-
Re: Hotelkamers via Priceline
Als je alleen overdag je auto parkeert dan kost het usd 17 en als je hem 's nachts ook laat staan kost het totaal usd. 30. Het dagtarief wordt veel gebruikt voor meetings of andere activiteiten in het hotel waar je niet bij blijft slapen.
Gefeliciteerd met het hotel.
-
Thanx allemaal.
Ik ben begonnen met $90 en 2x met $10 verhoogd tot aan $112. Dat trucje van een gebied toevoegen ken ik nog niet maar de ervaring zal het leren. Ik moet nog voor Charleston/Savahanna en Atlanta een hotel zien te vinden. Maar ik moet toegeven het is best leuk die spanning.8-[
Weet iemand of er trouwens dicht bij een parkeerplaats te vinden is. $30 vind ik wel een beetje veel om te parkere. Waarschijnlijk zullen we overdag toch niet aanwezig zijn.
-
Even een vraag, ik heb heel wat op deze topic meegelezen maar om 89 bladen te gaan lezen gaat met net iets te ver.
Ik kan bij Priceline en bij de webstie biddingfor.. niet vinden hoe ik 1 room kan veranderen naar 2.
Er wordt op een gegeven moment bij FAQ aangegeven dat 1 room misschien een extra bed kan hebben maar dat je daar niet van uit kan gaan, dat lijkt me logisch.
En verderop staat dat je dus op 2 kamers moet bieden.
Maar dat is nu het probleem als ik op hotels ga bieden staat er voorgedrukt 1 room.
Ik heb me nog niet aangemeld, dus misschien is dat het probleem.
-
Als je gaat zoeken naar hotel kamers kan je aangeven hoeveel kamers je wilt hebben. Dit aantal neemt hij over als je naar "Name your own price" toe gaat waar je je bod kan doen.
Overigens als je 1 kamer zoekt met 4 slaapplaatsen dan kan je gerust gokken op 1 kamer, meteen na acceptatie van je bod door priceline het hotel mailen of je een kamer met Double beds kan krijgen. Ik heb daar nog nooit problemen mee gehad dat dat niet lukte.
Voor het geval het niet lukt en ze mailen je dat, via priceline zelfde bod uitbrengen en zeer grote kans dat je hetzelfde hotel krijgt. En dan mailen dat je kamers naast elkaar wilt hebben.
Succes
-
Wat een fantastisch forum met hele goede tips.
Via priceline mijn allereerste bod gedaan (nadat ik me eerst goed erin verdiept heb) en het was meteen raak!
4* Hyatt Regency Coral Gables (Miami) voor 3 nachten (4/7/10 - 7/7/10)
1e bid meteen geaccepteerd voor $ 48 excl. tax (totaal $ 172)
Hartelijk dank,
Deborah
-
Ik heb nu een paar dagen dit hele priceline topic doorgelezen maar ik snap nog steeds een paar dingen niet.
We zoeken een hotel in Naples voor vier nachten van 29 November t/m drie December.
Ik heb op biddingfortravel gezocht maar kan weinig vinden in Naples, komt dat omdat er daar weinig met Priceline gedaan word of kijk ik niet goed.Hoe weet ik dan wat voor hotels dat daar meestal meedoen want dat kan ik niet vinden.
Ook lees ik vaak dat de ervaren priceliners haast al weten welk hotel dat ze krijgen voor welke prijs.
Ik zal waarschijnlijk wel over een paar dingen heen gelezen .
Maar voor ik ga bieden wil ik dit toch even vragen.
