-
Re: Vliegen met United Airlines / TED
Wel even opletten bij je itinerary dat nummer wel genoteerd staat, als je deze al wel hebt gekregen. Anders is het gewoon op het pasje wachten en een keertje inloggen na je reis om te zien of ze er bij staan. Ook als je online gaat inchecken voor je vlucht, zie je al of je een frequent flyer nummer hebt.
Ik had ze een keertje niet erbij gekregen en op het laatste nippertje toch nog gekregen ondanks dat ik de tickets al 11 maanden terug had weggegooid. Miles kun je tot 12 maanden na de vlucht claimen.
Wat betreft mijn travel certificates, ik krijg per post wat toegestuurd, kon 10 tot 15 werkdagen duren. Ben benieuwd, zou niet meer lang mogen duren.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
fedde
Dat nummer moet je doorgeven bij dropoff plekken op schiphol ofzo?
Nee, als je inlogt op je account bij United zul je zien dat aan je Mileage Membership ook je reservering vd tickets is gekoppeld :wink:
#-o krijg het idee dat ik iedere keer te laat reageer !!
Groetjes,
Pieter
-
En iedere passagier moet z'n eigen miles "claimen" Dus ik kan niet voor 6 passagiers miles op me eigen account krijgen?
-
Nee, miles zijn echt persoonsgebonden. Zelfs bij het doorgeven van miles aan een vriend kostte het geloof ik (veel) geld. Maar in principe hoef je ze niet te claimen, normaal gesproken krijg je ze dus automatisch.
Penpe: vaker F5'en :mrgreen:
-
Ik krijg alleen maar deze melding .Zal morgen maar even bellen
There was an issue adding your frequent traveler number to the reservation, please contact united.com customer support at 020-2013708.
-
Dit zal te maken hebben met het feit dat je 'pas' lid bent :wink:
-
Citaat:
JKG
Nee, miles zijn echt persoonsgebonden. Zelfs bij het doorgeven van miles aan een vriend kostte het geloof ik (veel) geld.
Als je daadwerkelijk miles aan iemand wilt schenken, dan wordt daar inderdaad (m.i. te veel) geld voor gerekend. Als je echter je miles gebruikt om in één boeking voor jezelf en iemand anders en ticket te kopen, dan kan dat zonder problemen en extra bijkomende kosten. Het is dus een kwestie van erbij blijven voor het beste en goedkoopste resultaat.
-
Vandaag heb ik (naast de brief van de reisverzekering) ook van United post gehad.
Ik krijg per reiziger 150 dollar korting op een volgende vlucht tussen nu en een jaar (dat gaat wel lukken) voor het videosysteem wat 4 a 5 uur defect was.
Meer dan ik had verwacht van United, dus nog steeds een tevreden klant. :mrgreen:
-
hoi ik had een vraagje over de miles van ua,mijn man heeft 13.250 miles.en ik en de kids hebben er ieder 9.250.kan ik deze miles inleveren bij onze vliegtickets voor volgend jaar.voor te upgraden naar economy plus.en kan iemand mij dan ook mischien vertellen hoe ik dat moet doen.verleden jaar hebben we ook onze zit plaatsen ge upgrade naar economy plus,daar hebben we toen voor betaalt,voor onze reis van volgend jaar zijn de tickets al geboekt maar we willen toch weer de zit plaatsen met meer been ruimte ,van daar de vraag of ik dan nu die miles kan inleveren en dat het up graden dan goedkoper is of helemaal niks kost.
gr diana
-
Nee, hiermee kun je (helaas) nog niets doen... gewoon doorsparen dus... :D
Dus de voldgende keer wordt het óók weer gewoon betalen voor United Economy Plus. : D
-
nou dat is helaas echt jammer,bedankt voor je zeer snelle reactie,enuh dat wordt helaas weer betalen hahaha.weet jij mischien wat je nog meer kunt doen met die miles ????? en hoeveel heb je er ongeveer nodig voordat het een beetje interesant wordt en je er wat mee kunt
gr diana
-
hoeveel moet je betalen om te upgraden naar economy plus p.p? (bij United airlines)
-
Ongeveer EUR 80,- per persoon per enkele reis.
Dit geldt alleen voor de continentale vlucht (de lange vlucht)
-
Hoe kan je eigenlijk miles krijgen voor al geboekte huurauto's en hotels?
-
Citaat:
corrus
Ongeveer EUR 80,- per persoon per enkele reis.
Dit geldt alleen voor de intercontinentale vlucht (de lange vlucht)
Is het verhoogd dan ? Ik heb voor Feb. (en al meer) €65,- p/p/p/r betaald.
Of $95,- al naar gelang van waaruit geboekt wordt.
Je kunt ook een abo-tje nemen, maar voor zover ik begrijp geeft dat nog geen exclusief recht dat je E-plus krijgt toegewezen. Dus vandaar maar los boeken.
-
Citaat:
Ta2 Gerrit
Is het verhoogd dan ? Ik heb voor Feb. (en al meer) €65,- p/p/p/r betaald.
Of $95,- al naar gelang van waaruit geboekt wordt.
