-
Re: Reisverslag Teleton: 26-02 t/m 26-03 2012 Springbreakertjes
Teleton, ik wens jullie een zeer goede (rustige) reis, en een zeer aangename vakantie. Als jullie aankomen ben ik al aan het inpakken voor de terugreis van maandag. Maar zelfs 1 week was leuk. Alvast welkom in Florida, en ik heb alvast het grote licht bovenin het uitspansel op volle sterkte voor jullie gezet ;-)
En ik vind de slogan rechtsbovenin jullie blog een giller zeg!
-
Haha, had het ook gelezen van de benzineprijzen daar, wat een giller :)
Heel voorspoedige reis en een fijne vakantie! Ik heb jullie foto's even goed in mijn geheugen geprent, zal eens opletten of ik jullie spot in Orlando :wink:
-
Een hele goede reis, en alvast een topvakantie toegewenst, we lezen weer graag mee.
-
Ton en Lidy,
Fijne vakantie en geniet vd Springbreakertjes. Leg ze maar vast op papier, vooral dan die wulpse, zwoele,...
sorry, liet me even gaan.
-
Goedemorgen,
Zo dat is weer lekker lezen op zondagmorgen, gezellig de blog is weer van start, weer heerlijk gelezen over allerdaagse dingen, die nergens over gaan, maar weer zo fijn geschreven.
Hoop dat jullie een rustige vlucht hebben over de plas en een goed begin van jullie vakantie.
Groetjes Tante Toos
-
Goed om te lezen dat er weer een paar Ollanders onderweg zijn naar hier. De zeven zonnen worden af en aan geblokkeerd door wat wolk, maar de temp is prima de luxe.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Ta2 Gerrit
maar de temp is prima de luxe.
Om met Polle Eduards te spreken: Pico de luxe! Geen woord te veel gezegd, bij aankomst al behaaglijk, na de eerste boodschapjes zojuist nog 22 graden gemeten. Nu eerst zo tussen de klamme lappen.....morgen verder.....:-\":-\".
-
Lekker hoor het grote genieten is begonnen !!
Wij zitten klaar om morgens lekker mee te lezen !!
-
-
Ben blij dat jullie nog even blijven , leuk om mijn morgendkoffie mee te drinken
-
-
Sluit me er helemaal bij aan. Mijn baas zal het echter niet waarderen, want daar gaat weer enkele minuten productiviteit ;-)
-
Man weer genoten van je blog !!!
-
De stemming blijft opperbest samen met jullie vakantie vriendjes daar in Florida, geniet lekker verder.
Oja, de blog is natuurlijk ook weer opperbest:lol:
Grtjes. Tante Toos
-
Hoi Ton en Lidy,
Als jullie genieten genieten wij ook.
Is weer heerlijk en wat kan Ton goed schrijven. Van niet veel weet hij heel veel te maken. Ga zo door ik lees altijd met heel veel plezier jullie dagelijkse beslommeringen.
Groetjes en nog een fijne vakantie samen met jullie vrienden
Marita
-
Ik wilde reageren op je Blog, maar helaas lukte dat niet, dan maar hier:)
Jammer dat je een beetje ziekjes bent, beterschap!! En toch wel heel stoer dat je nog een blogje hebt gemaakt!
Ennu......sterkte voor Lidy;)
-
Ook namens ons heel veel sterkte. Meestal is het na 1 dagje over. Ook Teletonnie heel veel sterkte met de patient.
Morgen is de stemming weer optimaal!
Groeten fam Riwi
-
Hoop dat je inmiddels onder de goede zorgen van Mevr. Teleton, je weer een stuk bent opgeknapt, en de 7 zonnen weer ziet schijnen :smile:.
Grtjes Tante Toos
-
Vervelend zo ziek op vakantie, van harte beterschap!!
gr Pama
-
Veel beterschap ton.................of juist niet dan kan je nog wat langer blijven en ik bij mijn ochtendkoffie nog wat extra dagen genieten van jullie blog :-) :-)
-
Beterschap Ton.Hoop dat je gauw verlost bent van zweet,snot en andere narigheden en weer volop kunt genieten van de zeven zonnen en de vvv.
-
Tussen twee hoestbuien door: Dank allemaal voor de vriendelijke woorden hier en op het blog. Daar knapt een mens van op!
