Mustang is geen slechte deal! Die staat normaal bij de Special/Fun Collection. Officieel heeft Dollar zelfs helemaal geen Mustangs (alleen Hertz heeft hem op de website staan).
Afdrukvoorbeeld
Mustang is geen slechte deal! Die staat normaal bij de Special/Fun Collection. Officieel heeft Dollar zelfs helemaal geen Mustangs (alleen Hertz heeft hem op de website staan).
heb hier nog een vraagje over eigenlijk, ben aan het twijfelen tussen 2 dingen via exit reizen.
het gaat over een fly en drive (dollar) voor 3 weken
met spaatpakket = 555€ per persoon, voor 2 dus 1110
met platina = 719€ per persoon, voor 2 dus 1438
dit maakt een verschil van 328 €
als ik dan verder ga zoeken zit het verschil tussen de pakketten in volgende zaken
platina heeft meer dan spaar:
-aanvullende verzekering (in mijn ogen niet essentieel)
-volle tank benzine (+-30€)
-taksen en milieubelastingen, heb gelezen op dit forum 11$ per dag, dus 154€
dus voor 184€ dingen die je zowiezo moet betalen en een optionele verzekering, is volgens jullie het verschil van 328€ dan gerechtvaardigd?
Als je over het nut van de "normale" aanvullende verzekeringen twijfelt, google dan de gevolgen van deze afweging nog eens op. Je wordt hier echt geheel uitgekleed wanneer je schade veroorzaakt of wanneer je betrokken bent. Er wordt vaak heel simpel gedaan over het rijden hier, maar het barst van de instinkers. Wel of geen "turn on red" leidt vooral bij toeristen tot vreemde acties. Bij het verlaten van de Universal Studio's hebben "verkeersdeskundigen" vlak na een bocht op een plek war je het totaal niet verwacht, ook en stoplicht opgehangen. De een na de ander knalt er dus doorheen... Denk verder nog maar eens aan rondvliegend gereedschap uit passerende pickup truck of decimeters diepe "potholes" in het wegdek waar je velg echt van dubbelklapt. Ik zou me maar verzekeren.
Bij het goedkoopste gasstation hebben wij in twee weken tijd de prijs zien oplopen van 3,12 naar 3,24 per gallon. De hoogste prijs die we onderweg tegenkwamen was 3,78. Natuurlijk kan het ook voorkomen dat dat de prijsontwikkeling voor ons wat ongunstiger uitvalt. Wij kiezen in ieder geval altijd voor een compleet pakket. No worries, mate:-\":-\"
Succes met de keuze!
Hallo,
weet iemand tot hoe laat dit autoverhuurbedrijf op Tampa airport 's-avonds open is?
We komen namelijk pas tussen 20.00 en 21.00 uur aan.
Gr. Erik ( hij die met z'n gezin vrijdag vertrekt naar the sunshine state)
Hun site is: http://www.dollar.com/
En het adres en telnr:
TAMPA INT'L AIRPORT
5503 WEST SPRUCE STREET
TAMPA, FL UNITED STATES 33607
866-434-2226
Ik kan de openingstijden niet echt vinden op de site dus het advies ---> even bellen en je weet het ;)
Die is 24 uur per dag 7 dagen in de week open.
Ik heb een auto gehuurd bij Dollar, en dit zijn de kleine lettertjes:
Your rental includes
* Unlimited Kilometers* Insurance (LDW)* Supplementary Liability Insurance (SLI)* Uninsured Motorist Protection (UMP)* Premium Location Fee*
Sales & State Taxes* Customer Facility Charge (CFC) & Homeland Security Fee (HSF)
Other Fees Payable Locally
* Out of Hours Fees* One Way Fees (where applicable)* Additional extras requested at time of booking or purchased locally* Deliveries &
Collections* Fines, Toll Fees & Parking Charges* Supplementary Insurance to cover injuries to drivers &/or passengers
Voor alle duidelijkheid: ik hoef toch niets extra te betalen ter plekke? Die "Supplementary Insurance to cover injuries to drivers &/or passengers" wordt volgens mij al prima gedekt door mijn reisverzekering.
"Deliveries & Collections Fines", da's toch niet iets dat ze nog eens gaan aanrekenen op de luchthaven van Orlando?
Dankje!
Even een tip van mij. Wordt lid van de dollar express club en je krijgt automatisch priority lane check-in. Bij mij stond er een rij van wel 40 man en er stond op een eenzaam plaatsje een bordje dollar express. Ik daar staan en binnen no-time (nadat de eerste werknemer klaar was met zijn klant) was ik aan de beurt. Toch wel lekker na een intercontinentale vlucht.