-
Volgens Biddingfortravel zijn dit de hotels in Naples die je kunt krijgen:
Citaat:
Naples
4 Star
Bellasera Resort
Naples Bay Resort
LaPlaya Beach and Golf Resort (another possible hotel; not reported yet)
3 Star
Holiday Inn Naples
Residence Inn LINK TO HOTEL REVIEW
Hilton Naples & Towers
Doubletree Guest Suites LINK TO HOTEL REVIEW
Courtyard by Marriott (another possibility, has not come up yet)
Bayfront Inn on 5th
2 Star
Hampton Inn Naples I-75 LINK TO HOTEL REVIEW
La Quinta (formerly Baymont Inn) LINK TO HOTEL REVIEW
Comfort Inn & Executive Suites
1 Star
Wellesley Inn and Suites Naples LINK TO HOTEL REVIEW
En dit zijn recente 'wins':
Citaat:
Naples Central 3* $51 Ramada Inn 05/28/10-05/31/10 (topic)
Bid up to $125 for a resort in Marco Island using all zones but didn't get it.Started over shooting for a 3* in Naples Central. Started at $40, rejected, $45, rejected then $51 using rebid zones.Room Per Night Price $51# of Nights: 3Subtotal: $153Taxes & ... Florida - South/Central Beaches (all cities not listed separately)shailynn
05/17/10 8:20 PM New Bidding Zones in Naples (topic)
Priceline has finally split up the Naples area into 2 zones, Naples Central and the Naples I-75 area. Hotwire already had them split. Florida - South/Central Beaches (all cities not listed separately)Relayer
03/09/10 6:29 PM 2.5* Fairfield Inn & Suites Naples (new hotel) 4/1 (3 nights) $39 (topic)
... . For $39, this place looks great for Easter weekend in Naples. Started at $30, then 32,33,35,37,38, and hit ... 3* up to $90. Lowest advanced rate is $101. Fairfield Inn & Suites Naples 3808 White Lake Boulevard Naples, Florida 34117 239-530-3355 Florida - South/Central Beaches (all cities not listed separately)Relayer
02/03/10 11:10 PM Re: Rejected bids in Naples, Bonita Springs, S. Fort Myers (reply)
$40 may be the magic number -- I was accepted for 2.5* in Naples on first try for almost the same dates you tried Florida - South/Central Beaches (all cities not listed separately)dschase
01/21/10 10:26 PM 2.5* Naples -- La Quinta Inn Naples Airport -- 1/25/10 to 1/28/10 -- $40 (topic)
Accepted on first try. Florida - South/Central Beaches (all cities not listed separately)dschase
01/21/10 10:22 PM Rejected bids in Naples, Bonita Springs, S. Fort Myers (topic)
... All of the following were rejected: 1st - $33 for Naples 2nd - $34 for Naples ... available in 1-resort quality 3rd - $35 for Naples and Bonita Springs (b/c I didn't mind staying in Bonita Springs) 4th - $37 for Naples, Bonita Springs and Marco 5th - ... Florida - South/Central Beaches (all cities not listed separately)natasha007
01/21/10 11:01 AM *2 - Naples -Hampton Inn 1-10-10 -1-17-10 $33 (topic)
Bid $32 on Naples zone - rejected Added Bonita Springs $33 accepted Hotel located on Tamiami Trail. Total for 7 nights $264.81. BFT link was easy. Thanks so much! Florida - South/Central Beaches (all cities not listed separately)natasha007
01/10/10 7:53 PM *2 - Naples - Hampton Inn (North) 1/22/10-1/23/10 - $36 (topic)
Bid $36 *2 - Bonita Springs & Naples - $36 Accepted - Hampton Inn (North) Naples
En dit volgens betterbidding.com (lijkt iets preciezer de laatste tijd):
Citaat:
Ft. Myers - Naples (Bonita Springs)
Resort Hyatt Regency Coconut Point Resort and Spa REVIEW
3* Hyatt Place Coconut Point
Ft. Myers - Naples (Fort Myers)
3* Courtyard
3* Holiday Inn Downtown Historic (2431 Cleveland Ave)
3* Hotel Indigo River District
2* Best Western Coral Bridge Inn and Suites
2* Crestwood Suites
2* Fairfield Inn
2* La Quinta Inn Fort Myers (4850 Cleveland Ave)
