Ook wij konden bij United de stoelen die wij graag willen nog vastzetten,
en vliegen in september ook met de 777-200 in de 2-5-2 configuratie \\:D/
Afdrukvoorbeeld
Ook wij konden bij United de stoelen die wij graag willen nog vastzetten,
en vliegen in september ook met de 777-200 in de 2-5-2 configuratie \\:D/
Voor de heenvlucht hebben we het kunnen rechtzetten voor de terugvlucht niet en zitten enkel de kinderen naast elkaar misschien kan ik het nog via united zelf rechtzetten .
Het beste was het gezicht van de dame van het reisbureau die het niet snapte dat wij dit wisten ahahhahahah misschien toch een eigen reisbureau oprichten .
Ik zou ze direct even bellen: 020-2013708. Mag ook in het weekend! Ik zou iig proberen niet te dicht bij de toiletoria terecht te komen.......
Toen ik laatst belde, gaven ze aan dat de reserveringen en de stoelenplannen op de site niet helemaal soepel lopen. Als ik zelf bijvoorbeeld in de Economy-plus sectie kijk, lijkt alles bomvol te zitten. Via de telefoon kreeg ik te horen dat er nog volop mogelijkheden waren.
In overleg hebben we toen de stoelen uit mogen zoeken. Ik had tijdens het gesprek seatguru.com op het scherm, zodat ik direct de voor en nadelen van bepaalde stoelen kon zien. Na een kwartiertje heb ik ingelogd bij United en kon, tevreden, vaststellen dat de beloofde stoelnummers gereserveerd waren.
ALs je op de vergelijkingssites (zoals seatguru.com of easyairplane) kijkt, let dan wel op dat je de 767-300 bekijkt. Op de site van United moet je even scrollen naar de International Configuration. Deze verschilt behoorlijk met de North America configuration.
Ik zie nu dat onze stoelen op de heenreis naar Chicago met de 767-300 in de economy plus zitten, we hebben rij 28 a-b .
Ik heb economy geboekt.
eu teleton kan je ook kijken naar vlucht 951 op 7 april naar washington . of moet ik weer naar het reisbureau daar zullen ze me weer graag zien komen
In je iternary kan ik natuurlijk niet kijken, maar als ik bij United vlucht 951 op 7 april opvraag, krijg ik een 777.....[-o<. Je kunt er wel op zien of 'jouw' stoelen bezet zijn, maar verder kan je er niet veel mee.
Maar als je zelf inlogt met je confirmatienummer of je e-ticketnummer op de site van United, kan je je iternary zelf toch zien?
http://img573.imageshack.us/img573/7998/aaaccindy74.jpg
het is weerom geregeld heb zelf gebeld in mijn beste engels en heb window seats gekregen allemaal naast elkaar
in belgie apeland kan je alleen in het weekend in het engels geholpen worden doordeweek in het nederlands , engels of frans
Nét zoals in Nederland hoor... :mrgreen:
=; breek mijn bek niet open ( zeggen we hier )
Onze vlucht op 15 augustus naar Washington (vanaf Amsterdam) is nu ook met een 767-300. De terug vlucht op 2 september staat nog wel met een 777 gepland.
Gisteren was alles nog hetzelfde, vandaag niet meer......
Ook de 767 geworden op heenvlucht, terug nog 777.
@Teleton
Ik krijg echter een andere configuratie te zien dan jouw plaatje hierboven.
Heb toen ook even op seatguru gekeken en de 767 internationaal ziet er daar hetzelfde uit als wat ik bij United te zien krijg nu. Want we zitten op rij 31 nu en bij jou is dat bij het toilet (en stoel C is er niet......), maar op United site gaan de rijen nog door tot 39. Gelukkig wel nog 3 stoelen naast elkaar.
Of bedoel je dat de nieuwe 777 gaat worden zoals links op je plaatje?
Teleton laat plaatjes zien van de nieuwe en oude 777
En jij hebt het over een 767... da's écht een ander kissie... #-o
ons vliegtuig veranderd van dag tot dag waar zijn die mee bezig ??
Je vliegt nu héén met een 767 tot AMS-IAD en terug IAD AMS met een 777.
Niets meer niets minder... je kunt er van uitgaan dat dit voorlopig zo blijft.
Dat is toch wel knap Corrus, verbouwen ze die 777 op Schiphol dan tot een 767 ?
Ik mag toch aannemen dat ze die 777 niet leeg naar IAD terug laten vliegen en de 767 niet leeg naar AMS. ;)
Of worden de toestellen van route gewisseld of zo ???
Normaal is het vliegtuig uit Washington toch ook degene die weer terug vliegt naar Washington?
Behalve in de periode dat de 777 buiten gebruik zijn omdat ze worden omgebouwd.....:-$. Dan wordt de 767 ingezet en dat geeft al die problemen met de aanpassingen.
Het kan dus heel goed zijn dat je met een 777 heen, en met een 767 terugvliegt en andersom.
Corrus ik dacht al dat die plaatjes van de oude en nieuwe 777 waren.........ik dacht dat links de 767 was die ingezet ging worden.
Wij vliegen nu:
AMS-IAD 767
IAD-MCO 757
MCO-IAD A320
IAD-AMS 777
Alleen heenreis was veranderd - tijd ook paar minuten - nieuwe stoelnummers, maar wel 3 langs elkaar automatisch gekregen. Dus zoals het er nu uit ziet 4x een ander toestel.