Je kunt ook een abo-tje nemen, maar voor zover ik begrijp geeft dat nog geen exclusief recht dat je E-plus krijgt toegewezen. Dus vandaar maar los boeken.
Als je een abbo neemt kun je ten tijde van boeking gelijk je stoelen vastleggen in de e+ klasse.
Dus dan heb je ook definitief je stoelen.
-
Citaat:
Yvet
Als je een abbo neemt kun je ten tijde van boeking gelijk je stoelen vastleggen in de e+ klasse.
Dus dan heb je ook definitief je stoelen.
Precies, kosten $ 349,00 per jaar voor 2 personen, de kosten voor een enkeltje is nu al $ 97,--p/p.
-
Citaat:
sonja
Precies, kosten $ 349,00 per jaar voor 2 personen, de kosten voor een enkeltje is nu al $ 97,--p/p.
Klopt, wij hebben nu voor het 2e jaar achtereen zo'n "abbo" en het is echt
goedkoop, zeker als je 2x per jaar vliegt ;)
Groetjes,
Pieter & Petra
-
Ik heb een vraagje over de standaard ruimte zeg maar in de economy klasse van de vliegtuigen ten opzichte van die van Martinair zeg maar.
Zit er veel ruimte verschil tussen?
Nu zullen we wat de heenweg betreft er niet veel last van hebben zitten zowat bij de deur rij 31, maar terug zitten we op rij 32 zoals het er nu naar uitziet.
is het erg krap en zou het dan nuttig zijn om bijv voor de terugweg toch te upgraden.
Heb even een plattegrond erbij gepakt van de 777-200 (waar we waarschijnlijk dus in zitten) en daar zitten we dus niet bij de deur , maar op de vleugel zeg maar.
Nou ach voor de heenweg niet erg en zeker als er in verhouding meer ruimte zou zijn dan bij Martinair.
-
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, maar voor zover ik me kan herinneren is de standaard ruimte bij United net zo groot als de comfortklasse van Martinair.
Gewoon blijven zitten waar je zit, dus. Of je moet wel erg ruim willen zitten, pak dan E-plus.
-
Nou dan zal het wel goed "zitten"
En aan de andere kant vind ik het voor de terugvlucht waar je hoogstwaarschijnlijk toch een beetje probeert te slapen ook weer zonde van het geld om dan nog ruimer te gaan zitten.
Dus laat ik het maar zo. Kan voor dat geld wel iets anders doen.
-
Ligt er aan hoe lang je benen zijn. Ik ben 1.80m en heb totaal geen moeite met de economy seats, maar e-plus zit natuurlijk wel lekkerder als je bij je tas wilt (die ik altijd onder de stoel gooi). Maar een vriendin die laatst mee ging, is ook iets van rond de 1.80m maar heeft hele lange stelten. Die zat dus echt met haar knieeen tegen de stoel van de voorganger aan en als deze zijn stoel naar achter gooide, was dat wat minder voor haar. Maar voor de gemiddelde mens is een economy seat prima te doen.
Die vriendin zou altijd e-plus moeten vliegen bij United.
-
De upgrade naar Economy plus gaat per gevlogen traject en nheeft ook per traject een prijs.
Ik heb A'dam-Wash, Wash-Jacksonville en Orlando-Wash-A'dam gevlogen en kon dus 4 keer upgraden tegen 3 verschillende prijzen.
Ik heb alleen intercontinentaal geupgrade.
Wash-Jacksonville was een "kleintje" en maar zo'n 1 1/2 uur vliegen. Orlando-Wash had ook in de gewone economy goed beenruimte en is ook maar zo'n 2 uur.
Intercontinentaal heeft het zijn extra comfort. Ik zou echter liever wat meer betalen om voor mij een vaste stoel te hebben.
De heenvlucht vertrok om +-12.30 's middags, maar ik had iemand voor mij die al na de maaltijd gekijk zijn stoel achterovergooide en tot Wash zo bleef zitten.
Op de terugreis idem.
Ook verwonderde het mij dat op de heenvlucht na de maaltijd alle luiken gesloten werden en de cabine donker werd, midden op de dag.
Economy plus leuk, maar tot een bepaalde prijs.
Knaapje
-
Ja dat heb ik ook altijd, iemand voor mij die gelijk de stoel naar achteren doet.
Ik doe dat dan ook (sorry achterbuurman) anders kan ik de film niet zien die in de rugleuning voor mij zit, doe al men leesbril op :)
Waar ik wel ontzettend hekel aan heb is als mensen die achter je zitten met de knieen opgetrokken gaan zitten en die laten leunen tegen mijn rugleuning. dan zit je steeds te 'wiebelen' doordat ze hun benen bewegen.
maarja je moet er wat voor over hebben om in Orlando te komen :)
-
Sommige schermpje kan je aan de onderkant naar voren klappen, zodat ze weer rechtop staan als je voorganger de stoel naar achter dondert. Dit is echt niet in elke 767 van United zo.. de 777's wel, maar de ene 767 heeft dus wel beweegbare schermpjes en de ander weer niet. Dat met die knieen is irritant ja, of als ze naar het toilet moeten, dat ze zich optrekken via jouw leuning... maargoed, het is vakantie dus ik stoor me er niet echt aan, tenzij ik de hele tijd mn stoel voel wiebelen.
