Tja, het is en blijft een klein vliegtuig, met beperkte ruimte. Je kunt proberen de stoelen bij de nooduitgang te krijgen, ik weet echter niet of je daar extra voor moet betalen. Je hebt dan namelijk geen stoelen direct voor je.
Afdrukvoorbeeld
Tja, het is en blijft een klein vliegtuig, met beperkte ruimte. Je kunt proberen de stoelen bij de nooduitgang te krijgen, ik weet echter niet of je daar extra voor moet betalen. Je hebt dan namelijk geen stoelen direct voor je.
Als het goed is, heeft tegenwoordig de airline al die gegevens al, want die moet je via APIS opgeven, als je zelf geboekt hebt, of anders aan je reisbureau, als die de tickets voor je boekt. ESTA zorgt ervoor dat de Amerikaans overheid die gegevens ook al heeft.
Creditcard heb ik nog nooit hoeven tonen in die paar keer dat wij overgevlogen zijn, maar misschien ligt dat aan de persoon achter de balie, net zo als met het vragen van je gegevens. Die kent dan de klok en de klepel nog niet :-)
Bij ESTA vullen de meeste mensen geen gegevens in van de 1e verblijfsplaats, dat is ook niet verplicht. Bij APIS wel, maar als je niet online incheckt, geef je die gegevens neem ik aan pas op bij het inchecken aan de balie. Handigste is uiteraard dat wel lekker online te doen, maar dat is aan een ieder.
Ze hebben mij ook nog nooit naar m´n credit card gevraagd. Zou het een probleem zijn als je die nie bij je hebt (als je bijvoorbeeld alleen een andere bij je hebt, dan die waarvan de gegevens bij hen bekend zijn)?
Ik heb mijn creditcard nog nooit hoeven te tonen bij de incheck balie. Ik zou ook niet weten waarom dat nodig is. :?
Wáár op Schiphol... In ieder geval niet bij het inchecken...
De enoge plek waar dit nog weleens gevraagd word is bij de onze wannebe security.
Laat je niets wijsmaken, ze hebben niet eens het recht om dit te vragen...
Ik laat helemaal niets zien behalve m'n paspoort.
Hanz
Zelf ben ik 1.92 en heb gevlogen met Continental vanaf IAD in Economy.
Ik moet zeggen dat ik uitstekend heb gezeten.
Ook is het volgens mij op dit moment nog niet mogelijk om Economy plus te bestellen bij Continental omdat ze dat nog niet hebben.
Sjon, Bianca en Romy
Inderdaad, ze hebben nog geen Economy Plus, maar ze hebben wel meerdere exit row seats. Wij vliegen volgende week zondag terug vanaf IAD met dit toestel (nog niet aan denken trouwens ... :-#) en wij hebben ook exit row stoelen ipv Economy Plus.
Ik ben 1m97. Het is niet heel ruim maar zolang de persoon voor je zijn stoel niet achterover gooit zit je prima.