Een jaar of 8 geleden zijn we al een keer in Clearwater Beach geweest. Toen kon je ook al zo'n tocht met een boot maken. Iedergeval een goede tip. Overmorgen gaan we naar Clearwater. Vandaag toch maar naar Daytona geweest. Gewoon effe naar het strand en weer terug voor een frisse duik in het zwembad van ons hotel. Ook hier zijn we 8 jaar geleden voor het laatst geweest. Toen vond ik het al vergane glorie en het is er zeker niet beter op geworden. Het enigste dat leuk is dat je met je eigen auto het strand op kan rijden. Let wel alleen als het water niet te ver komt zoals vandaag. Niemand mocht met de auto het strand op, dus dit tochtje hebben we niet kunnen maken. Eigenlijk was dit voor mij de reden om toch even naar Daytona te rijden.
De zee was dus te ruw om in te zwemmen, echter mijn dochtertje had alweer een alternatief..... :wink: zandkastelen bouwen. Maar dan wel in de vorm van een hartje :oops: en pappa maar graven #-o
S'middags zijn we weer richting Hotel gereden, echter wilde toch even gaan kijken wat er nog over gebleven is van Churchstreet :shock: :cry: Nou zo goed als niets. We hebben 2 jaar achter elkaar net op de hoek van churchstreet geslapen. Vond dit altijd leuk, hier kon je tenminste goed stappen zonder de auto in te moeten kruipen. Chruchstreet deed een beetje hollands aan --> klein en veel kroegjes. Maar ja that's done.
Dus meteen door naar huis gereden om te gaan zwemmen in de pool vh hotel. Na het douchen, hebben we voor het eerst in deze vakantie iets teveel vitamine V opgelopen. Jammer dat zich dat pas openbaart als je fris gedoucht bent. Alle drie zijn we een beetje verbrand. Zelfs mijn vrouw, en die hoeft normaal maar zon op te snuiven of ze is al bruin.
Vanavond zijn we voor het eerst in deze vakantie Mexicaans gaan eten. Waar --> op international drive ter hoogte van afslag 74 A.
Naam restaurant--> Amigos. Eten --> geweldig. Service--> op zijn amerikaans dus.... Margarita's --> vlg's mijn vrouw om nog niet meer van te stoppen. Wij gaan er nog een keertje terug voordat we naar huis gaan. Wij zijn beide gek op Mexicaans eten.
Bij ons in het zuiden ( maastricht) kom je dit soort restaurants niet veel tegen. sterker nog ik ken er maar 1. Dus moeten we er maar meteen van profiteren.
Voor diegene die Amigos ook willen proberen, het ligt op international drive. als je afslag 74A neemt, zie je links een grote Mac drek :wink: liggen. bij het eerste kruispunt ga je rechtsop. Na een paar honderd meter zie je het aan de rechterkant liggen.
Morgen gaan we richting Universal, welk park weten we nog niet. Ik denk dat we maar 1 dag gaan, daar we ook nog naar Clearwater willen.
Groet,
Pascal