Re: Auto huren via usareisen --> HOE?
Hi,
Alvast bedankt voor al jullie extra info over auto's huren! Dankzij dit forum hoor ik voor het eerst over usareisen.de en dit wilde ik natuurlijk direct uit proberen. Maar, ik denk dat mijn Duits nog slechter is dan ik dacht want ik geraak er niet aan uit :sad:
Ik zou graag een overzicht uit de website krijgen, zodanig dat ik kan zien welke maatschappij de goedkoopste is ( ik ben onder de 25 dus ik moet zeker ook de underage pakketten kunnen nemen )
Kan er mij iemand zeggen/helpen hoe ik hieraan moet beginnen?:oops:
Mercikes,
E --> PS. iemand ervaring met het huren van een auto via ebookers.be?
Re: Auto huren via usareisen --> HOE?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
wammeke
Ik zou graag een overzicht uit de website krijgen, zodanig dat ik kan zien welke maatschappij de goedkoopste is
Tsja, gemak dient de mens, zou je zeggen, maar zo simpel is 't niet. De prijzen van de aanbieders verschillen per type auto en per huurperiode. 't Kan dus best zijn dat de ene aanbieder met een Midsize car de beste aanbieding heeft en de ander met een Fullsize SUV. Weer anderen hebben exclusief een 'eigen' klasse, zoals usareisen bij Alamo de Equinox aanbiedt. Daarnaast heb je nog eens de keuze uit verschillende pakketten; met of zonder een tank benzine, wel of geen extra bestuurders enz.
D'r zit dus niks anders op dan zelf je gegevens bij de verschillende aanbieders in te kloppen en te noteren wie voor welke auto de beste aanbieding heeft. Kom maar naar beneden en sla je slag......[-o<
Re: Autohuur: usareisen.de
Niemand ooit geboekt bij www.mietwagen.de ? Prijzen zijn erg laag, maar ook erg onduidelijk welke verzekeringen e.d. er bij zitten.
Citaat:
stefimke
Prijzen zijn erg laag, maar ook erg onduidelijk welke verzekeringen e.d. er bij zitten.
Tsja, bij twijfel niet inhalen, zou ik denken. Beter bange Piet, dan dooie Piet, dus als de site niet duidelijk is, gaan we gewoon naar een ander. Dan maar niet voor een dubbeltje op de eerste rij. Moeder de vrouw zegt altijd: "goedkoop is duurkoop", dus daar houden we ons dan maar aan vast.
En over die lage prijzen; even één steekproefje: Twee weken Equinox , huidig tarief bij usareisen, superinclusive-plus 358 euro. Bij Mietwagen 336 euro voor een te lastig te traceren pakket, maar waar i.i.g geen tank benzine bij inbegrepen is. Zo laag zijn de prijzen dus waarschijnlijk niet, ze lijken laag.....
Citaat:
Teleton
En over die lage prijzen; even één steekproefje: Twee weken Equinox , huidig tarief bij usareisen, superinclusive-plus 558 euro. Bij Mietwagen 336 euro voor een te lastig te traceren pakket, maar waar i.i.g geen tank benzine bij inbegrepen is. Zo laag zijn de prijzen dus waarschijnlijk niet, ze lijken laag.....
Ton, volgens mij bedoel je bij de Equinox €358,- hoop ik.
Scheelt toch 200 eurootjes en maakt het verhaal ook aannemelijker :razz:
Usareisen, iets duurder, en uit ervaring erg betrouwbaar. Dat mag 2 tientjes kosten\\:D/
Citaat:
Teleton
Tsja, bij twijfel niet inhalen, zou ik denken. Beter bange Piet, dan dooie Piet, dus als de site niet duidelijk is, gaan we gewoon naar een ander. Dan maar niet voor een dubbeltje op de eerste rij. Moeder de vrouw zegt altijd: "goedkoop is duurkoop", dus daar houden we ons dan maar aan vast.
usareisen is idd wat duidelijker, ik hoorde via-via over mietwagen.de en vroeg me af waarom ik er hier nergens iets over kon vinden.
Ik ga alleen dus ik heb geen Equinox nodig, alhoewel ik ook niet graag een economy neem, dan straalt het er vanaf dat je toerist bent natuurlijk. Een nieuwe Prius huren lijkt me wel wat... niet te klein, carpoolstroken gebruiken en enorm zuinig. Maar die kon ik zo snel nergens vinden.