Oke nou hoop het maar het zou geweldig zijn. Ga is ff in de zoekfunctie zoeken bedankt:-D
Ciska
Afdrukvoorbeeld
Oke nou hoop het maar het zou geweldig zijn. Ga is ff in de zoekfunctie zoeken bedankt:-D
Ciska
Hoi allemaal,
Wij hebben eind mei begin juni 14 dagen via AV een villa geboekt met een auto erbij. We zijn in totaal met z'n 8en (1 kind van 1 jaar). Ben ook heel erg benieuwd wat voor een villa we krijgen. Penpe, hoe weten jullie nu al wat voor een villa jullie krijgen?? Ons werd verteld dat ze dat pas een paar weken/dagen vantevoren doorkrijgen.
We landen volgens de papieren rond 8 uur in Orlando, hoeveel tijd zouden we dan nodig hebben om naar de villa te gaan en waar kunnen we dan nog het beste wat eten gaan halen???
Heb 5 jaar geleden met 2 vrienden coast to coast gedaan via AV en dat was perfect geregeld.
Greetz,
Ulko
Van MCO (vliegveld) naar de villalocaties (meestal US192 west, Davenport of Clermont) is een 30 tot 45 minuten, via tolweg 417 (2 dollars + 2 quarters)
Voor eten, als je boodschappen bedoelt, kun je tot 11 uur terecht bij de Publix supermarkten aan de US192 (div. locaties) of 24/7 bij de Walmart, ook aan de 192 div. locaties, waarvan 1 aan het eind met de kruising van de US27 (Davenport/Clermont)
Voor eten als in een warme hap. Die kom je onderweg voldoende tegen.
wij hebben via AV een appartement gehuurd.
iemand daar ervaring mee?zoek me echt suf naar info over de appartementen,maar er is niet echt veel over te vinden.
alle informatie is welkom!
en ik vind AV tot nu toe zeer vriendelijk en behulpzaam.
Wat wil je er over weten dan? Je huurt een bepaalde klasse villa en die krijg je ook.
Heb je dan geen info van AV gekregen......
Denk het toch van wel
Moet toch voldoende zijn ;-)
Ze geven meestal info die gelijkwaardig is, omdat het niet direct aan te geven is welk appartement / Villa je krijgt. Bij de uiteindelijke reispapieren kregen we het adres pas. En ook wij hebben er goede ervaringen mee met AV.
Grz
Ton
Als het goed is staan er op de site van AV ook foto's van de appartementen.
( Moet je ff goed zoeken )
Wij zitten nu voor de 3e keer ( in 14 maanden tijd :wink: ) in een villa van AV
en hebben al besloten dat wij eind november weer gaan maar dan ook in een
appartement/townhouse. Ga er maar van uit dat deze dus net zo mooi/luxe zijn
als de villa's dus helemaal niets mis mee.
Groetjes uit een warm Florida,
Petra & Pieter
zeer goede ervaring met AV gaan nu voor de 3e keer via AV. Denken =D>met je mee
groetjes,
Marijke
ik zoek in ieder geval een adres van waar de appartementen zitten.
zijn er voldoende handdoeken aanwezig, of is het aan te raden om van thuis ook mee te nemen?is er toevallig iemand die weet of er gerookt mag worden in het appartement.ben ik vergeten te vragen bij AV.en om nou daarover te bellen...maar als ik het goed begrijp is het een wijk waar alle appartementen bijeen zitten.ben zo nieuwsgierig.nog 7 weken...
ER zijn diverse wijken waar appartementen zitten, bijv. aan Poinciana Blvd (Royal Palm Bay, Laguna Bay etc.), maar ook op veel andere plaatsen en roken binnen is i.h.a. uit den boze.
Linnengoed en handdoeken zijn er meestal voldoende, maar voor de meeste van je vragen moet je toch echt contact opnemen met AV.
Je betaald er genoeg voor dus gewoon bellen met AV. Beter teveel gevraagd dan dat het achteraf tegenvalt omdat er iets niet was wat van te voren nog prima te regelen was..
Roken = BIG no-no!! In 99,99% van de woiningen is het niet toegestaan, als je het wel doet zijn alle kosten om het weer rookvrij te krijgen voor jouw rekening. Kan oplopen van $250 tot .... heel veel. Dus: alleen buiten op terras/balkon roken, tenzij ook dat niet is toegestaan.
