-
Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken
Het klopt wel, onze ervaring was ook dat de prijzen niet zoveel schelen, of je de kaartjes nu vooraf of ter plekke koopt. We hadden vorig jaar vooraf de kaartjes gekocht, echter bij het park zagen we dat de kaartjes niet eens zo veel qua prijs scheelden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
briene
Heb net nog eens in het schema gekeken.
De goedkoopste 4dagenpas met waterfunktie komt op 742 euro.
Wij betaalden 1000 dollar in de luchthaven van Orlando.
Goedkoper zelfs nog.
Dus, mijn advies, gewoon ter plaatse ophalen.
Je waterparkticket is een extraatje.
-
Nog een opmerking over de parkhopper-optie. Onze mening is het, dat als je naar WDW gaat in een periode waarin de zon erg hard schijnt, dan moet je je bedenken of je wel zo'n parkhopper-optie gaat nemen. Het punt is namelijk dat je dan wel voor de meerprijs makkelijk park in en uit kunt wandelen op 1 dag, echter uit onze ervaring gesproken, heb je na een uurtje of 5 a 6 in 1 park te hebben rondgewandeld in de hard stralende zon er echt wel genoeg van :) Afhankelijk van hoe lang je in Orlando zal verblijven, kun je dan beter een pass nemen met ipv de parkhopper-optie extra passdagen. Die zijn namelijk aanzienlijk goedkoper (als je dan niet 1 maand verblijft of zo, maar eerder 10 dagen of 2 weken).
-
Hoi hoi
Zit al twee dagen te zoeken naar een voordelige 3 daagse pas voor de parken hollywood,animal en magic:sad:Kom er niet uit.
Snap dat met die anwb pas ook niet echt. Heeft iemand opties??
-
Voor slechts drie parken zal het niet lukken.
Je zal toch echt een Disney World - Magic Your Way ticket moeten hebben.
Je kunt zelf kiezen voor hoelang je zo'n ticket wilt hebben. Natuurlijk geldt hier wel, hoe langer hoe (relatief)goedkoper.
Dit geeft je toegang tot de 4 'normale' parken van Disney en vervolgens kies jij uit naar welk park je wilt.
Ik hebzelf net tickets besteld bij undercovertourist.com, hier hebben ze alle mogelijke combinaties voor je overzichtelijk onder elkaar gezet en zijn niet duur.
Misschien wel handig om eens te bekijken.
Verder is er op dit forum enorm veel info over Disney Tickets te vinden, zoals HIER
-
hallo,
wij (echtgenoot, dochter van 10 en ik) gaan in juli voor 1 maand naar orlando, is het dan interessant om dat 21 dagen ticket voor disneyworld dat je op de engelse sites kan vinden te nemen of is 14 dagen voldoende ?
willen natuurlijk ook al de andere parken (seaworld, universal, bush gardens) bezoeken en twijfelen of we die tickets hier al zouden kopen of pas ginder want heb gelezen dat er in plaatselijke krantjes ook vaak promotie gemaakt wordt voor kortingen op tickets
Kunnen jullie helpen ?
christel
-
Ik heb een aantal weken tickets voor KSC besteld bij UCT, zijn zonder problemen bij mij thuis middels de gewone post gearriveerd. Weet iemand hier, als je MYW tickets besteld twv 630,= euro, of die aangetekend worden gestuurd of ter ondertekening bij aflevering door de postbode ? Ik vind het namelijk een gigantisch bedrag om te laten kwijtraken in de post. Op de envelop zit namelijk een sticker van UCT, dus elke slimmerik in de postbestellingsketen weet wat er in die envelop zit.
-
Bij ons kwamen de 6 bestelde 10 dagen incl. waterpark tickets gewoon in een envelop in de bus.
-
Citaat:
xinhier
heb gelezen dat er in plaatselijke krantjes ook vaak promotie gemaakt wordt voor kortingen op tickets
Kunnen jullie helpen ?
christel
In de plaatselijke krantjes staat het bol van de kortingen. Mààààr... bij mijn weten zijn daar géén kortingen bij voor de Grote Parken (Disney, Universal, SeaWorld).
