In Key West en Miami is winter duurder dan zomer was onze ervaring.
Afdrukvoorbeeld
In Key West en Miami is winter duurder dan zomer was onze ervaring.
Hoi junkie26 Februarie is niet de meest goedkope piriode om tegaan
Wij zouden in eerste instantie afgelopen september gaan maar door werk
onmogelijk jammer genoeg maar even goed gaan we nu in februarie.
Scheelde wel meer dan 900 euro hebben we wel een iets langere cruise geboekt maar de hotels waren schaars in miamie overal werden wereld prijzen gevraagt en daarom kwamen wij veel duurder uit dan in september
De ervaring leert dat indien je verblijf op Key West in het begin van de week valt (zondag tot en met woensdag) het geen probleem is om op de bonnefooi naar Key West af te reizen. Voor de overige dagen zou ik wel vooraf reserveren. Het is wel altijd zaak om even na te gaan of er geen nationale feestdag in je verblijf op Key West valt. Op dergelijke dagen gelden er namelijk andere regels dan normaal.
hallo allemaal, wij hebben ook op het laatste moment wat hotels geboekt via hotwire. volgens mij kun je tot elf uur 's morgens boeken voor die avond.
groetjes barbara
Ergens 's middags een internet cafe opzoeken om via priceline o.i.d. een hotel te boeken lijkt me ook een goede manier om de kosten te drukken. Wij zijn tenslotte niet gebonden aan een bepaalde stad of locatie, als we in een geschikte regio terecht komen vanwaar we de volgende dag weer verder kunnen reizen, dan vind ik het al best.
Scheelt het qua kosten trouwens veel als je 2 of 3 dagen in een hotel verblijft ipv 1 dag?
Wie heeft er ervaring met boeken in Florida zelf? Wij gaan in de meivakantie met 2 kinderen naar Florida. Van kennissen had ik gehoord dat je bij het tanken en eten heel veel kortingsbonnen voor hotels krijgt is dit dan voordeliger of liggen de basisprijzen van hotels hoger dan de boeking via organisaties?
alvast bedankt
Anne-Fleur
<<Moderator Michael66: Vraag toegevoegd aan bestaand onderwerp hierover.>>
Het ligt een beetje aan je eigen zin voor avontuur. Je zult een hoop antwoorden krijgen van leden die zeggen dat het prima te doen is en dat ze alleen maar uitstekende ervaringen hebben hiermee.
Ik kan uiteraard alleen voor mezelf spreken.
Dit is iets wat wij nooit zouden doen. Ik wil een hotel wat schoon is,redelijk kort bij restaurants ligt,niet in the midlle of no were, een ontbijtje serveert,internet heeft en een wasserette.
Alleen al het idee dat je na een dag rijden op zoek moet naar een hotel,met bonnen lopen zeulen of onderhandelen met de manager over de prijs maakt me " curl op my toes". :p
Kun je je voorstellen dat je met je twee kinderen ergens in hotel de kakkerlak moet slapen omdat de andere herbergen vol waren.:shock:
Ik kan mezelf rustig zeggen dat het uitzoeken van hotels ,voor mij, een van de leukste voorbereidingen is.
Lekker rustig overdag doen wat je wilt en dan op je gemakkie Tom Tommie je naar je hotel laten loodsen.
Ik kan Tinkerbell hier alleen maar in bijtreden. Als je met kinderen reist, zou ook ik de hotels vastleggen. Via bijv www.expedia.nl kom je genoeg hotels tegen voor een meer dan aanvaardbare prijs.
Met de vorige twee postings ben ik het helemaal eens.
Zou dit avontuur met twee kinderen zeker niet aangaan, en dus vooraf boeken, het geen weer de nodige voorpret oplevert in mijn ogen.
Ik heb er geen idee van hou oud je kinderen zijn maar als ze enigszins begrip hebben van wat de plannen zijn is het misschien leuk om alvast op http://earth.google.com/intl/nl/ te kijken waar jullie naar toe gaan,hoe de hotels er uit zien of ze een zwembad hebben,wat er in de buurt te doen is enz.
Misschien dat jullie allemaal heel rustige en brave kinderen hebben maar bij ons was het altijd nadat we de eerste kilometer achter de rug hadden:"zijn we er al, hoe lang nog, ik moet plassen". http://bestsmileys.com/lol/1.gif
Ik moet er niet aan denken dat na een paar uur rijden je dan ook nog die verongelijkte gezichtjes vanachter de autoruiten moet trotseren om een hotel te zoeken. :p