Inloggen dan Rechtsbovenin veranderen in uk.... Dan de Florida aanbieding aanklikken in special offers... Dan moet het goed gaan ;)
Afdrukvoorbeeld
Ik heb net ook bij Hertz geboekt voor juli 2013. Bedankt voor de tip. Nu 727 euro voor een standaard SUV (drive-usa.de 1140 bij Alamo).
Bedankt voor de tip!
Ook ik kreeg na aanmelden als Goldmember in eerste instantie een hogere prijs. Site afgesloten en opnieuw gestart. Nu wel voor de 30% aanbieding. Goldmember gegevens stonden er keurig in.
Het enige dat nu niet helemaal duidelijk is, is de tweede bestuurder. Bij de bevestiging staat dit er niet bij. Heb je die als Goldmember nu inclusief? Kan het nog niet vinden (maar blijf zoeken).
kan je nog steeds gratis goldmember worden bij Hertz ?
Gisteren Gold Member geworden en geboekt, maar ik heb geboekt via de Belgische Site omdat anders via UK site mijn adres in de UK was en dat vond ik toch wat te louche dus dan maar via de Belgische site geboekt, was wel een 85€ meer dan via de Engelse site, maar ik heb nu toch wat meer gemoedsrust.
En ja, ook een Traverse of gelijkwaardig geboekt.
Toch een mooie prijs.
Geweldig, net geboekt bij Hertz, eerst aangemeld als Gold Member op de NL site en daarna via de UK site geboekt, want dat scheelde euro 100. Nu voor 3 weken GBP 400 een Equinox of gelijkwaardig. Bij de boeking staat bij land wel Uk, maar geboekt als Goldmember met eigen adresgegevens, dus dat moet volgens mij goed komen. Vergeet niet de CDP kortingscode in te vullen : 758672 als je je gaat aanmelden als Gold Member.
Toppertje!! :) Weer iets geregeld...
Heb ook mijn autogeboekt bij Hertz, zonder eigenlijk "Gold Member" en gewoon via de Nederlandse site geboekt in de Engelse taal. Wat eigenlijk geen verschil uit maakte per prijs. Heb nu mooi 30% korting gekregen en betaal voor 17 dagen autohuur €255,00. Wel de kleinste auto, maar ik hoef eigenlijk ook niet in grote auto's te rijden. Kans is toch ook weer aanwezig dat je mogelijk aan gratis upgrade krijgt, zoals ik de vorige keer had (niet vanuit gaan natuurlijk)
Maar hoe kleiner de auto hoe minder benzine verbruik.
Ik heb ook zojuist geboekt via de link die hier is genoemd. Goldmember geworden en daarna ingelogd en geboekt. Super aanbieding! Bedankt voor de tip(s)!!
Ik heb net eindelijk geboekt,ben eerst goldmember geworden alleen via de goldmember site kreeg ik niet die goedkope prijs,dus ben weer uitgelogd en uiteindelijk geboekt via de UK site zonder het goldmemberschap,zullen ze dit niet vreemd vinden?
Ik vind het toch wel eng op deze manier ook omdat je wel adresgegevens in kunt vullen maar land wat erbij staat is dan UK...
Scheelt voor ons wel zo n 300€ !!
Ook wij hebben gekeken naar de geweldige tip op de site van Hertz ik heb alleen nog een vraag:
Wat wordt er bedoeld bij Hertz met: Geschat bedrag wat bij de balie betaald dient te worden ?
Ik begrijp als je goldmember bent dat je dan niet naar de balie hoeft maar dat je dan door kunt lopen naar de auto?
Wat hier waarschijnlijk mee bedoeld wordt is dat de prijs dat je moet betalen in US Dollars is wat op je rekening staat.
Maar omdat je pas aan de balie betaald maar het bedrag ook in euro's wordt vertoond op de website. Dat er dan bij staat
"geschat bedrag" dit heeft te maken met de valuta of wisselkoers van de Euro tegenover de Dollar. Wat zo'n beetje op elk
moment van de dag wijzigt. De wisselkoers die nu geldt, geldt hoogstwaarschijnlijk niet als je daadwerkelijk de auto ophaalt.
Dollar bedrag blijft hetzelfde, maar door de wisselkoers wijzigt het bedrag in Euro's.
Beetje erg lange uitleg, maar hopelijk is dit het antwoord waar je naar zocht.
De UK site geeft toch geen prijzen in euro's weer? En de laagste aanbieding geldt toch alleen voor prepaid boekingen? De prijs is in Britse ponden op de site. Je betaalt als je van de aanbieding gebruik maakt de huur vooruit (prepaid) en de prijs die genoemd wordt is vast. Tenzij je later zelf toch nog voor extra's kiest die je aan de balie kunt vastleggen en betalenVoor het geval er op de een of andere manier een foute berekening op de site wordt gemaakt, behoudt Herz zich het recht voor de prijs aan te passen.Citaat:
This Rate is Guaranteed. Taxes, fees and extras, if not included in the rate, are subject to change.