Wel voor bv airboatrides, gatorland, enz. De kortingen die je krijgt in de krantjes, verkrijg je ook op hun sites.
-
Even een vraag: scheelt het nou echt zoveel geld om die kaarten vooraf te bestellen? Kon me namelijk van ons bezoek vorig jaar nog herinneren dat het qua prijs toch niet echt veel uitmaakte of je de kaartjes nu ter plekke zou kopen of vooraf. Wij hadden vooraf de kaartjes besteld via USA Fun Vacations, 7-daagse MYW met parkhopper.
-
Ik denk dat het ook een praktische reden heeft, je hoeft niet meer daar in die lange rij voor de ticket-office te staan.
-
Citaat:
ed_anja_wesley
Even een vraag: scheelt het nou echt zoveel geld om die kaarten vooraf te bestellen?
Het verschil voor de Disneytickets is kleiner dan voor de overige parken. Het verschil hangt bijvoorbeeld ook af van de dollarkoers. Koop je ze vooraf wordt de dollar duurder, ben d'r blij mee. Wij kochten onze tickets in Florida met een koers van meer dan 1,50. Daarom waren we voordeliger uit. Maar het had ook andersom kunnen zijn.......Verder kopen veel mensen (vooral als ze wat langer dan een paar dagen blijven) de tickets voor de engelse markt die meer flexibiliteit over een langere periode bieden en ook nog eens voordeliger schijnen te zijn.
Het is niet alleen het financiele voordeel, maar ook het gemak. Met je tickets in je zak, loop je zo door. Zonder tickets mis je misschien de boot naar MK....
-
Eerlijk gezegd vond ik dat ten tijde van ons bezoek vorig jaar juni wel meevallen. Of sterker, er was haast geen rij :)
-
iedereen moet natuurlijk voor zich zelf bepalen wat wijsheid is.
Maar als je toch van plan bent naar Disney te gaan, waarom zou je het dan niet vooruit bestellen?
Het kost anders minstens net zo veel (waarschijnlijk meer), en je loopt in ieder geval zo door bij de kassa.
En tevens kun je je vakantie een beetje gespreid betalen;)
Nogmaals, betalen moet je toch.
-
Wel, we zijn er nog niet exact uit wat we gaan doen. En daarbij, als het aan de kassa net zo rustig als vorig jaar, kunnen we op het laatst of zelfs ter plekke besluit nemen en alsnog de tickets kopen (en al zijn deze wat duurder, 50% zal het nooit schelen). En daar houden we van: geen planning, alles op het laatste moment en lekker veel risico hahaha. Nee, dat nou ook weer niet...
-
grappig om te te zien dat iedereen anders is.
Wij zelf plannen graag dit soort dingen.
Houdt er wel rekening mee dat de tickets aanzienlijk goedkoper worden naarmate je meer dagen kiest. Dat zal je bij de ticket office toch echt even moeten plannen.
-
Nou, vorig jaar hadden we alles van te voren keurig op een rijtje, kaartjes van tevoren besteld en de hele mikmak. Maar dat was meer omdat we eigenlijk geen idee hadden wat ons te wachten stond. Voor aankomend jaar is dat al anders voor ons. We zullen best die kaarten van te voren bestellen ik denk dat het sowieso 7 of 8 dagen pass zal worden, maar we moeten even kijken hoe we dat gaan doen met Sea World en Universal (want hier waren we vorig jaar niet geweest). We hebben 14 daagjes dus we komen er wel uit, uiteindelijk :D
Het ging er mij meer om of je het om de prijs moet doen. En dat denk ik niet, zeker niet als in juni blijkt dat de USD is gezakt als een baksteen.. ;) Maar dat zal wel niet. Ik geloof dat ie in een stijgende lijn zit.
-
Citaat:
ed_anja_wesley
ik denk dat het sowieso 7 of 8 dagen pass zal worden, maar we moeten even kijken hoe we dat gaan doen met Sea World en Universal (want hier waren we vorig jaar niet geweest). We hebben 14 daagjes dus we komen er wel uit, uiteindelijk :D
Wij hebben een 6 daagse WDW en zitten verder met precies het zelfde 'probleem' met o.a. seaworld.