Ft. Myers - Naples (Southwest - Gateway Area)
3* Residence Inn Fort Myers Sanibel (20371 Summerlin Rd)
2.5* La Quinta and Suites Ft Myers (20091 Summerlin Rd)
2* Candlewood Suites Gateway
Ft. Myers - Naples (I-75 Area)
2.5* Fairfield Inn and Suites Naples (3808 White Lake Blvd)
2.5* Holiday Inn Express (3427 Forum Blvd)
Ft. Myers - Naples (Marco Island)
Resort Hilton Beach Resort
Resort Marriott REVIEW
Ft. Myers - Naples (Naples)
4* Bellasera Hotel
4* Naples Bay Resort
3* Doubletree Guest Suites
3* Holiday Inn Naples
3* Ramada Inn
3* Residence Inn
2.5* Fairfield Inn and Suites Naples
2.5* La Quinta Downtown (1555 5th Ave) (previously 2*)
2.5* La Quinta Naples Airport (185 Bedzel Circle) (previously 2*)
2* Best Western Plaza
2* Hampton Inn Naples
Ft. Myers - Naples (Sanibel - Captiva Island)
3* Holiday Inn Sanibel
Ft. Myers - Naples (South - Airport RSW)
3* Courtyard at I-75 and Gulf Coast Town Center
3* Holiday Inn Airport-Town Center
2.5* Best Western Airport Inn
En dit zijn recente wins:
-
Een vraag mbt je creditcard gegevens invullen om je bod te bevestigen.
Ik heb een profiel aangemaakt op priceline en mn creditcard nummer ingevoerd met billing address in Nederland.
Maar als ik dus mn bod wil bevestigen voor een bieding dan moet je de gegevens van je creditcard en verificatie code opgeven, alleen kan ik daar niet het juiste billing address opgeven omdat je alleen maar de keuze uit de landen Amerika en Canada hebt.
Heeft iemand dit probleem al gehad en is er een oplossing?
-
Ja, bekende situatie. Zie de tweede post van dit onderwerp voor een uitgebreide uitleg en instructie.
-
Ik heb gekregen via priceline het Radisson hotel Orlando - International drive voor de laaste 2 dagen wat we in Orlando zijn. Ik heb zelf 22 dollar geboden en via mijn rewards nog eens 10 dollar bonuscash erboven op wat priceline dan betaald. Lijkt me een goede deal?? Op de site ziet ook alles netjes uit.
Greetz Carmen
-
We hebben via Priceline hotel Ramada Inn in Naples verkregen .
Was de eerste keer dat we het probeerden.
Ik had 3 sterren genomen wilde beginnen met 47 euro maar omdat ik rewards had deed hij er 10 euro bij toen gezakt naar 37 euro en gelijk prijs.
Best tevreden met het hotel hadden al een paar keer op de site gekeken voor het rechtstreeks te boeken maar dit is toch wel een stuk goedkoper [incl.179 dollar voor vier nachten]:grin:
En via Hotwire 1 nacht in Orlando kregen we Fairfield Inn airport voor incl.50 dollar.
Ook een mooie deal vinden wij.
-
Carmen,
Wij hebben een jaar of 4 geleden het Westin Innisbrook gewonnen in de buurt van Tarpon Springs. Het is een golfresort. Ik weet niet meer precies voor hoeveel we het gewonnen hebben. Volgens mij was het toen iets van $90,-. Wij kregen daar een suite met woonkamer en keuken erbij. Was wel een verrassing.
-
Net gekregen met Priceliene het Riverside hotel in Fort Lauderdale. Eerste bod geaccepteerd 51 dollar.
Lijkt me een goede deal?
Greetz
-
Goedkoopste kamer direct via de site is $129. Op Betterbidding is het goedkoopste bod $55. Lijkt mij een prima deal dus :)
Alleen heb ik zelf altijd het idee dat het _nog_ goedkoper kon als het bod direct raak is :)
Er komt overigens nog wel $17 (selfparking) of $23 (valetparking) bij.
-
Ik lach me weer rot:lol: (alhoewel het om te huilen is dat onze vakantie bijna ten einde is) maar we zijn een uurtje geleden ingecheckt in het Mayfair Hotel & Spa. Op 24 juli heb ik via PL op dit hotel geboden, en ik heb het net even gecheckt er is in totaal €154 afgeschreven, voor 3 nachten.