Handdoeken zijn er meestal voldoende aanwezig. Voor het gebruik in het huis. Voor gebruik van handdoeken bij het zwembad of in zwemparken e.d. wordt meestal verzocht om eigen handdoeken mee te nemen, vanwege de grotere slijtage en zo. Ik neem dan ook altijd een (grote) handdoek p.p. zelf mee, oof koop die in de Walmart os zo. Ik vind het nl. wel zo netjes om het huis met alles erop en eraan zo netjes mogelijk achter te laten.
Er is overgens geen "wijk" waar alle appartementen bij elkaar zitten. De meeste zitten in Kissimmee, Davenport en omgeving, aan de zuidkant van Orlando en in de directe omgeving (binnen 30 minuten rijden) van Walt Disney World). In die plaatsen zijn verschillende "communities" (wijken) waar heel veel huizen en appartementen staan die verhuurd worden. Vaak krijg je pas bij aankomst bij het verhuurkantoor te horen in welke wijk en welk huis/appartement je krijgt. Op zich geen probleem, alles ligt nl. op berijdbare afstand van de bezienswaardigheden in Orlando en de kwaliteit is over het algemeen redelijk gelijk = goed. Mocht je niet tevreden zijn, dan kun je altijd (=zo snel mogelijk!!) contact opnemen met je reisoragnisatie (i.c. AV) of direct met de verhuurder/beheerder.
Wij zijn in april van dit jaar naar Florida gegaan via america vac. Prima geholpen en ook was alles goed geregeld. Ook bij terugkeer leuk nagesprek en toen hadden wij al zo iets van volgend keer weer. Wij gaan nu weer in maart 2010 en huren nu villa met onze kids. Goed gevoel om het bij hun geregeld te hebben.
simon klein
Dus als ik het goed gelezen heb kan je niet de exacte plek uit kiezen maar wel aangeven dat je een appartement wilt of villa.
En waar is de locatie waar je je sleutel op kan halen?
Normaal gesproken bij Hotelbeds USA, goed centraal gelegen aan de US192.
Dag en nacht (via nachtkluisje) op te halen, hoewel er de laatste jaren ook steeds meer villa's zijn waar de sleutelkluis naast de voordeur zit.
Dan moet je meestal nog wel naar het kantoor (bijv. Hotelbeds) om de nodige paperassen op te halen. Kind kan de was doen.
Neem aan dat tegen die tijd daar tenminste het adres wel van heb anders word het nog moeilijk sleutel op halen.
Ja hoor, je krijt van AV het sleuteladres en de eventuele kluiscode bij je reispapieren.
En natuurlijk ook het adres van je onderkomen.
Da's niet helemaal waar. Als je geen specifieke voorkeur aangeeft dan verzorgen zij een mooie villa in een mooie wijk, zonder vantevoren aan te geven waar dat precies is.
Ik geef echter al enkele jaren een aantal wijken op in het deel van Kissimmee op waar ik wel wil zitten, en wat er in de villa moet zitten. En elk jaar krijg ik precies wat / waar ik wil, en vantevoren ook al duidelijk welke wijk / straat / huis ik ga verblijven. Telkens goed geregeld en dik tevreden.
Geen idee. Ik vind elk jaar de prijs die ze vragen nog steeds heel reëel, zo'n € 600 per week in juli/augustus.
Dat valt zeker mee. Ik heb bij hun ook een offerte aangevraagd voor juni/juli 2010, die was toch een stuk hoger dan de offerte van USAFV en AE, jammer want de organisatie zit er zeer betrouwbaar uit. :(
Heeft iemand ervaring met deze organisatie ?
American Vacations, www.americanvac.nl
Ja, vorig jaar alles geboekt. Heel goede service en goed ontvangen op locatie. Zou er zo weer boeken.
Grz
Ton
In 2006 en 2007 bij hun geboekt en meerdan perfect. Voor 2010 is de offerte ook al binnen.
A.s. zaterag hebben ze een mini vakantiebeurs. Daar komen vele van de forummers. Dus misschien een goede tip.