We zijn al wel bij Universal geweest dus dat scheelt weer:wink:
En de dollar lijkt inderdaad aan een grote opmars bezig, maar wij hebben nog een goede koers gekregen voor de tickets, dus de eerste winst is alweer binnen.
Trouwens, misschien komen we jullie nog wel tegen.
Ik zie net dat we zo'n beetje tegelijk in Orlando zijn. Wij zijn er van 3 t/m 14 Juni.
Ik wens jullie in ieder geval vast een goede vakantie met veel mooi weer, dan hebben wij het ook:lol::lol::lol:
-
Leuk joh! Uiteraard, ook fijne vakantie en heel goed weer :) Misschien zien we elkaar wel, alhoewel dat wij makkelijker herkenbaar zijn dan jullie wellicht... ;-)
-
Net mijn tickets binnen gekregen van Undercovertourist.
€ 210,= per ticket voor een tiendaagse WDW ticket inclusief waterpark.
Ik ben er blij mee.
-
Is er geen parkeerkaart die je kan kopen voor de Disney parken of moet je bij ieder bezoek opnieuw een parkeerkaart kopen?
-
Bij elk bezoek koop je een parkeerkaart, heb je een hopper ticket dan is je parkeerkaart ook geldig op een ander disney park (wel op de zelfde dag).
Bij de Tyfoon lagoon Blizzard beach en downtown Disney parkeer je gratis.
-
Dat is mij inderdaad bekend. Ik hoorde dat je bij Seaworld voor 36 dollar een parkeerpas kan kopen.
Ik vroeg mij af of er ook zoiets voor de WDW parken zou zijn. Trouwens de waterparken van Disney is volgens mij ook gewoon betaald parkeren. Of heb ik het fout?
-
Citaat:
nancy1
Of heb ik het fout?
Het goede nieuws is dat je er helemaal naast zit......:-$. Parkeren bij de Disney waterparken is nog steeds geheel gratiloos. Wil je ze svp niet op een idee brengen? Bij de Disney themaparken koop je per dag een parkeerkaart.
En de parkeerkaart van 36 dollar bij Seaworld is hier onlangs gemeld. Maar wel door iemand die een Discovery Cove combikaart had gekocht. Mij is nog niet duidelijk of je zo'n parkeerkaart ook zonder de combi kaart kunt kopen. Op de site van DC en Seaworld heb ik dit nog niet kunnen vinden.
-
Citaat:
nancy1
Trouwens de waterparken van Disney is volgens mij ook gewoon betaald parkeren.
Ik ben erg benieuwd waar je deze info vandaan hebt. Vertel!
-
We zijn er in 2007 geweest. Maar zijn toen in zoveel parken geweest (alle disney parken, seaworld en busch gardens). Voor mijn gevoel was het betaald parkeren. Maar blijkbaar heb ik het fout. Fijn dat het gratis is. In april staan die parken namelijk op de planning.
Afgelopen december in Discovery Cove en Seaworld geweest. Over die parkeerkaart wordt ook op hun site niet duidelijk naar vermeld. Althans, wij hebben het niet gezien. Jammer, anders had ik daar toen ook gebruik van willen maken. Goed dat ik het weet voor een eventuele volgende keer!
-
Ongebruikte dagen op Disney-ticket
is er iemand die op zijn entreeticket nog dagen over had van een voorgaand jaar en deze nog gebruikt heeft het volgende jaar?
ik heb er iets over gelezen in een reisverslag maar kan dit niet meer terug vinden. dit was geen pas die je onbeperkt kan gebruiken wij hebben nog dagen over op onze pas van vorig jaar en als deze nog bruikbaar zijn kopen we dit jaar een minder dagen pas.
iemand hier ervaring mee.
-
Re: ongebruikte dagen op disneypas
Alleen als je gebruik hebt gemaakt en betaald voor de "never extend" mogelijkheid.
De andere passen zijn na 14 dagen verlopen.
-
Tinkerbell bedoelt de "No Expiration"-optie. Als je die er bij aanschaf van je tickets bij hebt genomen kun je de ongebruikte dagen onbeperkt bewaren.
Alle andere tickets zonder deze optie vervallen binnen 14 dagen na het eerste gebruik (m.u.v. de 21-daagse ultimate tickets uiteraard).
