Re: Alamo Auto drop off in andere staat
Dit staat er overigens bij FTI (waar USAReisen hun auto's boekt):
EINWEGMIETEN:
Erlaubt mit allen angebotenen Kategorien. Mit Kat. LM, DM und FW nur auf Anfrage möglich. Einwegmieten von/nach Alaska nicht erlaubt. Gebührenfrei innerhalb Floridas, Kaliforniens und innerhalb 1 Insel auf Hawaii sowie zwischen Kalifornien und Nevada bzw. zwischen Kalifornien und Arizona. Für alle anderen gilt: Entfernung zwischen Stationen Einweggebühr
0 - 200 Meilen USD 99
201 - 500 Meilen USD 150
501 - 1000 Meilen USD 300
über 1000 Meilen USD 500
(daar heb je je $99)
En de kleinere auto's zoals economy mogen ook niet ergens anders ingeleverd worden (mocht je zo'n kleine willen huren).
Monique
Ik haal ook mn auto op in Florida (Tampa) en lever hem in Georgia (Atlanta) af, dus one-way. Ik heb zojuist gebelde met USAREISEN.
Usareisen (FTI) heeft een speciale deal gesloten met Alamo. Er zijn GEEN extra kosten aan verbonden als je bij hen boekt.
Boek je je auto rechtstreeks bij Alamo, ben je 150 euries kwijt aan OneWay fees. Dit laatste heb ik gechecked door Alamo Nederland te bellen.
Mooie deal hebben ze daar in Duitsland( bij FTI) afgesloten met Alamo USA!!!!
Opwaarderen huurwagen alamo
Hallo,
Heeft iemand soms ervaring met het opwaarderen van een huurwagen bij Alamo?
We hebben bij AE een standaard economy wagen geboekt maar zouden eventueel ter plaatse graag nog opwaarderen naar een SUV. Is dit nog mogelijk? Worden er veel extra kosten aangerekend?
Is er veel keuze binnen de SUV-klasse?
Groetjes Liesken
Re: opwaarderen huurwagen alamo
Upgrades worden bijna standaard aangeboden.
Reken thuis alvast uit wat het prijsverschil is tussen jullie auto en de auto die je eigenlijk zou willen. Dan sta je wat sterker in je schoenen ter plaatse.
Is er een verschil qua prijs tussen opwaarderen via AE (weet niet of dat nog kan aangezien we binnen 2 weken vertrekken) of opwaarderen ter plaatse?
Het scheelt je vooral vermoeiend onderhandelen.. Na een lange vlucht ben je daar niet echt goed meer in waardoor het lastig is om er echt een goede deal uit te slepen.
Hoi allemaal,
Mijn ervaring met het aanbieden vd upgrades door het ALAMO personeel is, dat je voor ongeveer $5 - $10 per dag kunt upgraden. Dit komt redelijk overeen met de verschillen in prijsklassen op de tarievenlijsten van onze nederlandse aanbieders.
Groetjes,
Pieter
:razz: maar een 'free upgrade' sla ik niet af...
Ter plaatse van Ecomomy naar SUV is toch wel een beetje duurder dan $5 - $10 hoor...
Gewoon hier upgraden, niet daar...