-
Hallo,
Heeft iemand ervaring in het meenemen van windsurfmateriaal? Op de web staat $400 maar wat zou dit inhouden? Wij laten het daar dus het zou enkel one way zijn.
-
Wij vliegen in April/Mei 2010 met een Airbus 340? Heeft iemand hier al ervaring mee?
Wij zijn met 2 volwassenen en 2 kids (7 en 5) en vliegen van Dusseldorf rechstreeks naar Miami...
Handige tips ook altijd welkom! :-)
-
Citaat:
Rickwes
Handige tips ook altijd welkom! :-)
Nou, komt 'ie: Kijk voor de informatie over de vliegtuigen eens hier of hier.
-
Partnership United Airlines & Continental
Zojuist kreeg ik onderstaande mail :
<quote>
We at United® are pleased to welcome Continental Airlines as the newest Mileage Plus® partner and Star Alliance® member airline.
This exciting new partnership enables you to travel to more destinations than ever before. Reach more than 60 new cities around the world.
Fly nonstop from Europe and India to New York City.
Travel to more than 25 new cities in Mexico and the rest of Latin America.
What's more, you can earn Mileage Plus miles on every paid Continental flight and redeem your Mileage Plus miles for Continental award travel and upgrades.
<unquote>
Dat opent weer perspectieven \\:D/
Groetjes,
Petra & Pieter
-
Re: Partnership United Airlines & Continental
Die MattRob heeft ook altijd mazzel... boekt ie het allergoedkoopste vluchtje naar NYC...krijgt ie nog miles ook haha!!
-
Had ik inderdaad ook al gezien bij het boeken. Dus gelijk mijn MileagePLusnummer maar meegegeven. Telt toch weer lekker mee. Als het mee zit ben ik met mijn miles van dit jaar toch ook Premier. Maar zoveel miles als Mattrob ga ik bij lange na niet halen.
Mattrob heeft het zometeen nog druk om al die gratis miles op te gaan maken.:-\"
-
Kreeg ik zowiezo wel hoor :-\". Ik ben FF bij KLM/Air France en daar waren ze tot afgelopen weekend partner van. Sinds afgelopen maandag volgens mij, zijn ze aangesloten bij Star Alliance en ook ik ben FF bij United, dus voor mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit :mrgreen: ! Had alleen vervelend geweest als ze bij OneWorld waren aangesloten (BA, AA, etc), daar heb ik geen FF status ....
Dus komt allemaal goed, puntjes worden wel verdiend :-D
-
-
Gelezen op Luchtvaartnieuws. Dit biedt de vertrekkers vanuit Brussel wellicht nog meer perspectieven op leuke aanbiedingen bij connections. Be prepared!
Citaat:
United Airlines start non-stop lijndienst Brussel-Chicago
06-11-2009
BRUSSEL - United Airlines opent een rechtstreekse lijndienst tussen Brussel en Chicago O’Hare. Met ingang van 28 maart 2010 onderhoudt de Amerikaanse luchtvaartmaatschappij een dagelijkse vlucht op deze route. Op dit moment vliegt United al dagelijks van Brussel naar Chicago, maar vindt onderweg een tussenlanding plaats op Londen Heathrow.
Deze vlucht wordt met ingang van het nieuwe zomerseizoen vervangen door een rechtstreekse lijndienst, zo heeft Brussels Airport bekendgemaakt. De route zal worden uitgevoerd in nauwe samenwerking met Brussels Airlines, een nieuwe partner van United Airlines binnen Star Alliance.
Chicago wordt de tweede United-bestemming die rechtstreeks bereikbaar is vanaf Brussel. De Amerikaanse carrier is al jaren actief op de route Brussel-Washington.
-
Als ik het hier goed heb gevolgd, heeft United de 777's in onderhoud/ worden deze gemoderniseerd, waardoor vliegtuigen op vluchten van Amsterdam naar Washington (tijdelijk?) worden vervangen door 767's. Weet iemand of die 777's al weer worden ingezet? Of nog altijd 767's? We vliegen eind december naar Orlando via Washington... vandaar...
-
gisteren teruggevlogen met een 777 . dus ze worden weer ingezet.
-
We vliegen 26 November heen met de 767 en terug met de 777
-
Op Seatguru zie ik bij sommige stoelen staan SOME DRAWBACKS. Weet iemand wat dit betekent? Pietje
-
Een paar nadelen.
Zit een kastje in de weg.
Je kunt je benen net niet goed kwijt.
Rugleuning kan niet geheel naar achteren.
Scherm niet goed te zien.
enz.
Knaapje
-
Citaat:
svenehans
worden vervangen door 767's. Weet iemand of die 777's al weer worden ingezet? Of nog altijd 767's? We vliegen eind december naar Orlando via Washington... vandaar...
Vanaf half januari 2010 gaat United beginnen met het ombouwen van de oude business naar de flatbeds in de 777...
Dus vloog je initieel met een 777 dan vlieg je die nu ook... hetzelfde geldt voor de 767...