767, 777.. wat maakt het uit, als je er maar komt en bij de 777 mag hopen dat je niet in het midden zit. :mrgreen:
In mijn itinerary is het nu zelfs een 763 van en naar Amerika. Ook wel de 767 genoemd dus. :) Zelfs een domestic flight in een 767! Dat is dan wel weer bijzonder, maarja, ook wel weer naar de hele andere kant van het land zelf, wat nog eens 6 uur vliegen kost.
Ik kan mijn seats niet aanpassen vanwege de schedule change. Aangezien United NL al dicht is, even USA gebeld. Krijg je India aan de lijn... nice, daar kan ik altijd niet zo heel goed mee communiceren en mijn Engels is echt niet slecht. Nu hopen dat ze 'm vrijgeven, mijn stoelen staan goed (dacht eerst even niet, maar keek verkeerd :mrgreen: ), van de week maar weer even checken.
Hopelijk blijft het bij een gerucht, maar ik las net dat IAD-AMS vanaf 1 september over gaat naar een 757. Ik begrijp niet waarom dit soort vliegtuigen nog worden ingezet voor trans-Atlantische vluchten. Het zou verboden moeten worden.
Ach, het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit...
Bovendien bestaan er nog een behoorlijk aantal andere maatschappijen... :D Toch???
Zou ook niet mijn eerste voorkeur hebben (sterker nog; zou mijn laatste voorkeur hebben), maar gelukkig inderdaad keus genoeg met andere maatschappijen. Dan maar via Chicago, of met Continental (als je toch Star Alliance puntjes wilt) ;)
Wij vliegen altijd via ORD... Ik vind Chicago o'Hare een fijn vliegveld bvendien heeft 't ook een betere lounge...
Deze luchthaven bevalt ons beter dan IAD (Washington Dulles)
Maar dit is uiteraard wél persoonlijk... :D
Ik was vroeger een absolute IAD fan... maar er verdwijnt daar steeds meer...
Er is bijna geen restaurant meer te vinden...
Gratis WiFi hebben ze al helemaal niet van gehoord...
Klopt. Maar ik ben nu 1k bij United en overstappen naar bijvoorbeeld KLM houdt ook in dat ik weer een paar maanden zonder een aantal gemakken moet reizen. Daarnaast zit ik ook vast aan IAD aangezien ik in de omgeving van DC woon. Gelukkig woon ik in Nederland dicht tegen de Belgische grens aan. Brussel is dus ook nog een optie, hoewel ik Zaventem als luchthaven mij niet echt bevalt. Toch maar eens gaan kijken of er nog meer alternatieven zijn. Voor de gemiddelde Nederlandse reiziger maakt het niet zo heel veel uit. Die kunnen gewoon via andere luchthavens, zoals b.v. ORD, gaan vliegen.
Het was een intern bericht dat United naar de f/a heeft verstuurd. Daarin werd melding gemaakt dat Continental vanaf 1 september 2011 route de IAD-AMS overneemt. Gevolg van de fusie dus.
De meeste restaurants op IAD bevinden zich in de B terminal. Ook de lounges zijn prima. Sinds kort is zelfs nagenoeg alle drank, inclusief bier en wijn, gratis. Daarnaast krijg ik in de lounge steevast een kaartje voor gratis Wi-Fi. Ook de people movers zijn bijna allemaal vervangen door een metrosysteem die de A, B, C terminals met het hoofdgebouw verbinden.
Op onze United itinerary voor december staat nu:
Amsterdam, Netherlands (AMS) Orlando, FL (MCO) FlightDepartArriveCabinSeatshttps://www.united.com/ual/asset/blank-15x11.gif Continental 6073
Flight: Confirmed AMS 12:20 PM
Fri, Dec 16, 2011 MCO 07:34 PM
Fri, Dec 16, 2011
Economy (V) 17A, 17B, 06A, 06B
Update seat(s) on a Continental flight
Dat er wat gaat veranderen is wel duidelijk.
edit: als ik doorklik krijg ik dus dit te lezen:
We are not able to reserve your seats at this time. Please try again later or reserve your seats at check-in.
(Sorry Ton, snagit lukt me niet)
Straks (d.w.z. binnen 3 jaar) bestaat de naam Continental Airlines niet meer en is dan niets meer dan een logo op het kielvlak van alle United toestellen...
Uiteindelijk blijft er maar 1 maatschappij over... United...
Vreemd, onze itinerary voor september/oktober is nog steeds ongewijzigd :
https://lh4.googleusercontent.com/_i...TOPICFORUM.jpg
Groetjes,
Pieter
Ook bij ons is er niets veranderd. Zelfs geen "plane change" op de laatste vlucht zoals bij PENPE.
En wij vliegen een dag later, 15-10. Maar er kan nog van alles veranderen tot Oktober :-)
We zien het wel, en we komen er wel. Ook voor ons is IAD favoriet, trouwens.
wij haden eerst een 777 dan een 767 en nu weer een 777 en telkens zaten we allemaal verspreid over het vliegtuig en met kinderen is dit niet zo leuk . Ik heb dus al 2 maal met united gebeld om onze plaatsen te veranderen ( in het reisbureau wisten ze van niets ).
En mijn vriend is zo onzeker over alles dat hij nu nooit meer wil vliegen met united hij vloog liever met american airlines mijn schuld dus ;D.