Re: Vliegen van/naar/via Brussel-Zaventem
Van de Valk is goed. Afgelopen november gebruik van gemaakt. Goede kamers en een parkeergarage waar je de auto kan parkeren. Hij staat dus altijd overdekt. Van het ontbijt helaas geen gebruik gemaakt.
Roomservice is alleen 's avonds en niet overdag of te gebruiken voor het ontbijt.
Wel ervaring met NH op andere locaties dan Brussel en dat is ook altijd goed.
Wij vertrekken Vrijdag 6 Juli van Brussel naar Miami, is BRU nu altijd Zaventem?
Ben echt bang dat we straks ergens verkeerd staan haha
Nu kunnen we ook een parkeerplaats bespreken op interparking.be op P3.
Dat kost 99 euro voor 3weken daar staan. Nu reserveren bij terug komst pas betalen?
Wij vertrekken die dag gewoon van huis en nemen geen overnachting in Belgie.
Dus dat word vroeg uit de veren want we vertrekken om 9.55 ri Heathrow.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
randje35
Wij vertrekken die dag gewoon van huis en nemen geen overnachting in Belgie.
Dus dat word vroeg uit de veren want we vertrekken om 9.55 ri Heathrow.
Zou ik nog eens over nadenken. Je rijdt maar niet zo maar naar Zaventem! Ook niet als je heel vroeg vertrekt. Hou rekening met behoorlijke files, zelfs als je over de A4 naar Antwerpen gaat.
Ik weet natuurlijk niet waarom je niet overnacht, maar een overnachting van 5 op 6 juli in het Ibis kost 102 euro, parkeerkosten zijn daarna 1 euro per nacht. Ik zou het wel weten........overnachten; iets duurder, veel beter.
Hoi Teleton,
Wij zouden niet overnachten omdat mijn man Donderdagavond nog moet werken tot half 10.
Maar ik krijg nu al een beetje kriebels om misschien toch maar een dag eerder die kant op te gaan, moet er toch niet aan denken om achteraan de file terecht te komen.:cry:
En klopt het dat BRU gewoon Zaventem is??
Bedankt weer zover
Wij hebben dezelfde vlucht maar dan op 13 juli. Wij overnachten bij Vd Valk voor € 79 incl parkeren. Dus goedkoper dan bij Interparking incl overnachting.
Je moet Vd Valk gewoon even mailen want de prijzen op hun site zijn veel hoger voor data in juli. Toen ik mailde kwamen ze met het aanbod van € 79 (excl ontbijt)
En BRU is Zaventem.
Wij vertrekken dan niet vanuit België, maar vanaf Schiphol. Toch hebben we ook besloten om daar te overnachten. Wij gaan op maandagmorgen en je weet het nooit hoe het op de weg is. Dan ben ik liever al daar.
Citaat:
gonniegans
En BRU is Zaventem.
Oh haha gelukkig !!
Ben al aan het zoekn voor een overnachting mijn man kan toch eerder weg van het werk en ik enmijn dochter waren al vrij \\:D/
Bedankt allemaal weer!!
Citaat:
randje35
Ben al aan het zoekn voor een overnachting
Helemaal opgelucht........;-).
Citaat:
Teleton
Helemaal opgelucht........;-).
Haha ik hoorde de bezorgdheid al in je stem ....
Ik heb Ibis net gemaild want kon op die site geen wijs worden over dat parkeren[-(.
Overigens zat vd Valk alvol op onze datum.
Maar dat zal vast goed komen.