Bel of mail ze dan even dat ze je dat nummer geven.
Dan kun je tenminste alvast aan de slag.
Afdrukvoorbeeld
Bel of mail ze dan even dat ze je dat nummer geven.
Dan kun je tenminste alvast aan de slag.
Je kunt ook gratis een mileage plus kaart aanvragen en AV vragen je boeking te koppelen aan je nummer, je spaart dan ook miles. Je kunt dan bij United inloggen onder dat nummer en met stoelen gaan schuiven.
Allemaal bedankt voor de reacties. Ik heb inmiddels de code. De stoelen zijn al vastgelegd. Ik ga even checken of we goede plaatsen hebben.
Helaas, ik heb net gekeken maar het vliegtuig zit vol en de plaatsen zijn al ingedeeld.We zitten op rij 36 aan stuurboord zijde stoelen D, E, F en G. lijkt me prima.
Aan de rechterzijde... dus???
Ja klopt helemaal.!! In een Boeing 777-222.
Dus gewoon aan de recherzijde van het toestel... (een vliegtuig is geen schip) :D
Aan die plaatsen mankeert niets aan...
Prima..! dan zijn we gerust gesteld met dank aan AE en alle reacties.
Dan kan hier mooi een slotje op
http://img693.imageshack.us/img693/6876/smileylock.jpg
Zit voor de gein eens te kijken hoe het werkt op misschien toch te upgraden voor onze reis maar als ik heb ingelogd zeg maar dan staan er geen gegevens van mij.
Ga je je afvragen of de vliegreis er wel is wat natuurlijk wel zo is want vanaf de mail met bevestiging van USAFUN kom ik op een site waar alles op staat...
Als daar alles op staat, en het is toevalig een United website, dan kun je daar ook je stoelen upgraden.
In dit topic staat een kleine handleiding :D
Zit daar nu een beetje te kijken ja ja is gelukt om er in tekomen maar nu staat er weer iets anders wat ik blijkbaar nog moet doen Secure flight data is blijkbaar nog niet compleet
Dat kan, en is gewoon een kwestie van invullen tot je een groen vinkje krijgt. Werkt simpel.
Ik heb dat al een aantal keer geprobeerd, ik kreeg steeds 'unable to save the information'. Vandaag maar gewoon gebeld, want we vliegen zaterdag ... Toen is alles netjes ingevuld voor me. Maar online lukte het me echt niet, paar maanden terug ook al eens geprobeerd.
Is dat dan niet het zelfde als dat email formulier dat ik naar UAFUn heb moeten mailen met paspoort gegevens?
Pfffff goed dat ik ff voor de grap gekeken heb anders wist ik dit niet
Het is me net in een keer gelukt dus dat is ook al weer geregeld
Lea, die Secure Flight Data hoef je niet in te vullen, heeft USAFun al gedaan. Alleen de verwerking is niet zo vlot bij United zelf. Of tussen Worldspan en United.. ze hebben me het uitgelegd een maandje terug ofzo toen ik zelf lekker ging klooien met de stoelen. Er werd met nadruk bij gezegd NIET de secure data in te vullen omdat dat al was gebeurd (de site wordt dus niet lekker geupdate bij United ofzo). En de stoelen had ie ook al netjes geregeld. En dat klopte, alleen staan die ook vaak niet meteen aangegeven op de United site.
Als je er het fijne van weten, bel ze even. Het is me uitgelegd, maar heb alleen nog maar het belangrijkste ervan onthouden. :mrgreen:
heb een vraagje,
wij gaan in juli met United vanuit Brussel via Washington naar Orlando.
Hier in deze topic lees ik dat je 2 stuks bagage per persoon mag meenemen, maar op hun site lees ik 1 stuk met maximum gewicht van 23 kg en dat als ik een tweede wil meenemen, dit op de luchthaven 35 euro extra zou kosten.
Vanuit amerika naar belgie zou dit 50 $ extra zijn
klopt dit of hoe zit dit nu juist ?
christel
Dat klopt, maar is afhankelijk van wanneer je tickets uitgegeven zijn.
Is dit gebeurt voor 29 September (dacht ik, staat ook op de site) dan val je nog onder de oude regeling van 2 stuks vrije bagage.
Zijn de tickets van later, moet je, helaas, bijbetalen voor de tweede koffer.
Dat is tegenwoordig bij nagenoeg alle airlines zo.
Wij gaan 2 juli van Ams naar Orlando met United. Eerst vlogen wij met de tussenstop op Chicago en nu zie ik dat het veranderd is in Washington. Nu maakt mij helemaal niks uit waarop ik vlieg, als ik maar veilig aankom. Maar we zaten eerst op de vlucht naar Chicago op rij 41 naast elkaar en nu zitten we met z'n 3en achter elkaar. Maar dat betekend dat mijn dochter van 5 alleen zit. Dat kan natuurlijk niet. Weet iemand hoe ze bij United hiemee omgaan?
