Uiteindelijk hier ook gelukt. Nou ja, ik had al stoelen gekocht voor de terugvlucht. Maar ik kan nu als ik wil ook die stoelen veranderen. Ik moet zeggen dat ik de continental site wel overzichtelijker vind dat de united site.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Wij hebben ook de stoelen aan kunnen passen bij Continental voor de heenvlucht. De andere vluchten zijn van United. Als ik inlog bij United.com en ik klik op de continental vlucht dan opent hij automatisch het scherm van Continental om stoelen te kiezen/wijzigen. Ook kan ik inloggen bij continental met reserveringsnummer.
1998-2010-2011 Florida
2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 rondje NY / 2016 West USA / 2017 Florida / 2018 west USA/ 2019 Florida - west USA /
Uiteindelijk hier ook gelukt. Nou ja, ik had al stoelen gekocht voor de terugvlucht. Maar ik kan nu als ik wil ook die stoelen veranderen. Ik moet zeggen dat ik de continental site wel overzichtelijker vind dat de united site.
Hallo
Ik heb een vraag, heb bij expedia reis geboekt met continental.
Vroeger kreeg ik formulieren thuis om mee te nemen naar luchthaven, nu heb ik niks.
Wat moet ik nu eigenlijk meenemen bij vertrek op schiphol? alleen paspoort of ook reserveringsnummers?
bedankt
Paspoort alleen is al voldoende. Res. nummers voor je eigen gemoedsrust ;-)
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
bedankt voor de info![]()
Je hebt tegenwoordig inderdaad helemaal niks meer nodig...
Bij mij werd op schiphol gevraagd om de ticketgegevens, de geboekte reisgegevens van de hotels en zelfs mijn creditcard moest ik laten zien. ik weet niet of je verplicht bent om het te laten zien maar bij mij werd er wel om gevraagd.
Maurice
Het hotel komt doordat je, je 1e verblijfsplaats op moet geven aan de vliegmaatschappij. Ze geven dit vervolgens weer door aan de amerikaanse douane. Creditcard zal een verificatie zijn dat jij ook degene bent die heeft betaald. Boek je echter niet zelf, maar via een reisbureau dan gaat die vlieger natuurlijk niet op.
Laatst gewijzigd door rolandino; 10-10-11 om 19:03. Reden: CC deel doorgestreept, reden: geen idee of het zo is.
nou die creditcard is meer om aan te tonen dat je daarmee kunt/gaat betalen. Als je die niet bij je hebt zul je cash bij je moeten heben die een beetje overeen komt met de verblijfsduur. Anders denken ze misschien dat je gaat werken daar,
Maurice
Wij vliegen in december met Continental in hun 757-200 via Newark naar Orlando. ik ben zelf 190 cm lang. Is dat een beetje te doen in economy?
Bij United had men economy-plus maar dat kom ik bij Continental nergens tegen....:-s