We hebben een super grote kamer, met apart zitje, mega tvscherm, tv in badkamer, hottub op balkon. Ook ligt het hotel t.o. Cocowalk, een gezellig shoppingcentrum. Kortom wij zijn weer helemaal blij.
Lang Leve PL!
(nb valetparking kost $26 p.d., dat doen we dus maar niet:mrgreen:, internet is wel gratis overigens)
-
Ik heb de gok maar genomen met een bod op een 3* hotel Lake Buena Vista area. Het is dus het "Bassie&Adriaan" hotel geworden, Holiday Inn Sunspree Resort LBV. Totaal afgeschreven voor 2 nachten $98,00 (€76,-) inclusief de bijkomende kosten. Mooie prijs vind ik. Hopelijk is het bouwvakvakantie in november :smile:
-
Net mijn eerste succes op priceline behaald.
Renaissance Eden Roc Miami Beach Resort
08/11/2010 - 10/11/2010 (2 nachten)
$ 97,- p.k.p.n.
Totaal inclusief taxes en fees $ 229,60
-
Hotelkamers via Priceline
Hoi
Ons hotel in Hollywoodbeach hebben we ook binnen.
Het is het 4* Westin Hotel. Totaal prijs $87,00 een zeer mooie prijs.
We gaan pas 25 April 2011!
Gr
Anthonie
-
Zojuist via PL geboekt:
Rosen Shingle Creek in Orlando een resort hotel
Check-in 26-12-2010 check-out 29-12-2010
Voor $70 per nacht ex taxes/fees. Website geeft $163 ex taxes/fees aan.
http://www.rosenshinglecreek.com/RSCphotoGallery.asp
Ik schrok eerst, wat heb ik nu gewonnen, maar wij zijn er blij mee.
-
Ja! Het lijkt vroeg maar vandaag op PL ons laatste hotel van de reis alvast gewonnen:
Westin Beach Resort Fort Lauderdale
19/07/2011 - 21/07/2011 (2 nachten)
$ 70,- p.k.p.n. (+ $5 bonuscash per nacht)
Totaal inclusief taxes en fees $ 166.40
Ik had al een paar keer geboden, gisteren tot (in totaal $72 per nacht en mocht gelijk een tegenbod neerleggen als ik tussen de $20 en $80 wilde verhogen). Niet gedaan en een nachtje over geslapen en vandaag $70 + $5 bonus cash geboden. Werd direct geaccepteerd. Mooie prijs want de nachtprijs is normaal $169.
Er komen nog wel parkeerkosten bij als ik tripadvisor lees maar we zijn hier blij mee. De 21e vliegen we vanaf Miami dan weer naar NL.
-
Zojuist gewonnen bij Priceline, geboden op een 1* en kregen een upgrade naar 2*:
Travellodge Suites Key West
03/07/2011 - 05/07/2011 (2 nachten)
$ 70,- p.k.p.n.
Totaal inclusief taxes en fees $ 166.92
Via de website van priceline kost het hotel normaal $ 103,-- p.k.p.n. (excl.) en via de website van het hotel een totaalprijs voor 2 nachten incl. taxes en fees $ 349,20.
Groeten, Lannie
-
Zojuist de Peabody gewonnen voor 70$ ex taxes en fees.
Op 25 dec. 2010 1 nacht.
Eindelijk eens naar de Peabody.
Verloop biedingen:
Sea World - Intl. Drive - Convention Center 65$
Universal Orlando Resort Area - Intl. Drive North 70$
Website 130$ ex taxes en fees.
-
Als je een beetje een overzicht wilt hebben wat er zoal geboden wordt, voor welke dagen en welke hotels je kunt krijgen kun je kijken op de site van betterbidding.com. Bovenin op de site zit een searchbox waarin je de locatie op kunt geven (bijv. Miami) en dan krijg je een overzicht van wat er geboden is en voor welke datum en welk hotel ze gekregen hebben. Heeft mij in ieder geval goed geholpen tijdens mijn biedingen.