Tegen de tijd dat wij daadwerkelijk gaan vliegen zal het wel weer 100x veranderd zijn, maar wil niet dat mijn dochter alleen zit. Dat kan natuurlijk ook niet.[-X
Afhankelijk van de bezettingsgraad van het vliegtuig kan je zelf op de site van United inloggen en je stoelen wijzigen. Bellen kan ook, ze zijn erg vriendelijk aan de telefoon. Ik zou niet wachten tot het inchecken maar echt proberen om het vooraf te regelen. NU doen, dus.
Nou heb inderdaad ingelogd op de site en zie dat je niet meer kan wisselen van plaats, alles zit vol (althans dat geeft het scherm aan). Ga gelijik telefoonnummer zoeken en bellen.
Bedankt voor het antwoord. U hoort nog van mij.:D
Ik heb even met AV gebeld, aangezien ik daar onze vakantie heb geboekt en die zien inderdaad dat er een aantal wijzigingen zijn opgetreden en gaan daar mee aan de slag. Ik hoor straks meer van hun.
jaaaa, ben ik weer met een vraagje:grin: (of eigenlijk 3:-#)
Wij vliegen met U.A. van Amsterdam via Frankfurt naar Miami, maar deze vluchten worden door Lufthansa uitgevoerd.
Nou weten wij niet precies, omdat we al in Europa overstappen, of je dan 2 of 3 uur van te voren in moet checken. En aangezien het vliegtuig om 7.25 vertrekt, kan dat toch een uurtje slapen schelen, haha. Dat was de eerste vraag.
De tweede is: van die 2 heenvluchten kunnen we op de United-site niet (en ook niet bij Lufthansa) de seatsmap bekijken, die is niet available. Is dat gebruikelijk als een vlucht door een ander uitgevoerd wordt? Ook heb ik van AMS naar FRANKFURT geen stoelnummers gehad, maar dat is voor een vlucht van een goed uur ook geen probleem.
En als laatste: volgens de informatie die ik wel kan vinden, zou de vlucht van Frankfurt naar Miami geen economy+ hebben, kan dat kloppen? Ik zie ook nergens op de site de mogelijkheid tot upgraden, en dat vinden we eigenlijk wel een beetje jammer. Als het niet mogelijk is, heeft het natuurlijk ook geen zin om "vroeg" in te checken voor een evt. (gratis) upgrade, dus dan kunnen we NOG wat langer slapen......
Scheelt toch wel hoor, of je er een uurtje of anderhalf eerder uit moet midden in de nacht:sad:
Thanks alvast
Hoi Fransje,
inchecken 3 uur van tevoren geldt alleen voor intercontinentale vluchten, als je binnen Europa vliegt, geldt dit dus niet.
Ik ben dit jaar via Manchester naar Orlando gevlogen en volgens mij moesten we 2 uur van tevoren inchecken.
De seatmap kan je alleen inzien bij de maatschappij die de vlucht uitvoert. Maar dat zou in jouw geval dus LH moeten zijn... :-kmmm
Groetjes,
Audrey
Ja, vluchten zijn alleen zichtbaar bij de luchtvaartmaatschappij die de vlucht uitvoert. In dit geval zal je een account bij Lufthansa moeten aanmaken om de stoelindeling te kunnen zien.
Klopt. Lufthansa heeft, zover mij bekend, geen economy plus stoelen. Upgraden kan natuurlijk wel maar dan wel naar business dan wel first class.
Da's nou jammer, dat Lufthansa geen economy+ stoelen heeft. Vanwege een nekhernia heb ik een nekkraag om (heb toestemming van de neurochirurg, vandaar dat we pas heel laat geboekt hebben:D) , en had wel een beetje ruimte willen hebben. Ik kan natuurlijk de stoelen bij de nooduitgang vragen, maar die krijg ik vast niet met die kraag om. Of helpt dat ding juist in m'n voordeel?
Nou ja, in ieder geval hebben we de terugreis vanaf Chicago ge-upgraded voor $89 pp, dat lijkt me iets makkelijker slapen. Daar ben ik he-le-maal niet goed in, doe geen oog dicht normaal gesproken.
Ik had bij Lufthansa al gekeken aan de hand van de reserveringsnummers en e-ticketnummers, maar kon mezelf niet vindenO:).
Lufthansa heeft trouwens ook geen stoelschermpjes op de boeing 747, jammer:-(, en pijnlijk tv kijken met die nek van me:x
Vrees dat het in je nadeel werkt, aangezien van passagiers op stoelen bij de nooduitgang verwacht wordt dat ze in staat zijn te assisteren bij bijv. een noodlanding. Oudere mensen, mensen met kinderen en mensen met mob. beperkingen zullen om deze reden niet op emergency exit seats worden gezet.
