Bezoek pretparken eind december
Hai,
Wij (mijn vriend en ik) gaan in van 25 dec. t/m 8 januari naar vrienden in North Carolina. We zijn hier al eens geweest en hebben het idee om bijv. van 27 dec. t/m 30 dec. naar de pretparken in Florida te gaan.
We zullen 27 en 30 dec. dan gebruiken om te reizen (zo'n 8 uur rijden).
We hebben dus 28 en 29 dec. om de parken te bezoeken.
Vraag: wat is leuk om te doen. We vinden film allebei erg leuk, maar zijn absoluut niet van de snelle, harde, enge atracties (oei, klinkt dit even truttig)...
Iemand tips en ideeën hoe wij deze 2 dagen kunnen besteden? En is het erg druk dan? Een ander optie zou natuurlijk ook begin jan. kunnen zijn.
Hoor het graag!
Tien
Re: Bezoek pretparken eind december
Niet tussen Kerst en nieuwjaar gaan, vanaf 2 januari is het veeeeeel rustiger in de parken.
Lees wat info over de parken, en besluit dan wat je wilt gaan zien, een advies is heel moeilijk, er is genoeg voor wel drie weken...
Eric
Hoe druk is het in .... (periode)?
Hoi florida experts,
Ik ben nieuw op dit forum en weet dus nog niet zo goed hoe ik de zoekfunctie moet gebruiken...sorry! Ik ben al 4 keer in Orlando geweest (jaja sommige krijgen nooit genoeg) en nu zitten mijn vriend en ik erover te denken om in de week van 15 t/m 24 december naar Orlando te vliegen. Het is wordt mijn vriend zijn eerste keer (rare zin...maar jullie weten wat ik bedoel)hij is een australier en heeft niet zoveel met dit soort theme parks...denkt ie...maar zal hem ff tegendeel bewijzen hihi..\\:D/ ..Nou wil ik hem niet meteen afschrikken met eeuwig lange rijen...mijn vraagje is dus of iemand ervaring heeft met deze periode en of het echt super druk is, of is het nog net voor de kerst en valt het mee?
Oo ook tips voor goedkope touroperators zijn van harte welcome!!! Uit ervaring weet ik dat je eigenlijk alleen 's nachts in je kamer bent dus hoeft niks posh te zijn...
Alvast heel erg bedankt voor de moeite!
Groetjes,
britt
Re: "in de rij van 15 t/m 24 december???"
Dit is zeker geen rustige periode, maar het is te doen.
Kijk maar eens rond op deze site.
Eric
Re: "in de rij van 15 t/m 24 december???"
Hoi Brit,
Wij zijn vier jaar geleden geweest rond de kerst en het was beredruk. Anderhalf uur wachten voor een topattractie was heel gewoon. We deden gemiddeld twee tot drie attracties per dag. Niet echt een geschikte tijd om te gaan pretparken in Orlando.
Groetjes, Mirjam