-
Hehe eindelijk weer eens prijs.
Sheraton Suites Key West 3,5 * voor 150$ ex taxes and fees.
jan. 8 t/m 11.
Website tarief is 224$ ex. voor 3 personen
Kamers zijn allemaal suites, dus dat moet goed komen.
-
Yep, het eerste aanvaarde bod is binnen: voor de nacht van zondag 17/4 -> 18/4
Eerste bieding: Tampa - area: Busch Gardens, 3* , $ 50 : niet aanvaard,
Tweede bieding: Tampa - area: Busch Gardens + Downtown, 3*, $ 55: aanvaard
Gewonnen hotel: Courtyard by Marriott, Tampa Downtown Prijs is voor die nacht anders $199. Nu nog bij het hotel smeken om twee double beds (zijn met 4).
Gisterenavond nog eentje binnen gehaald maar nu via Hotwire. Hotwire omdat het voor die nacht weekend is en we zeker met 4 op een kamer willen.
Sarasota en omgeving is blijkbaar niet echt goedkoop. Ik heb dan maar eens gekeken rond brandenton/ellenton en kwam daar terecht op de hampton inn in Ellenton. In hotwire op zoek gegaan naar hotel met zelfde sterren en amenities. $92 ex. tax werd gevraagd. 3* en amenities: pool, inbegrepen ontbijt, High-speed internet access en business-center. Dit heb ik geaccepteerd.
Het hotel blijkt uiteindelijk Holiday Inn Express Brandenton West te zijn. Prijs voor dezelfde nacht op de webiste van het hotel $135 ex. tax. Kritieken op Tripadvisor zij niet echt goed te noemen, maar we zullen het wel overleven zeker? Het is maar voor één nachtje.
Volgende keer terug priceline zenne; gaat me blijkbaar beter af. Of was dat beginnersgeluk?
-
Misschien voor de zekerheid toch iets verder in verdiepen; ook met hotwire kan je leuke deals behalen en ik weet altijd bijna 100% zeker welk hotel ik ga krijgen met hotwire. Heb je op www.betterbidding.com gekeken voordat je accepteerde ?
Overigens zijn Holiday Inn Express vaak prima, maar eenvoudige motels. Ik zou me daar niet direct zorgen over maken hoor. En de prijs is nog steeds prima :mrgreen:
-
Vanavond nog een gokje gewaagd:
eerste bod: St Petersburg, area: enkel St Petersburg, 3,5*, $65, van vrijdag 15 april op zaterdag 16 april. Niet geaccepteerd.
tweede bod: St Petersburg, area: enkel St Petersburg, 3,5*, $70, van vrijdag 15 april tot zatedag 16 april. Bod geaccepteerd.
Gewonnen hotel: Marriott St. Petersburg Clearwater, 3 *, ex. tax: $ 70, tax in: $ 86,51. Prijs op de site van het hotel voor dezelfde periode: $ 101 ex. tax.
Was het hotel dat ik hoopte te krijgen. (afgaande op betterbidding.com).
-
Ons hotel in Key West werd dubbel afgeboekt van de CC.
Met dezelfde CC en de zelfde datum met een paar dollar en centen verschil.
Even gebeld met Priceline en zij erkende dat er een fout was opgetreden inmiddels is het bedrag weer terug gestort.
Citaat:
Important Information About Your Hotel
This confirms that Request Number xxx for your hotel reservation has been cancelled as of 12/13/2010 at 5:05 AM. Priceline has processed the refund to your credit or debit card. You can expect to see it posted to your card within 5 business days. A summary of all charges related to this order is shown below. Please note that Name Your Own Price® hotel rooms purchased through priceline are non-cancellable and non-changeable. This is a one-time only refund which has been granted based on the extenuating circumstances relating to your hotel request.