Wat denken jullie hiervan?
In juli bij Dollar een auto gehuurd voor 3 weken.
Aan de balie (MCO) 1.000$ aan borg moeten betalen voor "possible traffic violations". Die zou terugbetaald worden indien die er niet waren werd mij gemeld.
Na 3 weken waren die er niet en vroeg ik de borg terug.
Dit kon niet want het was geen borg maar een verzekering zeiden ze me?!
Als ik vroeg waar dat op het contract vermeld stond kon zelfs de supervisor mij dat niet vertellen maar ik was wel met voorwaarden akkoord gegaan. Met de borg ja!
Zoals de meesten, met credit card betaald bij afhaling en een refund kon niet.
Thuisgekomen bij AM-EX een klacht neergelegt maar die konden niets doen omdat de betaling niet geprotesteerd is op datum dat de transactie geregistreerd was!?!
Kortom niets aan te doen en ben nu 1.000$ armer.
Ik heb mijn lesje nu wel geleerd en ben een overtuigde Deeker geworden!
Kom maar op met die button, I will wear it with pride!
Hallo, ik wou is even horen of er iemand hier ervaring heeft bij Dollar? Tzit namelijk zo. De laatste 2 jaar hebben wij telkens bij Alamo geboekt, waar wij tevreden over zijn. In november hadden wij de Equinox geboekt en kregen we een Rav4 mee waar we heel tevreden over waren. Dus in voor April hadden wij terug die Equinox geboekt en kregen we een Mazda 5 mee! Met de auto niets mis, zat ook ruim. Maar valt bij mijn weten toch niet onder een jeep-achtig model. Maar deze auto was meer een soort stationwagon. Waardoor ik me toch wel een beetje afgeript voelde. Anyway wij willen nu dus bij Dollar boeken voor de Midsize categorie. Maar mijn vraag is dus, zitten die ook op de luchthaven in Orlando of moet je met zo'n bus er naartoe rijden? Volgens mij zitten ze aan de luchthaven want ik herinner me precies de bordjes, maar wou toch even zeker zijn.
Alvast bedankt.
Dat heb je goed onthouden, zitten inderdaad ook in de parkeergarage aan de overkant.
Hallo even een vraag tussendoor
Ik wil volgend jaar een auto huren bij dollar,wie heeft hier ervaringen mee?
gr Belinda
Wat wil je weten? Er zijn altijd positieve en negatieve ervaringen.
2x ervaring met Dollar gehad. 1x in Orlando, 1x in Las Vegas. Niets te klagen. Maarja, dat kan voor een ander weer anders zijn.
Vorig jaar voor de eerste keer bij Dollar gehuurd, en ook alleen goede ervaringen. Zeer vriendelijk geholpen. Zowel aan de balie als bij het ophalen van de auto.
Let ook even op deze tip van hkonin02: http://www.floridaforum.nl/showthrea...3&postcount=48
Werkte perfect. Je had die rij met mensen moeten zien kijken. \\:D/
hi allemaal !!
ga voor de eerste keer naar miami en heb een auto gehuurd bij dollar car rent.
heeft iemand ervaring met deze maatschappij ??/
groetjes
roland1
Voor mij nooit of te nimmer again!
Andere forum leden zullen bij andere maatschappijen ook al wel iets meegemaakt hebben.
Maar Dollar voor mij? Nee, dank je!
Voorheen altijd auto's via Alamo geboekt. Afgelopen jaar voor het eerst bij Dollar.
Zeker niets te klagen.
Balie (in Orlando) zit vlak bij Alamo. Bij Dollar kon je zo doorlopen, bij Alamo flinke rij mensen.
Hadden een 8 pers. minivan geboekt, kregen een 12 persoons mee.
Voor onze volgende vakantie in december weer bij Dollar geboekt. En ook voor april/mei ga ik bij Dollar boeken.
Ook ik was in de overtuiging dat je bij Dollar de auto toegewezen krijgt, niet uitzoeken maar gewoon bij de balie een sleutel krijgt en dan het vak te horen krijgt waar de auto staat.
Je maakt me aan het twijfelen, maar wij hebben in maart 2008 voor het laatst bij Dollar gehuurd en we mochten toen echt zelf kiezen; het werd een rode Jeep Liberty en we hadden een midsize sedan gehuurd.......\\:D/Dit jaar komen we bij Dollar terug, we zullen het zien.