Prijsvoorbeeld van de site:Citaat:
Although we try to ensure that all prices quoted on our websites are accurate, errors may sometimes occur. We will inform you as soon as possible if we discover an error in the price of your reservation and give you the opportunity to confirm your booking at the correct price or cancel. Our usual cancellation charges will not apply if you choose to cancel. If you cancel and you have already paid for your rental, you will receive a full refund. If we are unable to contact you we will treat your reservation as cancelled.
Toegevoegd: na bericht van Houtsie de betaling op de site ook eens helemaal afgemaakt en je kunt inderdaad alleen maar een adres in de UK opgeven. Een vals adres opgeven zou ik zelf zeker niet doen als het om autohuur gaat, maar ieder maakt daarin zijn eigen afwegingen.Citaat:
1 Week SUV prepaid = 192 GBP = 305 USA dollar. Voordelig en geen koersrisico.
1 Week SUV Non prepaid = is direct in USA dollar berekend op $ 331. Duurder en ook nog het koersrisico.
Ik heb zojuist antwoord gekregen van Hertz, zie onder.
Please, ensure that you specify your correct country of residence at the time of booking. Specifying an incorrect country of residence may result in a cancellation of your booking due to false information.
Ga dus toch maar braaf boeken via hertz.nl weet ik in ieder geval zeker dat het goed is dan maar iets duurder uit zijn dan via de uk site.
Weet niet of ik het kan reproduceren maar ik heb mijn boeking bekeken bij Herz (die ik heb gemaakt via de UK site), toen mijn land en taal gewijzigd en opnieuw een zoekactie gestart, Nu krijg ik bij het maken van een nieuwe boeking wederom de lage prijzen in ponden maar kan ik ook mijn adres in Nederland invullen. Wat mij ook opvalt is dat in de boekingsbevestiging ik nergens mijn adres zie staan.. Is annuleren gratis? Dan boek ik hem wel opnieuw maar dan met adres in Nederland ..
Voor zover ik kon zien kun je binnen 7 dagen kosteloos annuleren. Ik kon UK niet weghalen maar heb op de tweede adresregel Netherlands toegevoegd.
Jij denkt niet dat het een probleem is dat je niet in Engeland woont?
Ik heb dit ook zo gedaan en volgens mij is het belangrijkste dat je je CC die je meeneemt de zelfde is als bij boeking gebruikt en verder kan ik ter plekke aantonen dat mijn Gold Member gegevens exact overeenkomen met mijn rijbewijs gegevens en paspoort gegevens en met deze gegevens is de boeking gemaakt op de UK site, dus geef ik aan dat ik niet in de UK woon.
Het is van Hertz ook niet handig verschillende tarieven in verschillende landen te hanteren, dan vraag je erom....
Zijn er niet al Forummers die ook altijd via een DE of UK site een auto huren zonder problemen?
Als je Gold Member bent staat alles in je " PERSONAL AND CONTACT DETAILS"
Daar zul je zien dat je gewoon in Nederland woont!!
Daar staan je Creditcard gegevens, je rijbewijs, en ook waar je rijbewijs is uitgegeven.
daar zie je al je voorkeuren !!
http://imageshack.us/a/img191/1686/s...ing2012111.jpg
Verder ik heb al eerder zo geboekt, zelfs in je eind afrekening staat Nederland als land op je Receipt, welkje ook online kan vinden in My Profile:
Ga naar Receipts, alleen zichtbaar als je al eerder hebt geboekt.. en vink je rijbewijs aan.. Klik op Details..
Daar zie ook gewoon
Rick XXXXX ------- MXXXX AMSTERDAM NETHERLANDS
Nergens maak je een adres in de UK aan!!
Wij hebben zojuist geboekt via de Nederlandse site had geen zin om het risico te nemen we rijden straks heerlijk in een SUV voor 500 euro voor 18 dagen dus ben helemaal happy scheelt toch 180 euro met usareisen.de
Toch kan ik nergens in de bevestiging een adres o.i.d. vinden. Het enige wat ze vragen is de Credit card waarmee je hebt geboekt en je rijbewijs. Vreemde is eigenlijk dat je nergens in de boekingen bevestiging van Herz een naam of adres terug vind ....
ligt het aan mij (mijn zoekkunsten) of kan je bijna nergens meer kiezen voor de fullsize suv. voor zover ik weet was dit de enige suv met 7 zitplaatsen (waarvan 2 eigenlijk alleen geschikt voor kinderen, maar toch).
wat doe ik fout
Alamo biedt een Full Size SUV Chevrolet Tahoe, een Crossover GMC Acadia of een Luxury SUV Lincoln Navigator. Herz biedt een GMC Yokon, Chevy Traverse of een Chevrolet Suburban. Dollar biedt Chevy Traverse of een Chevrolet Suburban. National biedt een Chevrolet Tahoe ........ik denk dat er een ruime keuze is, toch?