Total Original Cost (including taxes and fees) $521.70 ($521.70) $0.00
Total Charges to Credit Card: $0.00
Refunds and charges may appear on your credit card statement in a different order than shown above, and the values may be different. However, the total charges which you will be responsible for on your credit card will be equal to the "Total Charges to Credit Card" amount shown above. Please allow a full billing cycle to pass for all refunds to be processed. If you need any further assistance please send us an email by clicking here. We would be happy to assist you in any way we can.
Verder kregen wij nog een annuleringsnummer, maar je schrikt wel als er dubbel afgeboekt is.
Biddingfortravel liet een winnend bod zien, voor Miami.
Aangezien december-januari prijzige tijden zijn heb ik ook ingeschikt met 125$ bod.
Verloop biedingen:
4* south-beach oceanfront 130$
3,5* south-beach oceanfront 127$
3* south-beach oceanfront 125$ geaccepteerd door Royal Palm Miami Beach
website geeft 280$ aan voor jan. 11 t/m jan. 14
-
Re: Hotels via Priceline
Nog een hotel via Priceline erbij, voor de nacht van 19 op 20 april:
Gezochte area: Gateway to the Islands, 3*, $ 67: geweigerd bod.
Onmiddellijk er nog een area bij: Marco Islands, 3*, $69: geweigerd bod
Vervolgens nog een area erbij: Bonita Springs, 3, $71: bod geaccepteerd.
Gewonnen bod: Trianon Bonita Bay, 3*, ex tax: $ 71, met tax: $ 86,89.
Op de website van het hotel voor diezelfde nacht: $ 99 ex tax.
-
datum 22 oct t/m 24 oct. 2011: via priceline geboden op 2 hotelkamers op Key West. Eerste bod 69 voor 2 1/2 en 3 sterren afgeketst. Tweede bod 70 ook. Derde bod $75 geaccepteerd. Zitten in Travelodge Suites Key West. Geen slechte prijs als je nagaat dat dit zo'n beetje het drukste weekend is vanwege het festival Fest.
datum 24 oct t/m 28 oct 2011: op Hotwire gezien voor $66 op Miami, Bal Harbor. Condo, beach, resort. Met 2 kamers geaccepteerd, en het is het Newport beachside by Westgate resorts geworden.
-
Gisteren voor het eerst een hotel 'gewonnen':
1. $ 70,- geboden op 4* in Coral Gables / geweigerd
2. $ 70,- geboden op 3,5* in Coral Gables / geweigerd
3. uitgebreid met Miami downtown / geweigerd
4. $ 70,- geboden op 3* in Coral Gables en Downtown / geaccepteerd
Resultaat: één nacht in Courtyard by Marriott in Miami downtown op zondag 8 mei 2011 voor $ 70 ex tax/fees. Dit is de nacht voordat we de volgende dag inschepen voor een cruise naar de Bahamas.
Misschien teveel geboden, maar de prijs via eigen site: $ 169,- ex tax/fees, dus tevreden!
Groeten,
Lars
-
Betalen hotel Priceline
Goedemorgen, ik heb van de week geboden op een hotel in Miami Beach en gewonnen. ik heb ook een mail gehad met : your price was accepted.
maar het is mij niet duidelijk hoe ik nu moet betalen, of gaat dat van mijn creditcard af waarvan ik het nummer heb gegeven? Ook krijg ik bij mijn trips het hotel niet te zien waar ik succesvol op geboden heb alleen degene die niet geaccepteerd werd.
Bedankt alvast voor jullie hulp!
gr. Susan
-
Re: Betalen hotel Priceline
Als je de mail krijgt, dat je bod geaccepteerd is heb je al betaald.
Gaat razendsnel van je creditcard af en je zit er aan vast, daarom moet je met Priceline ook altijd goed in de gaten houden waar je mee bezig bent.
Ik zou toch de voorwaarden nog eens goed nalezen.
Knaapje
-
Wij hebben op een aantal hotels geboden en gekregen via priceline en dat scheelt toch aanmerkelijk.