-
@Michael66:
Je hebt gelijk. Gezien het tijdstip had in mijn oogjes nog niet ver genoeg open.:-P
Ik weet niet of de OP nieuwe tickets wil kopen maar misschien dat het dan nu wel een mogelijkheid is?
-
Re: Ongebruikte dagen op Disney-ticket
Ik meen ergens gelezen te hebben, dat dat niet mogelijk is, omdat je vingerafdruk ook meetelt bij het binnenkomen. Maar ik weet dat niet zeker.
-
Disney tickets kopen langs de weg 'SUPER DEALS' ????
Heeft iemand ervaring met het kopen van 'restdagen' op Disney tickets zoals je dit op veel plaatsen kunt krijgen. Meestal voorzien van enorme borden 'cheap tickets', 'super sale' etc.
We willen eigenlijk maar 1 of 2 dagen gaan maar de prijsverschillen met meerdaagse tickets zijn natuurlijk steeds kleiner (ze zijn wel slim hoor daar bij Disney).
Iemand?
-
Re: Disney tickets kopen langs de weg 'SUPER DEALS' ????
Citaat:
Egadet
(ze zijn wel slim hoor daar bij Disney).
Daarom staat ook in hun voorwaarden dat de tickets strikt persoonlijk zijn.......Met deze tickets loop je het risico betrapt te worden en dan ben je je geld en je tickets kwijt......
Door ze te kopen hou je een illegaal systeem in stand.
-
Ik dacht dat ze een vingerafdruk systeem hadden bij de ingang? Als dat zo is laten ze je zeker niet binnen zonder iets te vragen.
-
Dat is wat Ton bedoeld. Je koppelt je tickets aan een vingerafdruk (het werkt overigens per groep - je mag dus onderling wel elkaars tickets gebruiken - anders moet je steeds onthouden wie de Mickey en wie de Donald had :))
-
Vanmiddag ga ik het vergelijkingsbestandje bijwerken. Beloofd!
Als er nog nieuwe aanbieders zijn die een website hebben waar gemakkelijk de prijzen van over te nemen zijn (en uiteraard concurrerende prijzen heeft): Laat het hier weten, dan neem ik ze in de lijst op.
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3112
Anders houd ik het bij de 10 aanbieders in de huidige lijst:
- Walt Disney World
- American Vacations
- American Estates
- UnderCoverTourist
- TicketMania
- Great Orlando Discounts
- Maple Leaf Tickets
- Orlando Fun Tickets
- OfficialTicketCenter
- KnowBeforeUGo
-
Ligt het nou aan mij of is er zo stilletjes een wijziging in de mogelijkheden van de "Waterpark Fun & More"-optie?
Mij valt ineens op dat er de mogelijkheid bij is gekomen om een Plus-dag te gebruiken voor een rondje golf op de 9-holes Disney's Oak Trail Golf Course (Tee times are required).
Iemand hier die daar al eens gebruik van heeft gemaakt?
NB: Een aanvulling van de mogelijkheden mocht m.i. ook wel, na het wegvallen van Pleasure Island als plus-mogelijkheid.
-
Ik heb tickets besteld via Ticketmania, en daar vragen ze om een vertrekdatum, maar klinkt ook als datum waarop je de tickets in huis wilt hebben.
Ik heb een datum ingevuld die een week ligt voor ons vertrek, maar komen die tickets niet gewoon zo snel mogelijk?
-
Ja hoor. Ze komen z.s.m.
Die datum is alleen van belang voor hun om te bekijken of er nog tijd genoeg is om de tickets op te sturen. Als je een datum in de volgende week zou opgeven, dan sturen ze geen kaartjes op, maar krijg je het advies om ze bij hun office op te komen halen. Is ook gemakkelijk trouwens, goed te vinden.
-
Thx, dan zal ik ze spoedig zien:)
-
tickets via keith prowse
Heeft iemand op dit forum ervaringen met tickets bestellen via deze site
http://www.keithprowse.com/kaartjes/...s/orlando.html
wij gaan eind mei richting orlando en willen via hun de tickets voor disney en flex ticket voor de overige parken boeken.
gr. Ron