Bij USAReisen is het iig geen probleem om een Full Size SUV te huren. Ik heb ergens in januari in Orlando gezocht.
Je krijgt daar eerst een aantal auto-klasses te zien waaronder Midsize SUV en SUV. Onder SUV hangen Standard SUV, Fullsize SUV en Premium SUV.
http://i.imgur.com/Btgto.png
Bedankt voor de reacties.
Ik dacht alleen dat er voorheen bij bv. autoreisen.de altijd bij de fullsize meer als 5 personen stond aangegeven.
en inderdaad bij rechtstreeks bij de bverhuurder zie ik het nu wel staan 5 volwas. en 2 kids.
Je kunt altijd nog voor de Minivan gaan. Daar kunnen ook 7 mensen in. usareisen.de geeft het op als een 5 persoons auto, maar dat heeft voornamelijk met het aantal koffers te maken. 7 mensen + 7 koffers wordt passen en meten, maar het kan wel.
Ook ik heb geboekt via de Hertz aanbieding op de UK site. Heb een chevrolet Equinox geboekt van 01-08-2013 tot 24-08-2013 voor 444 pond.
Het viel me op dat een Dodge grand caravan maar 14 pond meer koste en ook nog minder benzine verbruikt, maar na het lezen van de vergelijkende test toch maar de Chevrolet gekozen.
Na de boeking heb ik Online Checkin gekozen, waar mijn NL adres stond met als land UK dit was te wijzigen in Netherlands. Ook mijn rijbewijs gegevens ingevuld en kreeg daarna de volgende melding:
MARC BLOKLAND, you have successfully checked-in, and your booking confirmation number is below. We look forward to seeing you on Thu, Aug 01 2013
Plus een bevestigingsmail.
Waar zie jij een adres staan als je on-line checkin doet? Ik zie het nergens terug.... Kun je misschien even een PB sturen met een screebshot?
Forum is ook prima, dacht alleen dat niet iedereen hier misschien op zit te wachten omdat het nogal een specifieke vraag betreft :o ....
Proces heb ik als volgt uitgevoerd:
- Boek bij Herz.co.uk zonder gold membership, met is het duurder. Gold membership kan later niet aan de reservering toegevoegd worden! betekent dat een extra bestuurder bijbetaald moet worden.
https://lh5.googleusercontent.com/-o...turehertz1.PNG
- Na de boeking verschijnt het volgende scherm
- Klik online/check in
- Het volgende scherm verschijnt:
- https://lh5.googleusercontent.com/-d...rehertztot.PNGVerander United kingdom in Netherlands en vul overige gegevens in
- Klik Check-in Now
- Boeking compleet incl bevestigings mail
Hoop dat dit afdoende duidelijk is.
Wij hebben rondgekeken bij usa reisen echter deze kwam zoals vaker duurder uit, dit keer hebben we de auto geboekt bij usa funvacations deze was echt het goedkoopste op dit moment (afgelopen maand). Maar sommige klasses kunnen elders weer goedkoper zijn, maar voor de onze een econmy 4 deurs waren hun het goedkoopste. Scheelde iets van 30 euro geloof ik. Maar er zijn natuurlijk nog meer aanbieders, kijk en vergelijk.
Hopelijk is dit geen echte reclame, anders graag mijn bericht verwijderen.
Dan zal het bij de organisatie waar jij hebt geboekt waarschijnlijk een aanbieding zijn icm vliegticket.....
Idd, maar ik heb ook bij de duitse vrienden gekeken voor deze combinatie, en die waren dus duurder, dan de Nederlandse organisatie :)
Ook al huur je de auto los, waarvoor ik ook heb gekeken, usafun was echt de voordeligste, maar er zijn meerdere aanbieders,dus kijk vooral rond.
Als je nu kijkt bij Hertz (Engelse site) dan is de auto die ik heb gehuurd (suburban, eind juli voor 28 dagen) geen 750 pond meer, maar 1950 pond :confused: .. Vreemd..
Idd vreemd ik heb ook net gekeken en nu is de auto die wij gehuurd hebben ( yukon) in dezelfde periode met Florida korting ook 900 pond duurder!!
Ik zal je Nathalie wel een PM sturen, met een reibureau, wie weet zijn ze goedkoper, laat dit dan effe weten :p
Gistermiddag werkte de server van Hertz niet. Hierna waren inderdaad de prijzen op de uk site hoger. De bedragen in euro's (via de nl site) zijn nu met dezelfde kortingscode een stuk voordeliger maar nog wel duurder dan de prijzen in het begin van deze week. Ik ben in ieder geval blij dat ik al geboekt heb.
fuck meen je niet , ik wilde dit weekend boeken ...