- Reaissance Orlando at Seaworld 57 Euro pn, bij expedia 123 euro pn
- Don Cesar Resort St Petersburg 101 euro pn, bij hotels.com 160 euro pn
- Westin Diplomat Resort Hollywood 77 euro pn, bij expedia 151 euro pn
De bedragen zijn incl tax en fees.
grts,
Johan
-
Gewonnen via Priceline:
Miami South Beach, Circa 39*** 30 juni - 3 juli 2011, $ 100 p.n. totaal 3 nachten $ 351,00 (incl.) als je via de website van het hotel boekt $ 464,90 (incl). Besparing van $ 113,90.
Key Largo, Holliday Inn*** 5 - 6 juli 2011, $ 95,00 totaal 1 nacht $ 115,42 (incl). Via de website van het hotel $ 129,32 (incl). Kleine besparing van $ 13,90.
-
@Lannie;
Dat is geen enorme besparing, voor die 13,90 verschil had ik liever zelf mijn hotel uitgezocht.
Waarom is dit verschil zo klein? ik lees toch vaak vaan veel grotere voordelen. Of komt het omdat het zo ver vooraf is? (dat hotels nu nog niet zo gretig zijn om hun dure kamertjes via priceline te dumpen)
-
én als je van te voren had gekeken op Biddingtraveler.com had je gezien dat bij de hotels op Key Largo maar één 3* ooit gewonnen is, namelijk Holiday Inn Key Largo (winning bids from $87 to $126). Als je dan van te voren even op de site van Holiday Inn had gekeken wat het in jullie periode kost ($ 129,32 incl. dus), had je van te voren kunnen bepalen tot hoever je wilde gaan bieden. Persoonlijk had ik dan de besluit genomen om niet via Priceline te gaan bieden op Key Largo en gewoon zelf een hotel op het internet te zoeken... Want ook al heb je meteen prijs voor die $87 excl, zou ik het verschil nog steeds te klein gevonden hebben.
-
@spaceace:
Eens. En niet (alleen) vanwege het beperkte prijsverschil, maar vooral vanwege de vrije hotelkeuze, de betere kamerkeuze, en de veel uitgebreidere mogelijkheden om (gratis) te annuleren als je verhinderd bent of later een betere aanbieding ziet (annuleren kan bij Priceline niet).
Voor iedereen is de keuze natuurlijk weer anders. Als je hotel- en kamerkeuze minder belangrijk vindt en toch niet gaat annuleren, dan is elke dollar die je minder betaalt via bijv. Priceline natuurlijk meegenomen.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Michael66
Eens. En niet (alleen) vanwege het beperkte prijsverschil, maar vooral vanwege de vrije hotelkeuze, de betere kamerkeuze, en de veel uitgebreidere mogelijkheden om (gratis) te annuleren als je verhinderd bent of later een betere aanbieding ziet (annuleren kan bij Priceline niet).
al deze punten horen nu eenmaal bij Priceline. Maar dat streep je weg tegen de prijs die je ervoor betaald. Als je een 4* hotel voor een 2* prijs wint dan is dat allemaal niet zo belangrijk. Maar bij een klein prijsverschil valt er weinig weg te strepen..
Sommige plaatsen zijn nu eenmaal geschikter voor Priceline als andere..
-
Ik ben een beetje aan het expirimenteren met priceline voor enkele nachten op Key Largo, Key west en Miami. Ik zit wat op biddingtraveler en betterbidding te kijken waar anderen hotels voor hebben gewonnen en wat de hotels normaliter kosten.
Echter worden mijn biedingen constant afgewezen. Ik heb het vermoeden dat dit komt doordat ik nu al bezig ben voor half juni. Mijn vermoeden is dat hotels nu nog niet bereid zijn hun dure kamertjes voor flutprijzen weg te gooien en dus is het voordeel nu nog minimaal. Als ik dus voordelinge kamertjes wil zal ik moeten wachten tot 1 a 2 weken voor de tijd.
Klopt dit vermoeden? Hebben jullie ooit gemerkt dat als je te ver van te voren via priceline wilt boeken dat het dan niet zo voordelig is? Of moet ik nu gewoon blijven proberen?