:(
Groetjes,
Audrey
Sorry fransje,
Geen stoelen bij de exits voor jou. Daarvoor moet je goed in staat zijn om anderen te kunnen assisteren via de exit naar buiten te gaan, mocht dat nodig zijn.
Met een nekkraag om, is die kans te klein.
Ik had al een donkerbruin vermoeden:p[-X:razz:
Een van de bepalingen is trouwens ook dat je goed de taal van de stewardessen/ luchtvaartmij moet spreken om snel orders te kunnen uitvoeren c.q. opvolgen.
Vorig jaar zaten we in de rij achter die bij de nooduitgang. Bij de nooduitgang mochten een paar italiaanse jongens gaan zitten , maar de stewardess kwam mooi controleren hoe het met hun engels gesteld was (was met Delta). Ze ging een heel gesprek met ze aan, en nam van alles met ze door.
Als je geboekt hebt bij United, maar je vliegt met Lufthansa, dan moet je bij United inchecken toch?
Hey Fransje,
we hebben een hotline vandaag, hihihi
Als je vliegt met LH, moet je ook inchecken bij LH! Quote van mijn eigen itinerary:
' Your itinerary includes a code-share flight. Please remember to check in with the operating carrier for your flight(s).'
En mijn ervaring met United en de code share was dat ik dus niet kon inchecken bij LH om de een of andere reden. Daardoor waren we aangewezen op de reeds toegewezen plaatsen.
Inderdaad zoals au3 al aangaf dien je in te checken bij de luchtvaartmaatschappij waarmee je vliegt. Indien het meerdere vluchten betreft check je in bij de eerste luchtvaartmaatschappij waarmee je vliegt. In jouw geval kan het ook niet anders. Jij vliegt als om 07.25 terwijl de United balies pas rond een uur of 08.00 opengaan.
Dank jullie wel voor de reacties en de "hotline":razz:
We zouden mooi bij de verkeerde maatschappij zijn gaan staan:sad:.
En U.A. zit in terminal 3, terwijl Lufthansa in 1 zit, dat is dan nog eens een extra stukkie lopen ook. We overnachten in het CitizenM hotel op Schiphol, en gaan nu dus op t gemakkie gelijk naar terminal 1.
Het is stom: we zijn zo'n jaar of 8 geleden met air france via Parijs naar Miami gevlogen, maar we kunnen ons helemaal niks meer herinneren van de gang van zaken qua inchecken enzo. Alleen dat Charles des Gaulles een puinhoop was: overal verbouwingen, slecht aangegeven ( toen dus, nu ongetwijfeld niet meer) telefoons die alleen op kaarten werkten ( toen hadden we nog geen mobiel bij ons) en waarvoor we het halve vliegveld af moesten zoeken....pffff
En toen kende ik het Floridaforum ook nog niet, scheelt ook heeeeel veel:-P:-P:-P
oepsie......
maarre....nog even over welke m.ij met inchecken: het vluchtnummer is van U.A., dan moeten we daar toch ook zijn?????
Flight
United UA9156 (Operated By DEUTSCHE LUFTHANSA AG) Booking Class: Promotion
anders had er toch een Lufthansa vluchtnummer bij gestaan?
Je dient te inchecken bij de uitvoerende luchtvaartmaatschappij...
In dit geval is dat Lufthansa...
(het vluchtnummer is alleen maar een boekingtechnisch verhaal, daar heb je gelukkig niets mee te maken).
Zo zal het idd wel over komen ja, en ik ben niet eens blond.
Dat komt omdat ik dacht wel eens gelezen te hebben dat, als je vliegt met b.v U.A, uitgevoerd door Lufthansa, er dan ook een Lufthansa vluchtnummer bij staat.
En als je kijkt op de site van Schiphol op vertrektijd ( 7.25u ), dan staan er zowel van United als van Lufthansa vluchtnummers, maar wel dezelfde incheckbalie, die van Lufthansa. Dat vond ik verwarrend, vandaar:oops:.
Ik had wel begrepen van jullie dat we bij Lufthansa moeten zijn hoor. De ticketaanbieder, in dit geval WTC, zou het eigenlijk ook wel duidelijker mogen vermelden vind ik, waar je moet zijn. Maar goed, we zijn er uit nu, ik zal er niets meer over vragen:-#
In de wereld van de vliegerij is het erg belangrijk om te lezen wat er staat. Het is tegenwoordig met alle samenwerkingsverbanden nog maar zelden dat je vliegt met de maatschappij waarbij je boekt.