Ik raad in ieder geval iedereen AV aan. Goede service, snelle en nette reacties. Ze zijn vriendelijk aan de telefoon en je kunt met al je vragen bij hun terecht. Via mail ook altijd snel antwoord.
wij hebben nu voor de 2e keer geboekt bij av heeeelllleee goede service ze regelen echt alles goed,al bel je ze 100 keer op met vragen niets is te veel,
groetjes diana
2008 en 2009 bij AV geboekt goede service en vriendelijk niks is teveel
groetjes,
Marijke
prima ervaring.
Vooraf net zo veel info als je wil (heel weinig of heel veel ahankelijk van wat je zel weet of wil)
Maarrrrrrrr, een echt goede organisatie herken je pas bij een (onverhoopt) probleem. Wij hadden een "tegenslag" op vakantie en dat werd ter plekke telefonisch door hun lokale medewerker vlot & goed opgelost en achteraf in Nederland door de staf hier keurig afgemaakt.
Kortom niet twijfelen maar doen; je bent hier bij een goed adres!
Zijn er nog forumleden die een recente ervaring met American Vacations hier willen delen?
Ik moet ze straks even bellen over een vluchtplan voor Oktober, maar de schaarse keren dat wij ze gebruiken (af en toe tickets of een auto) zijn i.h.a. zeer positief.
Altijd bereidt om mee te denken, en als er een actie is m.b.t. tickets bijv. krijgen we altijd een belletje of mail. Vandaar dat we toch af en toe hun diensten gebruiken.
Het meeste doen we zelf, uiteraard :-)
Ook dit jaar weer geboekt bij AV. Alles wordt steeds netjes beantwoord. Zo kregen we een stoelindeling waarbij we vonden dat we een betere plek konden krijgen. Gebeld en binnen 5 minuten was alles al verplaatst. In 2008 was ook alles perfect geregeld.
Grz
Ton
ook wij hebben dit jaar alles geregeld via AV (vorig jaar alleen de tickets).
Maar ik kan niet anders al positief zijn.
wij hadden eerst alleen de tickets geboekt met de mededeling dat ik de rest later wilde boeken.
dit was geen enkel probleem nu ben ik er pesoonlijk naar toe gegaan om alle hotels en auto te regelen en ze hadden daar echt hele goede ideeen voor wat we wilde gaan doen.
zo hebben we samen onze reis ingedeeld.
later heb ik de auto nog veranderd naar een klasse hoger en ook dit was zo geregeld.
ik ben reuze positief over ze.
netjes behandeld en heb je een vraag heel snel antwoord via de mail of telefoon.
Ik ben een beetje teleurgesteld in AV.
Eind vorig jaar hebben we bij een paar reisbureaus offertes opgevraagd voor october. AV gaf een goede prijs, maar we moesten wel snel beslissen, want het was een actieprijs die maar kort gold. Toen we ze een mailtje stuurden met een vraag over een bepaalde vliegtijd die we graag wilden, kregen we als antwoord: De betreffende persoon die jullie offerte behandeld is nu met vakantie en zal over een week terug zijn. Ze zal jullie zelf mailen met het antwoord.......
Ehhhhhh ok.......maar we gaan geen week wachten, dat vind ik geen service en WIJ moeten snel reageren, maar ZIJ mogen het een week laten liggen.....
We hebben toen een ander reisbureau dezelfde vraag gesteld, die belde ons gelijk terug, en daar hebben we alles prima bij geregeld voor uiteindelijk zelfs een lagere prijs.
En ze verkopen Disney Tickets van vorig jaar volgens hun site. ;-)
Citaat:
!!!Bovenstaande tickets zijn geldig vanaf 1 januari 2010 tot 31 december 2010!!!
Tarieven zijn onder voorbehoud van beschikbaarheid en (koers)wijzigingen.
Best jammer dat ze zo weinig onderhoud aan hun site doen. En aan de nieuwsbrieven.
Helaas is het met veel sites vrij droevig met een jaren 90 jasje en dito inhoud. Moet je even doorheen kijken.
Ook wij (lees de ouders) hebben tickets geboekt via AV. Zoals ik begreep verliep dat allemaal vrij voorspoedig, en was ook de reden om "lui" de auto via hun te regelen. Zoals ik zelf zag kon het wel wat goedkoper als je zelf goed zoekt, maar beetje gemak heeft ook een prijs natuurlijk! Nu nog zien of alles naar wens is, dat weet ik pas over enkele weken :)