Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010
Ja, die kun je ook ter plekke aan de kassa van elk Disney park kopen.
Ja, dan betaal je meer dan vooraf bij andere aanbieders.
Ja, er zijn ook aanbieders die je direct echte tickets toesturen die je niet meer hoeft om te ruilen. Zoals Undercovertourist. Of je gaat ze in Florida bij een andere aanbieder halen, ook goedkoper dan bij Disney aan het loket (geen honderden dollars verschil, maar een tientje per ticket gemiddeld).
Wij kopen de tickets altijd vooraf en nooit geen problemen.
Dit keer blijven we met 1 ticket zitten, omdat er 1 persoon niet mee gaat. Dat is pech voor ons, maar dat heeft met de aanbieder niets te maken.
Het is toch wel erg makkelijk om niet in de rij te hoeven bij de parken.
Bedankt voor jullie reacties.
Kunnen jullie misschien ook vertellen wat ongeveerd het verschil is met de tickets hier vooraf kopen of bij Walt Disney World zelf kopen?
Alvast bedankt
Monique
Kijk even in deze thread... het wordt er een paar keer zelfs in uitgelegd... :D :D :D
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
spyro
wat ik mij afvraag, hoe gaat dat in zijn werking, je besteld de tickets en gaat ze ophalen bij een van de aanbieders daar. Hoe zit dat dan met een vingerafdruk etc, nemen ze dat bij disney zelf af? en de mensen die vooraf bij een andere online ticketaanbieder hun ticket hebben gekocht, hebben die geen problemen gehad bij de entree dat het niet ticket niet juist was ofzo?
Vingerafdruk?
Als ik de tickets hier bestel en er dan mee naar de poort loop, kan ik dan niet gelijk naar binnen? (net als EuroDisney)
Moet je ook je paspoort laten zien om binnen te komen?
Wie kan het heel simpel en duidelijk uitleggen wat de procedure is om dat park binnen te komen zodat ik niet vol verrassingen kom te staan bij de ingang?
De eerste keer dat je het park inkomt ga je eerst langs de tassencontrole. Daarna door naar de 'turnstiles' (poortjes met draaihek). Daar gaat je kaartje door het systeem en leg je je vinger op de vingerafdruk'machine'. De eerste keer wordt dan je vingerafdruk geregistreerd, daarna moet deze 'dezelfde' zijn.
Volgens mij is dat alles!
hartstikke bedankt voor je snelle reactie!
Ik was al even bang dat het er net zo aan toe zou gaan als bij de Empire State Building en de Statue of Liberty!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
patten
joepie,onze tickets zijn vandaag aangekomen,we hebben de orlando freedom tickets besteld bij atd ierland
hoi hoi
mag ik vragen hoe lang het heeft geduurd voordat je de tickets binnen had?
ik heb ze ruim een week geleden besteld via internet.. en ik hoop echt dat ik ze snel krijg, nog maar 2 weken voordat we gaan....
vast bedankt voor het antwoord
hallo,ik heb de tickets op de 12de dag gekregen zoals ze beloofd hadden,hopelijk komen de jouwe ook op tijd:smile:groetjes en een leuke reis.
Zijn er nog mooie tips voor goedkope tickets; we willen de 10 MYW basis tickets kopen voor onze vakantie volgende week. Gezien de dalende dollar-prijs is Undercovertourist niet meer heel goedkoop (zie $ 247 per stuk), ten opzichte van bijvoorbeeld American Vacations (€ 199). Alleen bij AV komt er 20 euro bestelkosten bij, en ik hoef maar 2 kaartjes ... Maar via UCT moet ik ze weer ter plekke gaan ophalen, omdat de tijd te kort is voor naar NL te laten versturen. Iemand nog een goed idee #-o?