mooi alternatief !
Hoe is het met de ervaringen van hotels boeken op Key West met Priceline? Ik hou het gestaag vol, maar het lukt met niet echt.
Ik heb het idee dat je via Priceline in dit geval niet zo heel veel goedkoper uit bent, dat je net zo goed de B&B van je keuze kunt boeken.
Iemand hier ervaring mee? En tips?
Zal veel van het seizoen en de dag(en) van de week afhangen.
Als er iets te doen is op KW of in het weekend zal je wat minder geluk hebben.
Ken je overigens bijv. de site, kan je ervaringen op vinden:
http://biddingfortravel.yuku.com/for...West-Key-Largo
Knaapje
Je kan natuurlijk ook kijken naar marathon of 1 van de andere keys.
Dank jullie wel, ken de site (hou 'm ook nauwlettend in de gaten) en JbDutch, slaap toch heel graag op Key West zelf. Vrees toch dat het een B&B gaat worden. Ook omdat alles op Key West dan lekker op loopafstand is.
Bedankt iig!
Misschien ook de sites van de hotels zelf goed volgen.
Vorig jaar begin oktober (al 31 jan. geboekt, weliswaar) voor $ 90 incl tax in het BW Hibiscus gezeten. Gewoon rechtsreeks geboekt. Een bijkomend voordeel, het was tot 24 uur tevoren zonder kosten te annuleren.
Knaapje
Ook wij betalen rechtstreeks bij het hotel altijd minder dan via een boekingsite.
Gaat helaas nu voor ons niet op, we betalen in dat hotel bijna 200 dollar voor een nacht... We willen op 3 en 4 mei slapen op Key West, dat is toch al geen hoogseizoen meer?
Days Inn voor die 2 nachten $ 250.
Volgens mij is er van 2 tot 6 mei het Key West SongWritersFestival http://www.keywestsongwritersfestival.com dus dat zal de prijzen wel hoger maken.
TdJ
Wij hebben vorig jaar ook Key West met Priceline geprobeerd, maar niet gelukt. In plaats daarvan hebben we het Double Tree geboekt, niet in het centrum (wel gratis pendel), prima hotel!