Ik heb ooit ergens een lijst gezien van de verhuurstations met selfselect van Alamo en Dollar, maar kan me niet herinneren waar....Wie helpt?
wij hebben onze auto sinds 2004 gehuurd bij Dollar(Orlando) maar wij mochten geen auto uitkiezen, kregen aan de balie de papieren en die moet je dan afgeven in het huisje, waar een medewerker in zit en van die krijg je de sleutels en die zegt ook in welke rij de auto staat. De laatst keer dat wij er waren was in November 2009.
grt. Mineke
Eind mei heb ik een antwoord:wink::wink::wink: (althans, voor Dollar in Miami)
Weet iemand of ze bij Dollar nog steeds Dodge Chargers hebben?
wij zijn ook voor de midsize suv van dollar gegaan.:smile:
Ik kan het niet zo goed uitleggen, daarom maar even de link geplakt : helemaal onderaan de pagina staat welke verhuurlocaties er zijn er of er vrije autokeuze is.
http://www.usareisen.de/mietwagen/ca...=Florida&sz=so
In maart 2008 mocht ik ook zelf kiezen 'op' Orlando, in maart 2009 in Las Vegas bij Dollar ook zelf een auto gekozen. Kan natuurlijk veel veranderen in korte tijd.
Van ons ook niets dan lof over Dollar..zo positief dat ik voor as zondag ( en de dagen daar na :P) ook weer voor Dollar heb gekozen...
nu wel de goede : http://www.usareisen.de/mietwagen/ca...talcomp=Dollar
Bij Alamo mag je ook niet overal kiezen, maar dit topic gaat inderdaad over Dollar. Vorig jaar in San Francisco (via Dollar) stond de auto voor ons klaar: wij hadden het gevoel dat de auto's die Dollar heeft net iets minder luxe zijn dan die van Alamo. Maar altijd nog veel groter etc dan in Nederland, dus wij klagen nooit. In de klasse die wij huren, Minivan 7 seater, zijn alle auto's die wij de afgelopen jaren hadden gewoon altijd goed.
Net de auto geregeld via www.dollarrentacar.de , 14 dagen een fullsize (dodge charger) all inclusive platinum (vergelijkbaar met gold package bij Alamo) voor 370 euro, niet slecht lijkt mij.
Nee dat is echt een mooie prijs.
heeft iemand ervaringen met www.dollarrentacar.de ? Prijzen lijken zeer scherp!
@Ferno : krijg je meteen je voucher per mail thuisgestuurd?
ziet er inderdaad interessant uit.
Zou in onze situatie zelfs iets (€18,-voor 18 dagen) voordeliger zijn dan onze duitse vrienden.
Voor ons ruim € 70 voor 3 weken. Als ik het goed lees, dan kan ik tot 48 uur van te voren ook gratis annuleren.
Yep!!
Gelijk alles gekregen.
Ik heb daarvoor een paar keer telefonisch contact gehad met ze (wat zijn Duitsers netjes en professioneel aan de telefoon al is hun Engels slecht) en alles werd mij uitgelegd.
Je moet voor de platinum pakket gaan want dan heb je echt alle verzekeringen plus een volle tank en extra bestuurders.
Wil je die laatste 2 niet (scheelt 50 euro) dan kan je het beste de komplettpaket nemen de goedkoopste (superspar) moet je laten want dan mis je 2 belangrijke verzekeringen (iets wat te maken heeft met schade veroorzaakt door een onverzekerde partij etc.).
Je krijgt gelijk een voucher nr. en die kan je gelijk uit printen.
Het enige nadeel is dat alles in het Duits is.
Ook het reageren op vragen via email wordt razend snel gedaan, is wel anders dan bij Alamo waar ik een week op een antwoord moest wachten.
net te laat vorige week heb ik bij onze duitse vrienden een suv gereserveerd. is hier een stuk goedkoper.:-(
Hee, dat ziet er goed uit! Ik heb even voor mezelf gekeken, want ik wil de gehuurde auto graag upgraden. Ik heb de auto via UsaReisen.de gehuurd en voor een upgrade naar een standard SUV zou ik daar € 212 bij moeten betalen en bij deze jongens slechts € 123. Ik heb even een mailtje naar UsaReisen.de gestuurd met de vraag of ze me ook zo'n goed aanbod kunnen doen. Nee heb ik.....O:)
USAreisen is in ons geval (fullsize 15 dagen) 23 euro duurder.
Ach...
Maar ik wil wel een Charger!