Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 5 van de 71 EersteEerste ... 345671555 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 710

Onderwerp: Auto huren 2013

1. Top | #41
    Regelmatige Bezoeker Mara98's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012

Standaard Re: Autohuur zomer 2013 nu boeken?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door houtsie Bekijk Berichten
    Bedankt voor je antwoord. Ik heb me inmiddels aangemeld als Gold member maar indien ik inlog en dezelfde auto wil huren krijg ik een ander bedrag (duurder!) dan dat ik me niet inlog met me gold member lidmaatschap.
    Inloggen dan Rechtsbovenin veranderen in uk.... Dan de Florida aanbieding aanklikken in special offers... Dan moet het goed gaan

2. Top | #42
    Vaste Bezoeker Kvanderdonk's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2011

Ik heb net ook bij Hertz geboekt voor juli 2013. Bedankt voor de tip. Nu 727 euro voor een standaard SUV (drive-usa.de 1140 bij Alamo).
    Bedankt voor de tip!

Ook ik kreeg na aanmelden als Goldmember in eerste instantie een hogere prijs. Site afgesloten en opnieuw gestart. Nu wel voor de 30% aanbieding. Goldmember gegevens stonden er keurig in.

Het enige dat nu niet helemaal duidelijk is, is de tweede bestuurder. Bij de bevestiging staat dit er niet bij. Heb je die als Goldmember nu inclusief? Kan het nog niet vinden (maar blijf zoeken).

3. Top | #43
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012

kan je nog steeds gratis goldmember worden bij Hertz ?

4. Top | #44
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010

Gisteren Gold Member geworden en geboekt, maar ik heb geboekt via de Belgische Site omdat anders via UK site mijn adres in de UK was en dat vond ik toch wat te louche dus dan maar via de Belgische site geboekt, was wel een 85€ meer dan via de Engelse site, maar ik heb nu toch wat meer gemoedsrust.
    En ja, ook een Traverse of gelijkwaardig geboekt.
    Toch een mooie prijs.
    Love to Travel

5. Top | #45
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012

Geweldig, net geboekt bij Hertz, eerst aangemeld als Gold Member op de NL site en daarna via de UK site geboekt, want dat scheelde euro 100. Nu voor 3 weken GBP 400 een Equinox of gelijkwaardig. Bij de boeking staat bij land wel Uk, maar geboekt als Goldmember met eigen adresgegevens, dus dat moet volgens mij goed komen. Vergeet niet de CDP kortingscode in te vullen : 758672 als je je gaat aanmelden als Gold Member.
    Toppertje!! Weer iets geregeld...
    Laatst gewijzigd door Esther2013; 11-11-12 om 13:44.
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl

6. Top | #46
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012

Heb ook mijn autogeboekt bij Hertz, zonder eigenlijk "Gold Member" en gewoon via de Nederlandse site geboekt in de Engelse taal. Wat eigenlijk geen verschil uit maakte per prijs. Heb nu mooi 30% korting gekregen en betaal voor 17 dagen autohuur €255,00. Wel de kleinste auto, maar ik hoef eigenlijk ook niet in grote auto's te rijden. Kans is toch ook weer aanwezig dat je mogelijk aan gratis upgrade krijgt, zoals ik de vorige keer had (niet vanuit gaan natuurlijk)

Maar hoe kleiner de auto hoe minder benzine verbruik.
    13th USA Trip: 30 december 2013 t/m 16 januari 2014
    Volledige reis zal zich in Florida plaatsvinden, wel een speciale reden om deze keer heen te reizen.

7. Top | #47
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2010

Ik heb ook zojuist geboekt via de link die hier is genoemd. Goldmember geworden en daarna ingelogd en geboekt. Super aanbieding! Bedankt voor de tip(s)!!

8. Top | #48
    Regelmatige Bezoeker natalie's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010

Standaard Re: Auto huren 2013

Ik heb net eindelijk geboekt,ben eerst goldmember geworden alleen via de goldmember site kreeg ik niet die goedkope prijs,dus ben weer uitgelogd en uiteindelijk geboekt via de UK site zonder het goldmemberschap,zullen ze dit niet vreemd vinden?
    Ik vind het toch wel eng op deze manier ook omdat je wel adresgegevens in kunt vullen maar land wat erbij staat is dan UK...
    Scheelt voor ons wel zo n 300€ !!
    2010: New York,Orlando en Miami, 2011: Orlando,Miami,Key West
    2012: Orlando,Cape Coral,Miami2013: Key Colony,Cape Coral,Orlando en Miami
    2014: las Vegas,Los Angeles,San Francisco 2015:Key Largo,Orlando,Miami 2016: miami, fort Meyers,Marathon,Orlando. 2017: Daytona,st Augustine,Savannah,Jacksonville, Orlando, Cape Coral, Treasure Island 2018:Florida 2019: los Angels, las Vegas roadtrip.

9. Top | #49
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2010

Ook wij hebben gekeken naar de geweldige tip op de site van Hertz ik heb alleen nog een vraag:
    Wat wordt er bedoeld bij Hertz met: Geschat bedrag wat bij de balie betaald dient te worden ?
    Ik begrijp als je goldmember bent dat je dan niet naar de balie hoeft maar dat je dan door kunt lopen naar de auto?

10. Top | #50
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Emily Bekijk Berichten
    Wat wordt er bedoeld bij Hertz met: Geschat bedrag wat bij de balie betaald dient te worden?
    Wat hier waarschijnlijk mee bedoeld wordt is dat de prijs dat je moet betalen in US Dollars is wat op je rekening staat.
    Maar omdat je pas aan de balie betaald maar het bedrag ook in euro's wordt vertoond op de website. Dat er dan bij staat
    "geschat bedrag" dit heeft te maken met de valuta of wisselkoers van de Euro tegenover de Dollar. Wat zo'n beetje op elk
    moment van de dag wijzigt. De wisselkoers die nu geldt, geldt hoogstwaarschijnlijk niet als je daadwerkelijk de auto ophaalt.
    Dollar bedrag blijft hetzelfde, maar door de wisselkoers wijzigt het bedrag in Euro's.

Beetje erg lange uitleg, maar hopelijk is dit het antwoord waar je naar zocht.
    13th USA Trip: 30 december 2013 t/m 16 januari 2014
    Volledige reis zal zich in Florida plaatsvinden, wel een speciale reden om deze keer heen te reizen.

Forum Rechten