Re: Wie heeft er leuke tips voor Miami en nog wat vragen?
Ik ben er ter plekke niet bekend maar de foto's van het appartement zien er verzorgd uit. Gemakkelijk te vinden ook, aan de A1. Nu je het adres hebt, kan je met Google ook gemakkelijkde restaurantjes in de buurt opzoeken;). Ben benieuwd hoe jullie het er zullen hebben.
Re: Wie heeft er leuke tips voor Miami en nog wat vragen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Teleton
Nu je het adres hebt, kan je met Google ook gemakkelijkde restaurantjes in de buurt opzoeken;). Ben benieuwd hoe jullie het er zullen hebben.
je kunt de hele buurt al verkennen op foto: http://maps.live.com/default.aspx?v=...cl=1&encType=1
Hoe zijn de avonden in Miami Beach in februari?
Mijn vraag is hoe zijn de avonden in miami beach in februari.
is het zo dat je gezellig rond kan lopen net zo iets als in spanje?
Of zijn er speciale stukken waar je juist Niet of juist Wel moet zijn
We zitten ongeveer tussen de omgeving indiancreek en de golf course.
Alle tips zijn welkom ;)
Re: Hoe zijn de avonden in miami beach ? in feb
'in feb', ga ik er vanuit dat je de temperatuur ook wilt weten?
Je kan prima rondlopen rondom Ocean Drive en Washington Avenue enz. maar 's nachts sterft het wel wat uit en heb je hier en daar wat zwervers, sommige komen echt achter je aan, zelfs nog eettentjes enz. in... 'hey pop, you got some change?', tenminste dat had ik hoor toen ik Club B.E.D. uit kwam wandelen met 2 vrouwen die nog even wat wilden eten voor we naar het hotel gingen.
Die kerel liep echt vervelend achter me aan, aantikken enz om aandacht te krijgen.. wachten tot ik zou reageren. Met 'No' was ie niet zo blij, maar wel weg.
Verder niet echt een dreigend sfeertje, niet anders dan dat je na het stappen in een Nederlandse stad loopt ofzo.
Waar je niet moet komen is Opa Locka, maar dat is te voet echt niet te doen en dat is Miami, niet Miami Beach.
Verder denk ik dat het op Ocean Drive redelijk zwerver-vrij is, dat is echt wel zoiets als wat je in Spanje gewend bent, alleen dan 10x gaver en niet echt te vergelijken, maar ik weet wel waar je op doelt :)
Het ligt er maar net aan hoe laat je het maakt, met die zwervers praat ik over 4 uur 's nachts ofzo. Tot 1 a 2 uur 's nachts is het volgens mij net zo druk als je in Spanje gewend bent op de boulevards.
'boven' (ten noorden van) Ocean Drive is het wel rustig op straat, ook niets te beleven.. volgens mij zit die golfcourse al richting bal harbour/surfside?' Uit m'n hoofd een aardig stukje van Ocean Drive zelf af.
Dus in principe valt daar 's avonds weinig te zoeken buiten. Daar gebeurd dan dus ook weinig, geen enge bendes ofzo :mrgreen: . Net even op google earth gekeken en het zit idd ter hoogte van Surfside. Prima buurt!
Re: Hoe zijn de avonden in miami beach ? in feb
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
lindaend
We zitten ongeveer tussen de omgeving indiancreek en de golf course.
Als ik het goed onthouden heb, zitten jullie toch in Villa Harding Suites? Zitten die niet aan de 81 Street? Dat is dan nog wel 10 blokken ten zuiden van de Golf Course, een flinke wandeling.
Jullie zitten dan in North Beach, er is daar een park: Ocean Terrace public beach. Dat is 1 blok bij jullie vandaan. De dichtsbijzijnde hotels zijn een blok of 5 bij jullie vandaan. Het is niet echt een toeristisch gebied, verwacht geen gezellige boulevard-drukte daar. De gebouwen met deze appartementen staan deels aan een doorgaande weg. Voor een wandelingetje in de gezellige drukte kan je het best met de bus naar South Beach. Een taxi of de eigen auto zijn alternatieven, maar parkeerruimte is redelijk schaars.
Re: Hoe zijn de avonden in Miami Beach in februari?
JKG
We gaan ook niet iedere dag naar het strand hoor.
Een dagje winkelen en rond kijken en dan een dagje strand zo om en om!
Dat is niet duur 1.80 al zou het 2 dollar zijn p.p met de bus goedkoper dan parkeren toch!
Re: Hoe zijn de avonden in Miami Beach in februari?
Met de bus is lekker goedkoop ja, en dan duurt het ook niet al te lang.. behalve als de buschauffeuse eventjes ondertussen stopt en een winkel in gaat om wat snoep te kopen voor haarzelf :mrgreen:
Kwam niet meer bij toen ze dat deed! Zoiets doe je hier in Nederland niet zo heel erg snel. Aircootje in de bus.... niets mis mee hoor.