-
Dat is toch wel jammer, maarja niets aan te doen, hopelijk ben je snel weer beter!
E n wederom sterkte voor zuster Lidy :)
-
Ook ik wens je natuurlijk Van Harte Beterschap. Je verhalen "lijden" er gelukkig niet onder!
-
Beterschap en hopelijk gaat het snel beter.
-
Het gaat prima, zie ook de twee laatste postings op dit forum. Geen idee wat er in die pillen zit, maar.......\\:D/\\:D/
-
Haha !! Jullie zijn goed bezig ! Een hele andere periode dan normaal, ben benieuwd hoe dat jullie gaat bevallen ;)
-
Jonge jonge jong,
nog van de ene vakantie aan het genieten is de volgende al geboekt.=D>
Het gaat weer prima met je.
Geniet nog van de laatste dagen dan doen wij dat ook.
Groetjes Marita
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Teleton
Het gaat prima, zie ook de twee laatste postings op dit forum. Geen idee wat er in die pillen zit, maar.......\\:D/\\:D/
Ik denk dat er extra Florida verslavingsmiddel is toegevoegd aan je kuurtje=D>!
Wat een supervooruitzicht.
-
Jammer de laatste dagen geen blog, maar je heb tenslotte "vakantie" :D.
Wens jullie alvast (je moet er eigenlijk nog niet aan denken;)) een goede en voorspoedige reis naar huis.
Groetjes Tante Toos
-
-
Re: Reisverslag Teleton: 26-02 t/m 29-03 2012 Springbreakertjes
O, jee. Er is weer een blog. Zit er soms een haar in de soep? Is er iets aan de knikker.......[-o<. Liefhebbers van Springbreakertjesstreken kunnen weer op ons blog terecht voor de nieuwste berichten over de Springbreakertjes in De Verlenging.......
-
Tja langer blijven is geen straf, nu maar hopen dat alles goed gaat met de patient. In ieder geval veel sterkte
fam Riwi
-
hopelijk knapt ze snel weer op, buikloop is niet fijn maar gaat gelukkig wel weer snel over. Gewoon blijven eten en zeker veel drinken. Niet overstappen op alleen maar rijst of bananen want dat gaat verkeerd.
-
-
Omg ton ik meende dat niet hoor :-). In elk geval veeeeeel beterschap toegewenst.
-
Van harte beterschap en probeer nog een beetje te genieten zoals wij altijd genieten van je blogs.
-
-
Fijn dat jullie weer goed zijn thuis gekomen, al ging het niet helemaal volgens plan ;)
Gtjes Tante Toos
-
Allemaal reuze bedankt voor de leuke reacties hier en ook op het blog. Fijn om te weten dat er zoveel leden van het Florida Forum met ons mee lezen. We telden 15.000 klikjes en meer dan 550 reacties op 35 berichtjes; dat is niet mis voor een blog dat eigenlijk nergens over gaat.
Wij hadden ook deze keer al met al best een heerlijke reis die helaas niet op alle fronten even plezierig is verlopen. Hadden wij van te voren enige angst voor de Springbreakertjes, dit bleek volkomen onterecht. Minder beducht waren we voor de Springvirusjes, maar die namen ons deze reis juist goed bij de kladden!
Coral Cay is uitstekend bevallen, het weer was boven verwachting, de koers van de dollar sympatiek, net als de dienstdoend huisdokter die we tot twee keer toe nodig hadden. Ook dank aan de mevrouw van de ANWB alarm-centrale die ons, omdat we ongewild een paar daagjes aan de reis moesten vastplakken vanwege de virusjes, prima heeft geholpen. Dat leverde wel mooie verhalen voor een blog op, maar op zulke avonturen zit je natuurlijk niet te wachten in het verder zo vrolijke vakantieland Florida.
Voorlopig zitten wij hier in een grijs en koud vaderland, weer op betere tijden te w88. Over precies 8 maanden en 8 dagen vliegen wij gelijk Snowbirds de warmte weer tegemoet. Niet meer per Franse Voiture naar het Ibis in Brussel, maar deze keer weer eens met een taxibusje via Tante Toos en Ome Gerrit aan de A4 naar Schiphol. Eventjes geduld dus, want het busje komt zo.....
Misschien tot dan, groetjes van Lidy & Ton.